Rumors (שיר של לינדזי לוהן)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Rumors"
סינגל בביצוע לינדזי לוהן
מתוך האלבום Speak
יצא לאור 21 בספטמבר 2004
הוקלט 2014
סוגה דאנס
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 3:16
חברת תקליטים יוניברסל • קזבלנקה רקורדס
כתיבה כותבים שונים[1]
לחן מלחינים שונים[1]
הפקה פיטר וייד קאוש, קורי רוני
כרונולוגיית סינגלים של לינדזי לוהן
"Rumors"
(2004)
"Over"
(2005)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Rumorsעברית: שמועות) הוא סינגל, שהוקלט על ידי הזמרת האמריקאית לינדזי לוהן, מתוך אלבום הבכורה Speak. השיר יצא לאור ב-21 בספטמבר 2004, כסינגל ראשון מתוך האלבום על ידי חברת תקליטים יוניברסל וקזבלנקה רקורדס.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

צילום הקליפ בוים על ידי ג'ק נאווה, שהפיק באותה העת את הקליפ ללהיט My Prerogative של בריטני ספירס ונראה לעיני הקהל בפעם הראשונה ב-14 באוקטובר 2004 בערוץ המוזיקה MTV. בתחילת הקליפ נראית לוהן נעקבת על ידי פפראצי ונכנסת למכונית שלה ומתברר שזוהי כפילה שלה, בהמשך רואים את לוהן נמצאת במועדון ומצולמת על ידי מצלמה, בסצנות מסוימות רואים את לוהן רוקדת בתוך כלוב, מתנשקת עם בחור שאינה מכירה, רוקדת על הבמה עם קבוצת בנות ולקראת סוף הקליפ נראית לוהן מוקפת בפפראצי ובורחת במסוק מהמועדון וכך מסתיים הקליפ. בשנת 2005 הקליפ היה מועמד בטקס פרסי הווידאו-קליפים של MTV בקטגוריית "קליפ הפופ הטוב ביותר" אך לא זכה. מצד מבקרי המוזיקה זכה הקליפ לביקורות מעורבות וברובן טובות.

הצלחה במצעדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מבחינת מצעדים זכה השיר להצלחה נאה, השיר נכנס למקום עשירי באוסטרליה ונשאר במצעד חמישה עשר שבועות וקיבל מעמד זהב (35,000 עותקים), בארצות הברית נכשל השיר ולא נכנס לבילבורד הוט 100 אך בכל זאת קיבל מעמד זהב (500,000 עותקים). באוסטריה, גרמניה ושווייץ נכנס הסינגל לשלושים המובילים ובמדינות נוספות הגיע לדירוגים גבוהים מהמקום ה-30. בישראל נכנס השיר למקום הראשון בגלגלצ.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 לינדזי לוהן, טאריל ג'קסון, קורי רוני, TJ ג'אקסון