שיחת משתמש:יאיר פרב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מאיפה המידע על כך שהוא לא הפסיק ללמד במרכז? ידוע לי שבניגוד לדבריך, הוא מלמד עד היום בישל"ץ, ועל כן בינתיים אני משחזר את עריכתך. אריה א 10:13, 30 ספטמבר 2005 (UTC)

אריה שלום,

הרב חיים שטיינר לימד במרכז הרב לפני הרבה שנים. הרב שטיינר לימד בישל"ץ משנה שנוסדה (מחזור א'). בשנים האחרונות העביר שיעורים הלכתיים בעיקר בנושא א"י במרכז. ולפני מס' שנים מייד אחרי שרב אריה שטרן הפסיק ללמד במרכז - רב חיים כ"ץ (שמייד עם הפסקת כהונתו כראש הישיבה בהכותל עבר לבית אל וכעבור זמן קצר גם למרכז הרב) ורב חיים שטיינר נכנסו לתפקיד. רב חיים כץ - ש"ד ורב שטיינר -שיעור ג'. כך זה עד היום.

נראה לי שמייד אחרי כניסתו לתפקיד למרכז הפסיק להעביר שיעורים כליל בישל"ץ - אבל לא בטוח, בכלל ישל"ץ עברה שינויים דרמטיים בשלוש שנים האחרונות - אחרי כניסתו של אביגדור קאופמן למנכ"לות של הישיבה. סליחה על כך שניתקעתי בשיחה שאינה שלי. --אינפורמטור 12:26, 30 ספטמבר 2005 (UTC)

אינני יודע על שנת הלימודים שעברה והשנה שלפניה (אברר), אך עד לפני שנתיים הוא לימד, ולא היו כל סימנים לשינוי. לגבי השינויים בישל"ץ אני מכיר אותם טוב מאוד, כיוון שכתלמיד שמינית הייתי מעורב במאבקים נגד מה שכינינו ה"אביגדוריזציה". ליודעי דבר (אם יהי כאלו בין קוראי דברי) אוסיף שכאבתי ביותר דווקא את פרישתו של "נלו" המיתולוגי (:-)). אריה א 21:27, 5 אוקטובר 2005 (UTC)