שיחת משתמש:Amadeus

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת בסג בנושא ויקי תורני

משתמש/ת אנונימי/ת מחק/ה את הקישור לתמונה בטענה של "הפרת זכויות יוצרים". בתמונה שהעלית לא ציינת את מקור התמונה. האם תוכל לציין את מקור התמונה? DGtal 22:08, 30 מאי 2006 (IDT)

לא כתבתי כי לא ברור לי אם יש כאן למישהו זכויות יוצרים. התמונה נלקחה מאלבום תמונות אינטרנטי חופשי שהעלה אחד מהמשתמשים, האתר פוטר עצמו מהזכויות כפי שכתוב שם "all content, other than that contained in the Member's photo album, is copyright".

http://public.fotki.com/lentaru/people/natashka/

שלום, קראתי את התנאים שם. מה שכתוב שם זה שלכל מה שבאתר יש זכויות יוצרים. כל מה שבאתר, מלבד האלבומים הפרטיים, הוא תחת זכויות יוצרים של fotki. אם אכן הבנתי נכון, אז זכויות היוצרים של התמונה שייכים לזה שהעלה אותה, והפתרון הפשוט הוא שתבקש אישור להשתמש בתמונה הזו בויקיפדיה, ע"פ רשיון GNU. בברכה, DGtal 21:13, 10 יוני 2006 (IDT)
ניסיתי כעת לבקש ונראה שהמשתמש נמחק או מחק את האלבום שלו. היכן ראית את המילה 'הפרטיים' אגב? תודה.

ויקי תורני[עריכת קוד מקור]

מאד נשמח אם תבוא אלינו לשבעלפדיה, ותעזור לנו לעצב אותה יותר בכיוון של הדברים שלך פה במזנון. יש קו שאני מנסה להתוות שם (אני המנהל בפועל), אך מרוב תשתיות עוד לא הספקתי להגיע לשם. הרושם הרע שקיבלת מהמאמר על משכב זכור הוא רושם ממאמר גולמי, כמו כל המאמרים שם. אני כל כך רוצה לכתוב כמה מאמרים שיהיו מושלמים כדי להתוות את הרעיון, אבל טרם היה לי זמן איכות לכך.

אני לא יודע בוודאות מהו הקו שאתה חותר אליו, אבל אני ממליץ לך בחום לבוא ולנסות להשתלב אצלנו. ואל תפחד ‏– בעוד כמה שנים אנחנו לא נהיה בשוליים, למרות שאיננו מיזם של קרן ויקימדיה. בסג תריג מכה שנית! 01:19, 25 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

שלום, שמח לשמוע ואשמח לשתף פעולה. מדוע היא מתמקדת ברמב"ם ובתורה שבע"פ כפי שמורה השם? אני חותר לאנצי' כללית. Amadeus 04:25, 25 בדצמבר 2006 (IST)תגובה
המיקוד ברמב"ם מוסבר יפה בדף החזון. הרעיון הוא שכדי להשיג תמונה מקיפה של עולם ההלכה והמחשבה צריך עקביות וסדר, ואלו מושגים רק בלמידה עיקרית של שיטה אחת. הרמב"ם נבחר כי בו יש עוד יותר סדר ועקביות, והוא פוסק בכל התורה כולה. אין המטרה להחניק דעות אחרות; גם הן תבואנה לידי ביטוי. הרחבה ראה בחזון.
המיקוד אמנם הוא בתושב"ע, אבל הרעיון הוא כבר עכשיו להרחיב בהגות שמאחורי כל פיסת תושב"ע המוצגת באתר. עם זאת, הגות נטו - עדיין לא הגיע זמנה במרחב הערכים. אני מאד מאד רוצה להכניס גם הגות נטו. כנראה שבשלבים הראשונים זה ייכנס למרחב השם (משתמש:.../מאמרים). הסיבה לכך היא היות המאמרים האלו בהכרח יותר מפוזרים במחשבה שלהם, ופחות ממוקדים ועקביים. אולי בעתיד זה ישולב בפנים (במרחב "מאמרים:"?); אבל כל עוד אין לנו התשתית התושב"עית אנחנו לא רוצים להתפזר לכיוון ההגות-נטו.
אם מראש עיקר המטרה שלך היא מאמרי סקירות הגות, ניתן להעלות דיון אצלנו בנוגע לזה, האם זה אפשרי כבר עכשיו, אך אולי באמת כדאי לפתוח וויקי אחר, ו"מינך ומינן יתקלס עילאה". בסג תריג מכה שנית!
שבתי וקראתי את דבריך, והמשפט "יותר ערכי מאשר קונקורדצי" (שזו השאיפה שלך) הוא חשוב. גם לנו הוא חשוב, וגם אם נראה שאנו לא הולכים בכיוון הזה, זו בערך מטרתנו. אם נדייק יותר, אנו רוצים להקיף את כל בסיסי ההלכות, אך להטמיע בהם את החיבור לחיים; אולי הניסוח הזה יתאים: "ערכי וקונקורדנצי שווה בשווה", ומתרחקים (בינתיים לפחות) מהגות 'מנותקת'. את שיקוליך עשה. במה שתבחר – שה' יצליח את דרכך. בסג 10:02, 25 בדצמבר 2006 (IST)תגובה
ושוב חשבתי על הכל מחדש. אם אתה רוצה פורום - הרי פורום לך (עצור כאן חושבים). אם מקום לכינוס מאמרים, הרי גם להם יש מאמרים מכונסים. אם מקום אנציקלופדי, אינני מעלה בדעתי משהו שלא תוכל להכניס כאן בוויקיפדיה, או, לשבעלפדיה.
קצרו של דבר: כל טקסט שאני יכול לדמיין שאתה רוצה לעשות, יכול להשתבץ בפורום, במאמריו, כאן, או בשבעלפדיה. בסג 15:06, 25 בדצמבר 2006 (IST)תגובה
"ערכי וקונקורדנצי שווה בשווה", אכן. לגבי הגות, אנציק' צריכה לשקף ערכים והגויות ולא ליצור הגות חדשה. כוונתי היתה רק שזה ייעשה בצורה מעמיקה. עדיין לא כ"כ הבנתי למה להתמקד בנישות מסויימות ולא באנצי' כללית. אם נתחיל את כל האתר מהתחלה לפי זה ובשם אחר והכל אפשר לדבר על הירתמות ושת"פ.