שיחת משתמש:Glotus

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Odedee

שלום לך,

תודה על תרומותיך לוויקיפדיה, אך איננו מקבלים בברכה הוספה סיטונאית של קישורים לאתרים מסחריים. נא הגבל את הוספת הקישורים אך ורק למקרים בהם בקישור מידע רב נוסף בנושא הערך. מגיסטר 23:03, 30 ינואר 2006 (UTC)

שלום לך חגי, קיבלתי את הודעתך. יתכן שהודעתי הקודמת אליך לא הייתה ברורה דיה. אבהיר: איננו אוסרים על קישור לאתרים מסחריים, אנו רק מבקשים כדלקמן: (א) לא להגזים בזה, כלומר לא לקשר כל עיר בעולם לדף המקביל אודותיה ב"לוטוס". (ב) לוודא שהקישור באמת רלוונטי במובן זה שיש בו כדי להוסיף ערך מוסף תוכני ועיוני לנושא הערך - חלק מהקישורים שיצרת לא היו כאלה והובילו לדף עם מידע שיווקי. (ג) ליצור את הקישור בצורה הנכונה - כלומר בתחתית הערך, תחת הכותרת "קישורים חיצוניים", ובפורמט: *[www.xyz.com מידע על לונדון באתר לוטוס נסיעות] (תוכל לראות במדויק איך זה עובד בכל ערך שיש בו "קישורים חיצוניים"). אתה יצרת את הקישורים בצורה שגויה, מסורבלת, המכערת את הערכים ופוגעת באחידות שאנו שואפים אליה.
כמו-כן, כמי שברשותו מידע רב בנושאים רלוונטיים לערכים בוויקיפדיה, בהחלט נעריך זאת יותר אם תרומותיך יכללו גם תוספת תוכן מהותי לערך עצמו, ולא רק קישור לאתרך - הרי אפשרות העריכה הפתוחה בוויקיפדיה נועדה, בראש ובראשונה, לכך, ולא כדי לשמש כפלטפורמה לקידום אתר פרטי זה או אחר. מגיסטר 18:38, 31 ינואר 2006 (UTC)
לאחר שהוספת לאוסטרליה המערבית קישור לאתרך, שלא היה בו שום מידע מרחיב בנושא הערך, בדקתי וראיתי כי כל עריכותיך כאן ללא יוצא מן הכלל הן הוספת קישורים לאתר שלך. אינך פועל כאן כדי לשפר את ויקיפדיה כי אם למטרת פרסום עצמי. אני מזהיר אותך שאם תשוב ותוסיף קישורים חסרי תועלת, אוסיף את האתר שלכם לרשימה השחורה כך שאיש לא יוכל יותר לקשר אליו. ‏odedee שיחה 15:40, 12 בנובמבר 2009 (IST)תגובה