שיחת תבנית:מקבץ ערכים לראש השנה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת מלמד כץ בנושא תזכורת

ערך זה אמור להופיע בעמוד הראשי, בפינת הערך המומלץ, החל מערב ראש השנה ועד לסוף החג (שלושה ימים). הערך מכיל רשימת ערכים הקשורים בראש השנה, אך כדי שיהיה ראוי למקום שיינתן לו ראוי לעסוק במרץ רב בימים הקרובים בהרחבה ובשיפור של הערכים המופיעים בו (ואין כוונתי לדבש). דוד שי 13:40, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

כמובן שצריך ליצור את הדף כדף תבנית ולא כערך רגיל ולכן העברתי אותו. חוץ מכך, הרעיון טוב. טרול רפאים 14:03, 24 ספטמבר 2005 (UTC)
כדאי גם לעצב אותו קצת ולהוסיף איזה תמונה של ברכת שנה טובה (תפוח מדבש, שופר ו"שנה טובה" מעוצבת יפה). בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:36, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

האם כדאי לרשום בתבנית איזו שנה מתחילה? ‏eytanarשיחהתרומות 11:10, 7 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

קראים[עריכת קוד מקור]

בהתחלה לא נגעתי במשפט אודות הקראים, כי חשבתי שהוא באמת מעניין ונוגע לעניין. אבל במחשבה מאוחרת-זוהי לא תבנית "מקבץ עובדות מעניינות על ראש השנה", אלא "מקבץ ערכים", כלומר המטרה של התבנית הזאת היא להפנות את הקורא לכמה שיותר ערכים שקשורים לראש השנה. מכיוון שהמשפט אודות הקראים לא מפנה כלל לשום ערך שקשור לראש השנה, אלא רק לערך אודות היהדות הקראית-אין מקומו כאן. אם יהיה ערך על "יום תרועה" (שמו של ראש השנה אצל הקראים), שבו יהיה כתוב על החג אצל הקראים, מנהגים, תפילות וכו', יהיה מקום למשפט הזה, וממנו יופנה הקורא לערך הנ"ל. ‏eytanarשיחהתרומות 20:41, 15 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

תזכורת[עריכת קוד מקור]

לקראת ראש השנה הבא להוסיף את המשפט:

בשלב זה לא רצוי שהמשפט יופיע בתבנית, משום שהיא יכולה להופיע בפורטל:ערכים מומלצים במשך השנה, והקוראים עלולים להתבלבל. א&ג מלמד כץשיחה 21:39, 15 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה