שיחת קטגוריה:קצרמר זואולוגיה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה ההבדל בין {{קצרמר זואולוגיה}} לבין {{קצרמר|בעלי חיים}}? אלי פ (שיחה) 11:54, 10 מאי 2006 (IDT)

מתוך הערך זואולוגיה: "הזואולוגיה חוקרת את מבנה גופם של בעלי חיים, את אורחות חייהם, דרכי גידולם והתרבותם ואת היחסים ביניהם ובין סביבת חייהם וביניהם ובין בעלי חיים אחרים. הזואולוגיה, אם כן, משתמשת, או כוללת בתוכה, תחומים רבים אחרים בביולוגיה, כגון אנטומיה, פיזיולוגיה, אבולוציה ואקולוגיה."
בקיצור:"בעלי חיים" הם תת תחום של הזאולוגיה. אבל מכיוון שקצרמר אודות בעל חיים זה דבר שכיח, יש טעם בקיום תבנית נפרדת. עמית 12:04, 10 מאי 2006 (IDT)
לפי בדיקה שערכתי, גיליתי את התוצאות הבאות:
  1. 4 מתוך 6 הערכים המסומנים כ-{{קצרמר זואולוגיה}} הם סוגים של חיות - יש להכניס ל-{{קצרמר|בעלי חיים}}.
  2. פליאוזואולוגיה - ענף של פליאונטולוגיה, שמסומן כ-{{קצרמר ביולוגיה}} - עדיף להכניס לשם.
  3. פדיפלפי - מומלץ לאיחוד עם עכבישניים.
בהתאם לכך, אני לא רואה שצריך כאן סוג נפרד של קצרמר. אין כאן הרבה ערכים שייכנסו לכאן. אלי פ (שיחה) 12:11, 10 מאי 2006 (IDT)
תיאורטית אמורים היו להיות כאן הרבה יותר ערכים מאשר תחת קצרמר בעלי חיים. אחת מהשתיים: או שכל מי שכותב ערכים בתחום הזואולוגיה כותב אותם פחות או יותר מלאים, או שבעלי חיים זה נושא הרבה יותר "סקסי" מאשר סתם זואולוגיה, וכל הדיוט מרגיש שהוא יכול לכתוב ערך בנושא (מה שלא נכון לגבי זואולוגיה), וערכים אלו מייד מתוייגים כקצרמר. תחושת הבטן שלי היא שהאפשרות השניה היא הנכונה. חוץ מזה, תרשה לי להשתמש בקלישאה: התבנית הזאת לא אוכלת ולא שותה וגו'... עמית 12:20, 10 מאי 2006 (IDT)