באקווילד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף Buckwild)
באקווילד
Buckwild
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 16 במאי 1972 (בן 51)
ניו יורק, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Anthony Best עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום הקמה הברונקס עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1993 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה היפ הופ של החוף המזרחי עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
כלי נגינה קלידים מוזיקליים עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

באקווילדאנגלית: Buckwild; ‏נולד ב־16 במאי 1972) הוא מפיק היפ הופ מהברונקס, ניו יורק, ארצות הברית. במקור באקווילד היה די ג'יי ולאחר שהוא פגש את Lord Finesse הוא עבר להיות מפיק לשירי היפ הופ. יותר מאוחר הוא הצטרף ללהקה D.I.T.C עם הראפרים .Showbiz and A.G ,Diamond D, פאט ג'ו, Big L ו-או.סי.. ההפקה הראשונה שלו הייתה עם השיר "(Shit Is Real (You Can't Front" שכללה את הראפרים Diamond D, Lord Finesse ו- Sadat X.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

החשיפה הראשונה של באקווילד בציבור הייתה בשנת 1994, כאשר הוא הפיק את השיר "Word...Life" של הראפר או.סי.. באותה השנה באקווילד הפיק שלושה שירים באלבום Stress: The Extinction Agenda של הלהקה Organized Konfusion. הוא גם הפיק באותה שנה שלושה שירים ללהקה Artifacts באלבום הבכורה שלהם, Between a Rock and a Hard Place, באקווילד המשיך את החשיפה שלו כאשר הוא הפיק במספר אלבומי אנדרגראונד כמו: Lifestylez Ov Da Poor & Dangerous של הראפר Big L, באלבום Doe Or Die של הראפר AZ, באלבום 4,5,6, של קול ג'י ראפ ובאלבום The Natural של Mic Geronimo. הוא גם נהפך להיות ידוע בעשיית רימקסים רבים לאומני היפ הופ כמו: גורו, ביסטי בויז, Q-Tip, Channel Live, KRS-One, Kool Keith והרבה אומנים אחרים.

מאמצע ועד סוף שנות ה-90 הוא הפיק ועשה רימקסים לאומנים כמו:Diamond D, Capone-N-Noreaga, Lord Finesse, .Showbiz and A.G, Tha Alkaholiks, Mad Skillz, ביג פן, ביסטי בויז, פאט ג'ו, ג'יי זי ו-הנוטוריוס בי. איי. ג'י.. ב-2011 באקווילד הפיק 12 מתוך 15 שירים באלבום Bon Appetit של הראפר או.סי.. הביט הכי מפורסם של באקווילד יצא בשנת 2001 בסינגל "Whoa!" של הראפר Black Rob.

ב-1999 באקווילד הפיק בדיסק של America is Dying Slowly ,Red Hot Organization, שכלל גם את וו טאנג קלאן, פאט ג'ו, ביז מארקי ועוד מספר אומני היפ הופ ידועים. הדיסק בא לעלות את המודעות של מחלת האיידס בקרב גברים אפרו-אמריקאים. Source magazine הכריז את האלבום כ"יצירת מופת".

בשנת 2003 באקווילד הפיק 8 שירים מתוך 20 במיקסטייפ Hard 4 The Streets של הלהקה Kurrup Money. ב-2007 Ground Floor Recordings הוציא לאור את האלבום Diggin' In The Crates, שכלל הפקות ורימקסים שבאקווילד עשה בין השנים 19931997. ב-2010 הראפר Celph Titled הוציא לאור את האלבום Nineteen Ninety Now, אשר כלל ביטים ישנים של באקווילד מ-19941995, באלבום התארחו אומנים חדשים שלא נשמעו לפני כן והאלבום קיבל ביקורות טובות בקרב המבקרים.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 1998 - Still Diggin' Composition EP
  • 2007 - (Diggin' In The Crates (Rare Studio Masters 1993-1997
  • 2010 - Nineteen Ninety Now (עם Celph Titled)
  • 2010 - Buckwild Presents... EP
  • 2011 - Nineteen Ninety More w (עם Celph Titled)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]