גומורה: בן האלמוות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
גומורה: בן האלמוות
L'immortale
מבוסס על גומורה
בימוי מרקו דמורה
תסריט מרקו דמורה
לאונרדו פאסולי
מדלנה רבגלי
פרנצ'סקו ג'יאצ'יו
ג'וליה פורגיונה
שחקנים ראשיים מרקו דמורה
סלבטורה ד'אונופריו
מדינה איטליה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה איטליהאיטליה 5 בדצמבר 2019
משך הקרנה 116 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט איטלקית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט פשע
תקציב 6 מיליון אירו
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

גומורה: בן האלמוותאנגלית: The Immortal) הוא סרט פשע איטלקי, שיצא לאקרנים ב-2019. הסרט מהווה פריקוול לסדרת הפשע "גומורה".

הסרט בוים על ידי מרקו דמורה, בסרט מככב מרקו דמורה, בתור צ'ירו, שברח ללטביה כעבור העונה השלישית, הסרט מהווה המשך לאירועים שהתרחשו בסדרה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שגנ'ארו סבסטאנו ירה בצ'ירו די מרציו על הסירה במפרץ נאפולי, צ'ירו שורד ומקבל טיפול רפואי. כעבור זמן מה דון אניילו פסטורה מציע לו עבודה בלטביה, דון אניילו מקושר למאפיה הרוסית, יורי דובשנקו- הבוס של המאפיה, פוגש את צ'ירו ומכניס אותו לעסקיו, לאחר מכן ארגון לטבי מקומי חוטף את צ'ירו ומאיים עליו שיפסיק את עסקיו עם הרוסים ושיסחור עם הלטבים.

צ'ירו פוגש את ברונו, מי שהדריך אותו לפשע כשהיה בגיל צעיר, ברונו מראה לו את העסקים שדון אניילו שלח לו לפקח עליהם, עסקי בגדים זולים והפיכתם ל"בגדי מותגים", ברונו מכיר לצ'ירו את שאר העובדים האיטלקיים ומשפחותם ומספק אירוח חם לצ'ירו.

צ'ירו משקר ללטבים שהוא בא לסחור איתם בקוקאין, ומסיע את הסמים לפגישה שלהם. כשהלטבים פותחים את דלת המשאית של הסמים, הרוסים יוצאים מהמשאית והורגים את הלטבים.

לאחר ההצלחה, ברונו מעביר לרוסים את הסמים. הרוסים מחבבים את צ'ירו ומעניקים לו הרבה כסף על עבודתו. צ'ירו מגיע לפגישת המשפחות האיטלקיות ומצהיר שמי שיעבוד איתו ירוויח, וירג'יליו- פועל של ברונו במפעל מספק לצ'ירו על המצב בנאפולי ועל ג'נארו. צ'ירו מספר לו שהוא ביקש מג'נארו לירות בו.

שנה לאחר מכן, ברונו מודיע לצ'ירו כי ברצונו לחזור לנאפולי, יום למחרת, הלטבים פשטו על המפעל ולקחו את הסמים הם פצעו את העובדים האיטלקיים והרגו ארבעה מהם, ברונו לא התנגד במהלך הפשיטה. הבוס הרוסי לקח את העובדים כבני ארובה וציווה על צ'ירו להחזיר את הסמים, כדי להוכיח את דבריו הבוס ירה בוירג'יליו, ואיים להרוג את כל המשפחות האיטלקיות.

צ'ירו לוקח את ברונו לנהל משא ומתן עם הלטבים, צ'ירו משקר ללטבים שהוא בצד שלהם. הוא חוזר ומייעץ לנשים של העובדים מה לעשות, הוא מבקש את עזרתה של ורה (אשתו של וירג'יליו) צ'ירו שוב לוקח את ברונו להיפגש עם הלטבים, הם נוסעים כולם בשיירת מכוניות; כל המכוניות הלטביות מתפוצצות. צ'ירו אומר לברונו שהוא יודע שברונו גרם לפשיטה הלטבית. ברונו מאשים את צ'ירו שכל החיים צ'ירו נהיה אדם שברונו לא הצליח להיות. צ'ירו מספר על ששנא את ברונו כשהיה קטן בעקבות מה שקרה לסטלה, חברתו של ברונו, אך צ'ירו מסרב להרוג אותו, הרוסים מגיעים עם ורה ומשחררים אותה, וברונו ברח ליער. הבוס הרוסי אומר לצ'ירו שתמיד צריך להרוג אויבים; צ'ירו מסכים ויורה בבוס הרוסי, ואומר לשאר הרוסים שעכשיו הם חופשיים.

בסוף הסרט צ'ירו מקבל משלוח אישי, ומרחוק מגיעה מכונית, ג'נארו יוצא מהמכונית ומביט בצ'ירו.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]