חבר לחג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חבר לחג
Hjem til jul
סוגה דרמה קומית
דרמה רומנטית
יוצרים פר אולאב סורנסן
בימוי פר אולאב סורנסן
שחקנים אידה אליסה ברוק
גבריאלה לייטהאוג
אנטה הוף
דניס סטורהוי
ארץ מקור נורווגיהנורווגיה נורווגיה
שפות נורווגית
מספר עונות 2
מספר פרקים 12
הפקה
מפיק אנדרס טאנגן
חברת הפקה The Oslo Company
הפצה נטפליקס
אתר צילומים נורווגיה
אורך פרק 30 דקות
שידור
רשת שידור נטפליקס
תקופת שידור מקורית 5 בדצמבר 2019 – הווה
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חבר לחגנורווגית: Hjem til jul) היא סדרת טלוויזיה נורווגית מסוגת קומדיה דרמטית רומנטית. הסדרה שודרה לראשונה ב-5 בדצמבר 2019 ברשת נטפליקס והיא נחשבת לסדרה המקורית הנורווגית הראשונה ששודרה בנטפליקס והופקה בהפקה נורווגית. בחודש ינואר 2020, כחודש לאחר בכורת הסדרה אישרה נטפליקס כי תפיק עונה שנייה שתקרא "חבר לחג 2" אשר תעלה בשידור בכורה לפני חג המולד ב-2020.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במרכז העלילה עומדת דמותה של יוהאנה (אידה אליסה ברוק), רווקה בשנות השלושים לחייה העובדת בתפקיד אחות בבית חולים. הסדרה נפתחה בסצנה מתוך ארוחת חג משפחתית בה נוכחים בני משפחתה בליווי בני זוגם למעט יוהאנה אשר יושבת לבדה. בני משפחתה רומזים לה כי הגיע הזמן שתמצא בן זוג ותקים משפחה, בתגובה יוהאנה מצהירה בלחץ כי יש לה חבר, אף על פי שעדיין לא הכירה איש. בני משפחתה שמחים לשמע הודעתה ומצפים לחגוג עם בן זוגה את חג המולד, דבר המעמיד בלחץ את יוהאנה להיכנס לזוגיות תוך 24 ימים, עד ערב החג, כדי שתחלץ עצמה משקרה. במהלך הסדרה היא מנסה להכיר בן זוג בדרכים שונות כדוגמת אתר הכרויות וספיד דייטינג, היא הולכת למספר דייטים עם גברים שונים שלא מצליחים או קצרי טווח.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Dybfest Dahl, Ingvill (21 בינואר 2020). "Netflix bekrefter: Blir ny sesong «Hjem til jul»". VG (בנורווגית). {{cite web}}: (עזרה)