בנים על פני פרחים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בנים על פני פרחים
꽃보다 남자
כרזת הסדרה
כרזת הסדרה
מבוסס על בנים על פני פרחים עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה דרמה קוריאנית
רומנטיקה
יוצרים יוקו קאמיו עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים Yoon Ji-ryun
בימוי ג'און קי-סאנג
שחקנים לי מין-הו
קו הי-סן
קים היון-ג'ונג
קים ג'ון
קים סו-יון
ארץ מקור קוריאה הדרומית
שפות קוריאנית
מספר עונות 1
מספר פרקים 25
הפקה
חברת הפקה Group 8
הפצה נטפליקס, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה T-Max
שידור
רשת שידור רשת KBS2
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 5 בינואר 200931 במרץ 2009
תקופת שידור בישראל 3 בספטמבר 2010
קישורים חיצוניים
אתר הסדרה
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בנים על פני פרחיםקוריאנית: 꽃보다 남자) היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית בכיכובו של לי מין-הו, קו הי-סן, קים היון-ג'ונג, קים ג'ון וקים סו-יון. הסדרה שודרה ברשת KBS2 מ-5 בינואר עד 31 במרץ 2009 בימי שני ושלישי בשעה 21:50 וכללה 25 פרקים. הסדרה זכתה להצלחה רבה ברחבי העולם, והפכה את כוכביה למפורסמים.

הסדרה מבוססת על מאנגת שוג'ו יפנית באותו שם שנכתבה על ידי יוקו קאמיו. הסדרה היא העיבוד הטלוויזיוני החמישי למאנגה זו. העלילה היא סיפור סינדרלה קלאסי על נערה ענייה אך חכמה הלומדת בבית ספר השייך למעמד הגבוה שמושכת את עיניהם של ארבעה נערים, בנים למשפחות עשירות מאד.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גאום ג'אן די (קו הי-סן) לומדת בשינווה, בית ספר יוקרתי, אליו היא התקבלה בזכות מלגה. לדעתה, בני כיתתה הם רדודים ובלתי נסבלים, במיוחד חבורת F4 הידועה לשמצה: גו ג'ון-פיו (לי מין-הו), יון ג'י-הו (קים היון-ג'ונג), סו יי ג'ונג (קים בום), וסונג וו בין (קים ג'ון), מלכי בית הספר הבלתי מעורערים שאף אחד, כולל המורים, לא מעז להתחיל איתם. איש לא מערער על מעמדם לבד מג'אן-די, שכועסת על גסותם ומבקרת בחריפות את ג'ון-פיו, מנהיג החבורה, מה שגורם לו לזעום עליה. ג'ון פיו מתאהב בג'אן-די, אבל היא מנהלת ידידות קרובה עם ג'י-הו, הרגיש והשקט. לאחר שג'י-הו טס לחו"ל כדי לחבור לחברתו הדוגמנית, ג'אן-די וג'ון-פיו הופכים להיות קרובים יותר, ואט אט מפתחים רגשות הדדיים האחד כלפי השני. אך מערכת היחסים ביניהם יוצרת בעיות. אמו של ג'ון-פיו, אשת עסקים אנוכית וחסרת רחמים, שמשמת כנשיאה של שינווה, משתדלת להפריד ביניהם ככל יכולתה. בינתיים חוזר ג'י-הו מחו"ל ומתכנן להתוודות בפני ג'אן-די על רגשותיו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא בנים על פני פרחים בוויקישיתוף
ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.