לדלג לתוכן

שיחת משתמש:M7mod0karem/טיוטה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Ronly.b בנושא הערכת עמיתים

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

שלום M7mod0karem! אני ירון והוטל עלי לבצע ביקורת עמיתים לערך שכתבת. ראשית, נראה שבאמת הרחבת את הערך ותרמת רבות לוויקיפדיה העברית! רואים שיש לך הבנה בתחום ושהנושא מעניין אותך.

עם זאת, הערך מעט מבולגן. משפטים כתובים בשפה מעט לא ברורה ואין פיסוק מתאים. בחלק מהמקומות נראה כאילו חסרות מילים. בנוסף, לא ראיתי שהוספת קישורים חדשים במילים בערך. יש המון מקומות מצוינים להוסיף קישורים כאלו (לדוגמה חצץ, שטן, ארץ ישראל) והוספתם יכולה לשפר מאוד את הערך.

כדאי גם לשים בערך המקורי את התבנית המציינת שהערך בעבודה ולשנות את שם הטיוטה.

קל לראות שהידע שלך בתחום גדול ושביכולתך לתרום ידע אמיתי לטובת הכלל.

אני בטוח שהרחבתך את הערך חשובה ותהווה תרומה אמיתית! ירוןYaron1m - שיחה 01:01, 29 בנובמבר 2015 (IST)תגובה

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

היי M7mod0karem,

נהניתי לקרוא את מאמרך אשר ללא ספק תרם לא מעט להרחבת ידיעותיי בנושא, בעיקר בדבר הגישות השונות לתולדות הכעבה. אני מציעה לארגן את הטקסט בצורה מעט שונה כדי שיהיה סיפורי יותר ויענה על הדרישה של כתיבה מהכלל לפרט. לאור זאת ממליצה לקדם את פרק התולדות לראשית הערך, לאחר הרקע . ניכר כי השתמשת במספר מקורות, לפיכך יש לציינם הן כדי לתת קרדיט לכותבי המקור והן כדי להימנע מפגיעה בזכויות יוצרים. יתר על כן ציון המקורות משדר אמינות ונותן תוקף לעבודתך משום שמראה כי את נשענת על דבריי מומחים. המלצה נוספת הנה לקרוא את אשר כתבת פעם נוספת מפני שיש בעיה עם הלכידות של הטקסט שמקורה במשפטים שאינם מקושרים היטב. לסיום אציין כי עוררת את סקרנותי ואת תאבוני לידע נוסף בתחום, לפיכך אשמח לשוב ולקרוא את מאמרך המורחב שבו תחלקי עמנו את הידע הרב שצברת בנושא.

בהערכה, רונלי Ronly.b - שיחה 02:33, 29 בנובמבר 2015 (IST)תגובה