שיחת משתמש:דונובן2/ארגז חול סימבה (דמות)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הקונה מטאטה?[עריכת קוד מקור]

מצטער דונובן, אך לא עשית את אשר כתבת בדף השיחה שלי. כל שהוספת הוא שהדמות הופיעה בשתי יצירות נוספות המתבססות על סרטי דיסני, ללא כל הרחבה על הדמות. לא הסברת מדוע סימבה הוא דמות חשובה כל כך, כפי שאמרת בדף השיחה של פקמן. מה ההבדל בינו לבין טימון ופומבה, למשל? כאשר ראיתי את הסרט לראשונה בילדותי הם היו אלו שבאמת נחרטו בזכרוני. כיצד הוא אפילו מתקרב למיקי מאוס או דונלד דק ושאר הדמויות הקלאסיות?

החלק על הסרט השני עדיין לא מדבר על סימבה כי על הסרט השני. אם הייתי צריך לשכתב אותו (ואני מאמין שכעת צריך) הוא היה הופך לפיסקה אחת:

בסרט ההמשך ל"מלך האריות" סימבה הוא כבר אריה בוגר המשמש כמלך צוק התקווה. הסרט איננו מתמקד בסימבה אלא בבתו, קיארה, המתאהבת בקובו, קרוב משפחה של סקאר. סימבה נאבק עם ביתו ואוסר עליה להפגש עם קובו. בתחילה סימבה מצליח באיסורו, אך לבסוף נופל קורבן לתוכניתה של זירה, אמו של קובו, המבקשת להפיל את סימבה באמצעות בנה ולשם כך מקרבת ביניהם. כאשר המלכודת מופעלת חושד סימבה בקובו ומסלק אותו - מהלך הזוכה לבוז מצד בתו, אשר מחליטה להצטרף לאהובה. לבסוף נחשפת תרמיתה של זירה ולאחר מותה בקרב מקבל סימבה את קובו.

גם החלק הראשון צריך עריכה, אך פחות. זהר דרוקמן - I♥Wiki14:36, 9 במרץ 2007 (IST)[תגובה]