שיחה:יגאל רביד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הסרת קט' להט"בים ישראלים[עריכת קוד מקור]

אפשר לבדוק את העובדות בטרם משחזרים ועוד עם תקציר שגוי בתוכנו. הדברים ידועים ונכתבו בגלוי הבוקר במהדורה המודפסת של ידיעות אחרונות, כמו גם בכתבות הבאות:

"וזאת בגין שורה של הטרדות מיניות מילוליות חמורות כלפי שני עיתונאים בערוץ הראשון, רותם אברוצקי ויגאל רביד, על רקע נטייתם המינית". (הדגשה שלי)
"יגאל רביד, בפוסט בפייסבוק שזכה למאות שיתופים. "זה אדם שנציבות שירות המדינה קבעה שהטריד עובדים ואני ביניהם, על רקע מיני"
"העיתונאי יגאל רביד, גיי מוצהר, החליט להילחם מלחמת חורמה בבוס שלו משה נסטלבאום, אותו הוא מאשים בהטרדה". (הדגשה שלי)
"במקביל התברר אופי התלונה שהגיש רביד נגדו, ובה, בין היתר, טענות על אמירות מטרידות על רקע נטייתו המינית של רביד" וגם "רביד, הומו מחוץ לארון, כתב..." (הדגשה שלי)

נויקלן 18:20, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

והיה קשה להציג עובדות בטרם מוסיפים קט'? אני לא ידעתי שמר רביד יצא כבר מהארון כי הוא דאג להשאר עמוק בארון. אני לא עוכבת אחר יוצאי ארון. סקרלט - שיחה 23:21, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]
דווקא דאגתי להפנות למקור בתקציר העריכה. כנראה שהוא לא היה בהיר דיו. אשתדל להיות בהיר יותר בפעמים הבאות או לציין בנפרד גם בדף השיחה. תודה, נויקלן 23:48, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:06, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

הקישור השבור הוסר. אצטרובל - שיחה 21:14, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]