שיחת משתמש:Shaharzilla

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום שחר.

עדיף שתפנה אלי בדף השיחה שלי, ולא בדפי שיחה של דפי המשנה שלי. ממש במקרה שמתי לב לפנייה שלך, והעברתי אותה לשיחת משתמש:AlexKarpman#פרסית. אתה מוזמן להמשיך שם. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 21:50, 28 מאי 2006 (IDT)

שלו ומה המצב[עריכת קוד מקור]

שלום, מה המצב, ברוך הבא, שמח לראותך פה,

שיפרתי קצת את עיצוב דף המשתמש שלך, מקווה שזה מקובל עליך. תיכנס ל"גירסאות קודמות" ותעשה השוואה כדי לראות מה בדיוק עשיתי - זה אחד הדברים שאני הכי אוהב בוויקיפדיה.

והעיקר - תיהנה! --אמיר א. אהרוני 22:18, 28 מאי 2006 (IDT)

סמיולוגיה[עריכת קוד מקור]

עשיתי הפניה מסמיולוגיה לסמיוטיקה. אם יש מה לכתוב על סמיוטיקה כמדע נפרד, פשוט תיכנס לשם, תמחק את ה-REDIRECT ותכתוב את מה שיש לך לכתוב. (לא פחות משלוש שורות, כי אחרת זה באמת קצר מדי).

אני נרתע מלכתוב ערכים על בלשנות תיאורטית, כי גם אחרי ארבע שנים אני עדיין לא מרגיש לא בשל לזה. ויש גם את העניין הזה של "תסמונת הדף הלבן" - תמיד קשה להתחיל. --אמיר א. אהרוני 21:50, 30 מאי 2006 (IDT)

סמיולוגיה זוהי סמיוטיקה - אבל בעוד הראשון הוא המונח האירופאי המקורי, השני הוא מונח אמריקאי שהכניס לשימוש פירס (פילוסוף אמריקאי ונודניק לא קטן, אבל מה שקראתי ממנו מעניין).Shaharzilla 21:52, 30 מאי 2006 (IDT)

שים לב לדיון ב-Persian language ו-Diasystem. --אמיר א. אהרוני 12:44, 3 יוני 2006 (IDT)


אני מאוד רוצה ללמוד פרסית. התחלתי ללמוד את השפה הזאת דרך אתר נחמד באינטרנט באנגלית. יש בו בעייה של ניקוד (הוא לא מנקד את המילים, ובתור מתחיל הייתי מצפה שכן), וכן יש בעייה של זמנים, הוא מלמד עבר פשוט (שהוא באמת פשוט) ואז ישר קופץ לזמני פרפקט. בכלל כל האתר די מבולגן.

אז יש מישהו בויקיספר שעוזר לי ואנחנו כותבים את הספר ביחד (יותר נכון מעתיקים חלקים מהאתר) והייתי מאוד רוצה למצוא ספר בעברית, מסודר שאני אוכל ללמוד ממנו. כי בנתיים אנחנו תקועים עם הספר בויקיספר ובאתר שמיד אתן לך את כתובתו, יש בלגן וקשה ללמוד. גם אי אפשר להוציא חומר מהאוניברסיטה. אני יודע שמלמדים אותה בצבא אבל בטח הכל מסווג שמה.


אשמח אם תיכנס לאתר ותגיד לי מה דעתך. www.easypersian.com. וכן אם אתה יכול לעזור לי בפרסית כי אני מאוד רוצה ללמוד. אתה מוזמן להיכנס גם לספר "פרסית" בויקיספר.

תודה רבה.

שפות הפאמיר[עריכת קוד מקור]

קלטתי, עבודה יפה שלך.

שלא תחשוב שאף אחד לא שם לב :)

כשראיתי שנוצר ערך כזה, הייתה לי תחושה שזה אתה.

ניפגש בקמפוס? --אמיר א. אהרוני · בואו לתקן קישורי בינוויקי! · ג' בחשוון ה'תשס"ט · 00:47, 1 בנובמבר 2008 (IST) כן, למה לא? אשמח. אני תכף יוצא. Shaharzilla - שיחה 08:46, 2 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]