לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Yoti -Electronic Music

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת דולב בנושא היי דולב
שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך בדף "משתמש:Yoti -Electronic Music" היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה ב[[|דף השיחה]] של הערך.

כמו כן, שם המשתמש שבחרת מראה שנרשמת לוויקיפדיה רק במטרה לפרסם את עצמך ולכן חסמתי אותך. אם תרצה לתרום לוויקיפדיה, הירשם בשם אחר. דולבשיחה 01:23, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

תשובה למכתבך[עריכת קוד מקור]

שלום Yoti, קיבלתי את מכתבך בנוגע לחסימתך. מטעמים של צנעת הפרט לא אציין כאן את תוכן המכתב, אך מטעמים של שקיפות עבור שאר הוויקיפדים לא אוכל לענות לך במכתב, אלא רק בדף שיחתך.
כתבת את הערך "Yoti -Electronic Music" בדף המשתמש שלך ולכן לא התייחסתי לתוכן כערך מן המניין, אלא כתוכן פרסומי שבא לפרסם אותך. בנוסף, שם המשתמש שבחרת מהווה פרסומת בפני עצמו ואינו מקובל בוויקיפדיה.
לפני המשך פעילותך בכתיבת הערך, ממליץ לקרוא את המדריך לכתיבת אוטוביוגרפיה. אם עדיין תרצה לכתוב על עצמך, תוכל להסיר את חסימתך באחת משתי הדרכים הבאות:

  • תוכל לבקש כאן (למרות חסימתך, באפשרותך לערוך את דף השיחה שלך) לשנות את שם המשתמש שלך. אני אוודא שהשם אכן יוחלף ואשחרר אותך.
  • תוכל להירשם בשם אחר ולהתחיל דף חדש (תרתי משמע :-). אם תרצה, תוכל למען הגילוי הנאות לציין שהיית רשום בשם משתמש זה.

מבקש שתענה כאן ולא במכתב. בברכה, דולבשיחה 14:25, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

היי דולב[עריכת קוד מקור]

קיבלתי את תשובתך, הפנמתי. אני אפתח חשבון חדש. האם תהיה לי בעייה ליצור חשבון חדש מאותו המחשב שממנו נחסמתי? המשך יום נעים ,יותם.

אם הייתה בעיה, פתרתי אותה ועכשיו לא תהיה בעיה. דולבשיחה 15:54, 27 בנובמבר 2008 (IST)תגובה