שיחת משתמש:Chdautu66

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פטר סנרסקה[נולד ב-11.10.1967 ברוקלין שבניו יורק] הידוע בשם הבמה "טאז" ,הוא מתאבק ECW לשעבר וכהיום פרשן ב-ECW. הופעת בכורה: סנרסקה עשה את בכורתו בשנת 1987, בארגון היאבקות שבסן חואן שנמצאת בפורטו ריקו. לאחר שהתאבק ביפן ,ב-1 לינואר 1993,ניצח סנרסקה את פלקס ווילר בגמר טורניר כדי לזכות באליפות הקרוזרוויט של ניו אינגלנד. מאוחר יותר באותה השנה, היה זמן קצר באירוגונו של ג'ים קורנט , SMW.

בחודש אוקטובר של אותה השנה, הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בECW. כשהוא נאבק כטזמניאק,הוא התחבר עם קווין סליבאן כדי לזכות באליפות הזוגות העולמית של ECW לאחר ניצחון על טומי דרימר ושיין דאגלס ב-4 בדצמבר 1993. ב-5 במארס 1993,טאזמניאק וסליבאן ניצחו את האחים האריס כדי לזכות פעם נוספת באליפות הזוגות. לילה לאחר מכן, טאזמניאק זכה באליפות הטלויזיה הראשונה שלו בECW, כשניצח את את סאבו, אבל בהמשך אותו ערב, הפסיד את התואר לJT סמית'. ב4 בפברואר 1995, טאזמניאק וסאבו ניצחו את הפאבליק אנמי, וזכו באליפות הזוגות של ECW. במהלך אחד מהקרבות שלו, נגד טו קולד סקורפיו, סבל טאז מצוואר שבור, ונעדר כמספר חודשים. לאחר שהיה בפיוד עם רוב ואן דאם, ניצח טאז ב7 ביוני 1997 את שיין דגלאס כדי לזכות בפעם השנייה באליפות הטלויזיה. ב11 בספטמבר לאותה שנה, ניצח טאז את כריס קנדידו ז"ל כדי לזכות מחדש באליפות הטלויזיה. הוא שמר על התואר בppv's של הארדקור האבן ונובמבר טו ריממבר נגד פיטבול 2. ב14 במאי 1998, טאז הכריז על עצמו כאלוף הFTW. ב10 בינואר 1999, בגילטי אס צ'רג', ניצח טאז את דגלאס כדי לזכות באליפות הECW. הוא שמר על התואר נגד סאבו בהצלחה בPPV של ליבינג דנג'רסלי. בהארדקור האבן 99, טאז ניצח את קנדידו בתוך דקה, בקרב שנקבע להיות המיין איבנט. בהמשך אותו ערב, הוא ניצח את באבה-ריי דאדלי כדי לזכות פעם נוספת באליפות הECW. בספטמבר 1999, טאז חתם בWWF. טאז ערך את הופעת הבכורה שלו באירגון ברויאל ראמבל 2000, שם סיים את הרצף הנקי מהפסדים של קורט אנגל, לאחר שניצח את זוכה המדליה בנוק אאוט. ב13 באפריל 2000, טאז ניצח את מייק אוסום (שחתם בWCW) כדי לזכות באליפות הECW. בפיול לודד 2000, הכניע טאז את אל סנואו. במהלך הקיץ של אותה שנה, היה טאז בפיוד עם ג'רי לולר, אותו ניצח בPPV של אנפורגיבן הודות לעזרה של רייבן. ב15 בדצמבר 2000, חזר טאז לECW, הוא הופיע שם כשהוא חונק את השופט ההילי דני דניאלס. ברסלמניה 17, ניצח טאז לצידם של הAPA את RTC, בקרב 3 על 3. באביב 2001, טאז, אל סנואו, ז'קלין וטורי היו המאמנים של התחרות "טאף אנאף". ברו של ה19 ביולי 2001, הצטרף טאז לצידו של פול היימן לפלישה של ECW/WCW לWWF. ברו של ה7 בינואר 2002, טאז וספייק דאדלי ניצחו את הדאדליז (באבה ודי-וון) כדי לזכות באליפות הזוגות של הWWF. שבועיים אחרי, ברויאל ראמבל, שמרו טאז וספייק על התואר בקרב חוזר נגד הדאדליז. ובנו ווי אאוט של אותה שנה, הם שמרו על התואר נגד בוקר טי וטסט. בסופו של דבר, נוצחו טאז וספייק ע"י בילי וצ'אק ב21 בפברואר והפסידו את התואר. משם, טאז פנה לפרשנות. הוא היה חלק מהPPV המיוחד של ECW ביוני 2005 - ONE NIGHT STAND.

עם עלייתה מחדש של ECW באמצע 2006, טאז עזב את סמאקדאון כדי להפוך לפרשן בECW יחד עם ג'ואי סטיילס. הוא אתגר את פרשן התוכנית RAW ג'רי "המלך" לולר, אחרי שהאחרון ירד על ECW, לקרב הפותח בOne Night Stand 2006 . הוא ניצח את לולר עם הטאזמיסיון(תרגיל הסיום שלו) אחרי 38 שניות בלבד, בזכות עזרה שקיבל מג'ואי סטיילס.

חוז מלהיות פרשן בECW טאז גם מנחה את התוכנית של ECW ב 24/7 WWE, הכולל גם פרקים ישנים מECW. אחרי שעבר ניתוח בברך הוא הוחלף חד פעמית על ידי אלייג'ה בורק.