שיחת משתמש:નમં

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

באמת...
אחרי שאני מתפעל מחוש ההומור שפגנת בבחירת הערכים פתאום אתה מתדרדר כל כך ברמה ומחיל לערוך דפי משתמש? יש משחיתים שיזינו לערכים חדשים "עחליעהכלחכדשניעהח". לא צריך להתדרדר לרמתם.

מה אתה חושב על הצעתי מאתמול? למה שלא תבחר ערך גבולי ותעשה ממנו ערך למופת? לא חסרים ערכים מתאימים - קלינטון ומוניקה יוכלים להוות פתח לדיון מעניין על מידת החופש של הנשיא ומחויבויותיו. דרך אגב, בחירת השם הנוכחי היא הברקה ההולמת אותך. שמור על רמה גבוהה. APH 05:19, 14 דצמ' 2004 (UTC)

דבר נוסף - אם תשוב לכתיבה המאתגרת יהיו לך אילנות גבוהים להתלות בהם - תפקיד האינטלקטואלים בחברה. :-) APH 05:24, 14 דצמ' 2004 (UTC)
אין בזה טעם - אם אני יכתוב על הערך מוניקה לוינסקי הם ישר ימחקו את זה ויגידו "חנוכה". בדיוק כמו שהם עשו לערכים: רחוב החלונות האדומים, מסטיק, נעמה נטיב וקמילה פאליי ושגילגמש השחית את פדופיליה שכתבתי.
פרשת מוניקה לוינסקי הייתה חשובה ולכן אי אפשר למחוק אותה סתם. כמו כן,כתבתי במזנון על ההצעה הזו ובשל כך אני מניח שהערך יזכה לסובלנות. שווה לנסות בכל מקרה. אם תרצה נוכל לעבוד עליו יחד. בכל מקרה, אפשר להבין למה כל אלו שאתה משחית את הדפים שלהם מתעצבנים עליך. עזוב אותם בשקט ובוא ננסה את הרעיון הזה. APH 06:40, 14 דצמ' 2004 (UTC)
אז למה שהם לא יחזירו את הערך הישנים שלי: סילביה סיינט, ג'ינה ג'יימסון ושאר הערכים שכתבתי שלמעלה. אין שום דבר פסול בהם ואם הם לא היו מוחקים לי אותם אז לא הייתי משנה את הדפים שלהם.
אני לא מכיר את הגברות הנ"ל אבל כמדומני הן כוכבות פורנו, לא? בדיונים על ערכי אישים הוסכמו כמה כללים שאני לא חושב שהן עומדות בהם. אני חייב לומר שאני לא מבין איך שינוי הדפים האישיים יכול להוביל לכך שיחזירו את הערכים האלו.
אני לא יודע האם אפשר לשחזר את הערכים שנמחקו. גם אם אפשר, אני לא חושב שבלהט הרוחות הנוכחי יסכימו להחזיר אותן. אם אפשר להחזיר, והגברות ראויות לכך, הרי שניתן יהיה לחכות קצת ולהחזירן עוד שבוע או חודש. בינתיים אני חושב שיהיה הרבה יותר קל לכתוב על ערכים אחרים. הערך על שמאליות שכתבת לא שלם ולכן אינו עדיין אינו יצירת מופת ( שים לב כי הערתי שם קדמה לדו שיח בינינו). אם אתה מעדיף ערכים פיקנטיים יותר - מוניקה לווינסקי מוצאת חן בעיני יותר ויותר עם הזמן. APH 07:50, 14 דצמ' 2004 (UTC)