לדלג לתוכן

שיחת משתמש:פטר רחם/שיחות שהייתי רוצה לשכוח מהם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משהו להגיד[עריכת קוד מקור]

ב"ה

היי פטר! בתור בחורה דתית ב"ה, הרשה לי לנסות ולהראות לך במה אתה טועה בדבריך אז קודם כל בוא ונבהיר מה זה בס"ד , בס"ד = בסיעתא דשמייא - בעזרת השמיים , ככה שזה מונח שיכול להתאים לכל אמונה שהיא כי כל א-ל שתחשוב עליו נמצא כנראה בשמיים ומשם הוא על לגבי כל דבר קטן פה למטה אז בהיגיון אפשר לפרט ולהגיד : אני חיה בס"ד , אני שמחה בס"ד או לחסוך בגשם הבס"דים כמו שקראת לו ולהגיד אני חיה שמחה וכו' ... בס"ד אבל הכוונה אותה כוונה ואל תשכח בבקשה שאין דין כתיבה כדין דיבור . הדתיים כותבים בס"ד /ב"ה אפילו על פתק רשימת קניות אבל בדיבור או בהקראת רשימה הם לא יגידו בס"ד .... ונכון שהכתיבה היא כלי הדיבור פה ברשת , אבל בשביל שיהיה מכובד ונבין אחד את השני , אנחנו לא כותבים בדיבור אלא מדברים בכתיבה ז"א בסגנון חופשי אבל מכובד שאם היה נאמר בפה היה נאמר קצת אחרת אולי ולדוגמא, משפט הפתיחה שלי :" ב"ה בתור בחורה דתית ב"ה ... לפי התפיסה שלך הב"ה השני מיותר כן לא אני רציתי להדגיש שאני ב"ה בחורה דתית כדי שתדע מה הנקודת מוצא שלי בתגובה . ורק שתדע שאנחנו הדתיים תמיד נודה לקב"ה על כל דבר קטן בחיים ורק בגלל שבדיבור זה לא נשמע נורמלי ומקובל להוסיף הודאה כל שנייה אנחנו חוסכים באמירת "גשם" בס"דים אבל בלב הגשם הזה חזק מאוד אבל גם בדיבור אנחנו נוסיף איפה שנרצה להדגיש נקודה או לעורר משהו / מישהו עוד נקודה קטנה לסיום : ברשת ובמיוחד ברמט הזה של "ויקיפדיה" שאין סימנים בולטים להפריד בין תגובות של גולשים בשיחה , ליאתי וככה גם כל הדתיים בוחרים לשים בס"ד או כל קיצור דתי אחר שיבליט התחלת תגובה שלנו וגם מבחינתנו יקדש שם שמיים ברבים... 2 ציפורים במכה ולגבי מה שהסובבים חושבים , לא סתם כתוב " רבות מחשבות בלב איש ..." זה לא מזיק לאף אחד לדעתנו אפילו ההיפך ... אז חיה ותן לחיות "ואיש באמונתו יחיה". ותודה על חלון ההזדמנות החשוב שנתת לנו לקידום חשיבות הקיצורים הדתיים


ענבל. ענבלבלי 23:29, 15 נובמבר 2005 (UTC)

ציפור קטנה לוחשת לי שענבלבלי היא היא גב' "מישהי שאיכפת ליה" בכבודה ובעצמה. לגופו של עניין, פעלו כהבנתםכם, אני רק אמרתי את דעתי. פטר רחם 07:02, 16 נובמבר 2005 (UTC)

ב"ה

לפטר שלום ! קודם כל הרשה לי להדגיש מעל כל צל של ספק שאני ל-א "גב' מישהי שאיכפת לה" כמו שאתה טוען ואני לא יודעת מיהי אותה ציפור קטנה שלחשה לך אבל היא מקור מידע מטעה ... אם תטריח את עצמך ותציץ ותשווה בין דפי המשתמש של שתינו תבין בלי הרבה מאמץ שהם לא דומים כלל ועיקר ! ועוד 2 דברים קטנים שיעזרו לך להבדיל בנינו , אחד הוא סגנון הכתיבה השונה , ושניים אני כל התחלה כותבת ב"ה ומישהי שאיכפת לה כותבת בס"ד יחי ההבדל הקטן... ועוד הערה קטנה לסיום , נוצרה אצלי ההרגשה שהמשפט שלך : " היא היא גב' מישהי שאיכפת לה" נאמר בנימת זלזול משהו מצידך בליאת . ויש לי משפט אחד להגיד לך שאנשים חכמים יותר מכולנו אמרו : " מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך" חז"ל , ותחשוב על זה... ענבל ענבלבלי 21:44, 16 נובמבר 2005 (UTC)

אני מתנצל, לא התכוונתי לזלזל. ובכל זאת אני דבק בניחושי שמשתמשת ענבלבלי היא אכן זו האיכפתית... פטר רחם 10:32, 17 נובמבר 2005 (UTC)

ב"ה

לפטר שלום ! קודם כל סליחה שלא הגבתי עד היום ,בגלל קשיים טכניים ותגובתי היא : אני מאמינה לך שלא התכוונת לזלזל וסולחת לך , ובקשר להתעקשות שלך שאני וליאתי זו אותה אחת, הנה לך ציטוט שיחה עם גילגמש הויקיפד שמוכיחה מעל לכל ספק שאני משתמשת חדשה בויקיפדיה אפילו לא חודש , בבקשה : בס"ד

היי ענבלי! שימי לב בבקשה להצבעה הזו:

