שיחת משתמש:איש המרק/לא אוכל לא שותה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יש כאן אי אמת בסיסית: הערכים כן אוכלים ושותים - מקום על השרת. מי כאן תרם אי פעם מכספו לקניית השרתים? נורא קל לעשות את זה (אני עשיתי). יש קישור מייד מתחת ל"ערך אקראי". לא סתם הויקיפדיה זקוקה לתרומות. חלק מהסיבה היא ערכי ההבל שסותמים אותה. אז בפעם הבאה שתעלו ערך חדש לויקיפדיה, תתרמו גם 5$. זה יעזור לא פחות. עמית 12:11, 15 יוני 2006 (IDT)

ודאי, מעט המקום שערכי ההבל תופסים תורם את חלקו לקריסה ולאיטיות. עם זאת, גם הערכים המחוקים תופסים מקום על השרת, וגם כל היסטוריית הדף, ולערכי הזבל בכל מקרה אין חלק בבעיה, או שחלקם קטן מאוד, ומחיקתם (שדרך אגב לא עושה כלום, עקרונית, חוץ מלהוסיף רישום ליומן המחיקות – אבוי, נתפסו עוד 50 בתים על השרת!). למיטב הבנתי, הבעיות העיקריות הן התעבורה הרבה (אני לא משוכנע שללא תעבורה רבה, הייתה בעייה בכלל), ואולי גם הכפילות בתמונות (דגל של כל ארץ בכל ויקיפדיה!), שתופסות הרבה יותר מקום מערכי הזבל. בקיצור, הטיעון לא תופס, ולמרות זאת חשוב לתרום כסף לקניית השרתים, כי התעבורה בהחלט גורמת לעומס רב. ‏– rotemlissשיחה 22:50, 16 יוני 2006 (IDT)
כפי שאפשר לראות בתבנית:אוכל שותה, ערכי הזבל גורמים נזקים בכיוונים רבים ומגוונים. odedee שיחה‏ 22:54, 16 יוני 2006 (IDT)
כן. ישנן באמת סיבות רבות ונוספות למה הערכים כן אוכלים וכן שותים. אני הייתי מציע באמת לקבוע "תעריף" להעלאת ערכים חדשים: איזוטרי 10$, קצרמר 5$ וערך רגיל 1$. אני רואה הרבה דברים טובים שייצאו מזה. עמית 22:56, 16 יוני 2006 (IDT)

ועוד משהו[עריכת קוד מקור]

"מי שכותב ערך טוב שנמחק על דמות משנית באבודים לא יעבור לכתוב ערך על האפקט הפוטואלקטרי הוא פשוט יפסיק לכתוב."
וטוב שכך. עמית 22:57, 16 יוני 2006 (IDT)

ומה עם מי שכותב ערך על טריומף הכלב המעליב? או על ירושלים (אוהיו)? אני בטוח שתסכים איתי ששני המשתמשים שכתבו את הערכים הללו תרמו לא מעט לויקיפדיה אם הערך הראשון שהם כתבו היה נמחק אולי הם לא היו איתנו. --איש המרק 22:43, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

לא אוכל לא שותה[עריכת קוד מקור]

שלום! שמתי לב שהינך תומך/ת במדיניות לא אוכל לא שותה. מכיוון שכך, אם את/ה מעוניין - יש כרגע הצבעת מחיקה על הערך ישיבת אמי"ת נחשון, שלדעתי צריך להישאר, ואף להתפתח. אם את/ה מעוניין/ת בכך - אודה לך אם תצביע נגד מחיקתו. בתודה מראש, ‏atbannett00:56, 31 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

הצבעת מחיקה של קטיגוריה[עריכת קוד מקור]

הצבעת המחיקה הזו עשויה לעניין אותך: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:אנשים שקרויה על שמם יחידת מידה חגי אדלר 07:59, 16 בינואר 2007 (IST)תגובה