Vox

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
Vox
Vox.no logo.png
פרטי הערוץ
מדינה נורווגיהנורווגיה  נורווגיה
תאריך השקה 23 בינואר 2012
בעלות Discovery Communications Nordic
שפה נורווגית
משרד ראשי לונדון, הממלכה המאוחדת
אזור קליטה נורווגיה
שיטת שידור כבלים (DVB-C), לוויין (אנלוגי DVB-S2, DVB-S)
פורמט תמונה 16:9 (SDTV, 576i), (HDTV, 1080i)
https://www.dplay.no/kanaler/vox

Vox הוא ערוץ טלוויזיה הנמצא בבעלות Discovery Communications Nordic. משרדי הערוץ נמצאים בלונדון, אולם הערוץ מיועד לקהל הצופים בנורווגיה. הערוץ התאום של Vox הוא TVNorge.

התוכניות המשודרות בערוץ מיועדות לקהל הצופים המבוגר בגילאי 30+. בערוץ משודרות תוכניות פשע, אירוח, הומור וסרטים.[1]

ברבעון הראשון של 2012 נתח השוק של הערוץ היה 0.7%.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשבועות שקדמו להשקת ערוץ Vox, ב-TVNorge הסתכנו בסכסוך משפטי עם ערוץ הטלוויזיה הגרמני Vox Television GmbH שבבעלות RTL, בשל מחלוקות בעניין השם. זאת משום שחשבו כי ייתכן ויתבלבלו בין שני הערוצים.[2] ב-20 בינואר 2012 פורסם כי ב-Vox יוכלו לשמור על שם הערוץ החדש, כיוון שבית המשפט קבע כי השימוש בשם המיועד לקהל הנורווגי לא יכול לפגוע בערוץ הגרמני, כיוון שהם מיועדים לשידור במדינות שונות.[3]

Vox היה זמין בשידורי כל חברות הטלוויזיה המובילות בנורווגיה: Riks-TV, Get, Canal Digital ו-Altibox החל מהשקתו.

התוכנית הראשונה ששודרה ב-23 בינואר 2012 בשעה 20:00 בערב, הייתה הסרט "הסיפור המדהים של בנג'מין באטן".

תוכניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Hansen, Christian. "TVNorge lanserer TV-kanal for voksne". Nettavisen (בנורווגית). בדיקה אחרונה ב-2 במרץ 2018. 
  2. ^ "TVNorge risikerer søksmål fra tysk TV-kanal". Aftenposten (בנורווגית ספרותית). בדיקה אחרונה ב-2 במרץ 2018. 
  3. ^ Dplay, www.dplay.no (בנורווגית)