שיחת משתמש:Hannamoalem/מפרצת אבי העורקים בבטן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כתיבת הערך[עריכת קוד מקור]

הערך תורגם ברובו מוויקיפדיה האנגלית. {{ויקי-רפואה/נכתב}}

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

הייי Hannamoalem, עברתי על הערך שלך כחלק מפרויקט הערכת עמיתים שלנו בקורס ויקי רפואה ורציתי לציין כמה נושאים: קודם כל, במעבר על הערך ראיתי איך השקעת בסידור הכותרות לפי סדר הגיוני ורציף והערך משולב עם הרבה תמונות והמחשות ויזואליות שמקלות על הקורא לקלוט את המידע. בנוסף, התוכן הכתוב ענייני מאד ומעביר בדיוק את המידע שצריך להעביר על הנושא. כל הכבוד על העבודה! נקודות שלפי דעתי חשובות לשיפור:

  • פסקת הפתיחה ארוכה מדי וכתובה בצורה של רשימה ולא כמלל מתמשך וזורם. אפשר להוסיף יותר מילות קישור ופחות נקודות באמצע הפסקה שקוטעים את הקריאה.
  • לאורך הפסקאות שלך אתה משלב הרבה מונחים מעולם הרפואה שלא בהכרח ברורים לכל אדם הקורא את הטקסט, כמו למשל: "אסימפטומטיים", "פיסטולה" Bruits(אם רצית לכתוב באנגלית קודם תתן את השם בעברית) "דליות בוושט" "הטרוזיגוטיות" "סיסטיק המדיאלי"( גם קישרת לזה את הערך הנכון בעברית אז תרשום כבר אותו)
  • בטבלה שצירפת על הערך מצד שמאל חסר את שם המחלה באנגלית.
  • ישנן הרבה פסקאות עם שגיאות ניסוח והערך צריך מעבר נוסף בהקשר זה.
  • בנושא הכותרות השונות: הכותרת של שם הערך צריכה להיות: "מפרצת אבי העורקים הבטני". הכותרות של התתי-נושאים צריכות להיות בלי ה בתחילתן. בנוסף "סימנים וסימפטומים" אלה מילים נרדפות שאין צורך בכתיבה כפולה שלהן, אני הייתי לוקח את המילה תסמינים/סימנים למחלה. דגשים נוספים בהקשר של כותרות הנושאים שלך הם: הכותרת "ניהול" צריכה ליקרות בשם "אמצעי טיפול" והכותרת "מניעת" צריכה להיות "מניעה קודמת"/"דרכים למניעת המחלה".
  • נקודה אחרונה שחשובה מאד שתזכה לטיפול ממך זה הנושא של הערות שוליים. הערך הוא ללא הערות שוליים מה שיוצר את המראה שהערך לא מבוסס מחקרית או מדעית. חשוב מאד שתשלב הערות שוליים על כל מקום בו הצגת מידע רפואי או מדעי. לסיכום, הערך מושקע, עבודה טובה מאוד. השכלתי :) בהצלחה בהמשך הקורס!Adish23 - שיחה 12:50, 16 בינואר 2017 (IST)[תגובה]
יופי של ערך כתבת נהנתי מאד ובהצלחה בהמשך :) Itamar Matalon - שיחה 09:49, 15 בינואר 2017 (IST)[תגובה]