שיחת טיוטה:קרן פילנתרופית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת Keren - WMIL

הערך נכתב במסגרת ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/מגזר שלישי והשפעה חברתית בישראל על ידי משתמש:הנסיך ויליאם, בספטמבר 2017.

משתמש:Wess ביקש להעביר את הטיוטה למרחב הערכים בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה#עבודה אקדמית. משתמש:Elad221 כתב: "כתוב מעניין אבל מעט מבולגן, ממליץ למשל על טבלה בחלק של רשימת עשר הקרנות הגדולות בישראל נוח ונעים לקריאה, בנוסף ממליץ להוסיף קישורים פנימים וקישורי קראה נוספת, הפניות לכתבות או מאמרים ברשת ולא רק לציין עמודים בספרים."

משתמש:Wess כתב בתגובה: "הקורס הסתיים והתלמידים כבר אינם מעורבים בעניין, ומתוך כלל העבודות אלו העבודות היחידות שמצאנו לנכון לעת עתה להעביר למרחב הערכים (לצערנו). לכן, המצב כרגע הוא או להעביר את הדפים כפי שהם (או חלק מהם) או לוותר על ההעברה. לדעתי עדיף להעביר את הדפים הטובים יותר עם הערה על צורך בהשלמת מקורות וכיוב', ולא לוותר לגמרי"

משתמש:Keren - WMIL כתבה: "הטיוטות הללו לא הועברו למרחב הערכים בגלל חשש להפרת זכויות יוצרים, או במילים אחרות - העתקה ממקורות שונים. רציתי בהזדמנות לעבור על הטיוטות ולראות אם יש אפשרות לעשות תיקונים כך שניתן יהיה להשתמש בתוכן, אבל טרם הספיקותי."

לאור התכתובת הנ"ל, החלטתי להציל את הערך ולהעביר אותו למרחב הערכים. בבדיקה הזו לא נמצא חשש להעתקה. תודה - ‏Ovedcשיחה 15:09, 13 בפברואר 2020 (IST)תגובה

עובד הערך נשאר בטיוטה בגלל שימוש משמעותי במקור הראשון המופיע בערך ובמסמך הזה של ארגון שיתופים. הפתיח מועתק ממקור 13 בערך. הכלי Copyvio לא מסתדר טוב עם פידיאפים בעברית בגלל הכיווניות. Keren - WMIL - שיחה 16:06, 13 בפברואר 2020 (IST)תגובה