פארסה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
הגהה וקישורים
מ קישורים פנימיים
שורה 1: שורה 1:
'''פארסה''' היא [[קומדיה]] שנכתבה ל[[תיאטרון]] כ[[מחזה]] או ל[[קולנוע]], שמטרתה לבדר את הקהל באמצעים של אירועים ראוותניים בעלי סבירות נמוכה, אם כי בדרך כלל אפשריים, תחפושות, טעויות בזיהוי, הומור מילולי ודרגות שונות של תחכום שכולל משחקי מילים, רמיזות מיניות וקצב עלילה מסחרר שמהירותו גדלה ככל שהעלילה מתקרבת לסופה (ובדרך כלל כוללת סצינת מרדף). [[סלפסטיק|הומור פיזי]], [[אבסורד]] ונונסנס גם נפוצים ומיושמים בפארסה.
'''פארסה''' היא [[קומדיה]] שנכתבה ל[[תיאטרון]] כ[[מחזה]] או ל[[קולנוע]], שמטרתה לבדר את הקהל באמצעים של אירועים ראוותניים בעלי סבירות נמוכה, אם כי בדרך כלל אפשריים, תחפושות, טעויות בזיהוי, הומור מילולי ודרגות שונות של תחכום שכולל משחקי מילים, רמיזות מיניות וקצב עלילה מסחרר שמהירותו גדלה ככל שהעלילה מתקרבת לסופה (ובדרך כלל כוללת סצינת מרדף). [[סלפסטיק|הומור פיזי]], [[אבסורד]] ו[[נונסנס]] גם נפוצים ומיושמים בפארסה.


[[קטגוריה:תיאטרון]]
[[קטגוריה:תיאטרון]]

גרסה מ־15:06, 1 באוגוסט 2008

פארסה היא קומדיה שנכתבה לתיאטרון כמחזה או לקולנוע, שמטרתה לבדר את הקהל באמצעים של אירועים ראוותניים בעלי סבירות נמוכה, אם כי בדרך כלל אפשריים, תחפושות, טעויות בזיהוי, הומור מילולי ודרגות שונות של תחכום שכולל משחקי מילים, רמיזות מיניות וקצב עלילה מסחרר שמהירותו גדלה ככל שהעלילה מתקרבת לסופה (ובדרך כלל כוללת סצינת מרדף). הומור פיזי, אבסורד ונונסנס גם נפוצים ומיושמים בפארסה.

ערך זה הוא קצרמר בנושא אמנות. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.

תבנית:נ