הצבעה חשובה, הקול שלך חשוב,

תודה, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 07:48, 16 נובמבר 2005 (UTC)

[עריכה] הצבעות שלום, משתמשים חדשים אינם מורשים לקחת חלק בהצבעות. תודה, גילגמש • שיחה 17:36, 16 נובמבר 2005 (UTC)

ב"ה

גילגמש שלום ! תודה רבה על ההערה , לא ידעתי שהחוק הזה קיים ,

וכדי לא לעשות שוב "טעויות של טירונים" אשמח לדעת אחרי כמה זמן פעילות משתמש/ת חדש/ה הופכים לותיקים ומקבלים את הזכויות כמו השתתפות בהצבעות וכו'... בתודה מראש

ענבלענבלבלי 17:43, 16 נובמבר 2005 (UTC)

אחרי חודש ומאה עריכות. גילגמש • שיחה 17:45, 16 נובמבר 2005 (UTC) ב"ה לגילגמש שלום! תודה רבה על העדכון , אשים לב להבא.

ואם אתה פטר , עוקב אחרי ליאתי , תשים לב שהיא כבר עברה את זמן ההרשאה ומשתתפת בהצבעות ... אז תחשוב על זה . :::: ענבל ענבלבלי 19:11, 20 נובמבר 2005 (UTC)

האמת שזה ממש לא משנה לי אם אכן שניכם שני ויקיפדים או ויקיפד אחד דו פרצופי. אלא שבדין ודברים שלך עם גילגמש אין עדיין בכדי להסיר ספק זה. כך דרכם של דו פרצופיים להתכתב עם עצמם... המשך עריכה פורה לך/ן. פטר רחם 09:04, 21 נובמבר 2005 (UTC)

ב"ה

לפטר שלום ! ההיגיון אומר לי לא לענות לך , אבל אענה כי התדמית שאתה יוצר לי ולליאת פה גובלת בעוול! אתה הרי לא מכיר אותי וליאתי תמיד הייתה לבד עד שבאתי וצברה את המוניטין שלה - אז על סמך מה אתה אומר משפט כמו: "דרכם של דו פרצופיים להתכתב עם עצמם" ? היא חטפה פתאום פיצול אישיות ? וחוץ מזה מצד אחד אתה אומר : "האמת שזה לא ממש משנה לי ..." ומצד שני אתה משקיע הרבה (יותר מידי אם תשאל אותי ) אנרגיות להוכיח לכולם שאנחנו כן דו פרצופיות ? תחליט ... ולסיום אגיד בפעם האחרונה : אנחנו 2 משתמשות שונות ! ענבלבלי ומישהי שאיכפת לה , והמשך העבודה של שתינו ב"ויקיפדיה" יוכיח בשטח ו"איש באמונתו יחיה" מבחינתי השיחה סגורה ! נפגש בעריכות ... המשך פורה לכולנו ! ענבל ענבלבלי 16:58, 21 נובמבר 2005 (UTC)

ראשית הבהרה, כשהגדרתי אתכן דו פרצופיים לא התכוונתי חס וחלילה לפיצול אישיות, התכוונתי רק לעובדה ששתיכן הינכן בעצם אדם אחד. שנית, אם ההגיון אומר לך לא לענות מדוע את משיבה? :-) מדוע זה מזכיר לי מישהי שמתעקשת לציין "בס"ד" למרות שההגיון אומר שלא לציין זאת? גם לא הבנתי על איזה מוניטין את מדברת? וכיצד את הגורמת להצטברותו?? לסיום, השיחה בינינו באמת נגררת לרמת פורום גרידא ואינה ראויה לויקי, אז אכן אין צורך בהימשכותו. בהצלחה! פטר רחם 17:08, 21 נובמבר 2005 (UTC)

ב"ה

לפטר שלום! כמה נקודות להבהרה , אם אדם אחד כותב ב2 יוזרים ופרטי המשתמש אחרים זה לא פיצול אישיות מה כן ?... והחלטתי להשיב מכיוון שנוצר פה עוול לא רק לי אלא גם לליאת , בוא נגיד שאני מוחלת על הכבוד שלי ב"ה אף פעם לא חיפשתי כבוד והוא לא חסר לי , אבל לפגוע בליאתי (שעובדת כ"כ בצניעות וקשה כדי לשמור על כללי ה"ויקיפדיה" וזה המוניטין ש-ל-ה ואני לא מוסיפה לו כלום !)את זה לא אתן! ואני לא מבינה איזה היגיון אומר שלא להוסיף בס"ד יש היגיון קולקטיבי ? לא!כמו שאתה רוצה שיכבדו אותך תכבד לפחות אותה ואת ההיגיון שלה או לפחות תן לה חופש פעולה בלי לעקוץ אותה בפני כולם ! וחוץ מזה , הרי הייחוד של ויקיפדיה זה בעריכה העצמית נכון ? אז גם אם אנחנו 1 הסגנונות כתיבה שונים (או שגם לזה לא שמת לב?..) וזה רק מעשיר את הויקי אז למה לא בעצם ?... ולסיום שוב הדגשה אחרונה אנחנו ל-א 1 ! והעריכות בהמשך יוכיחו! ענבל ענבלבלי 17:57, 21 נובמבר 2005 (UTC)

הרגעי, הכל בסדר. לא אמרתי כלום. הרגישי חופשי. בואי נראה את הויכוח הזה כלא היה. פטר רחם 19:39, 21 נובמבר 2005 (UTC)