ג'ולי והפנטומים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'ולי והפנטומים
Julie and the Phantoms
סמליל הסדרה
סמליל הסדרה
מבוסס על Julie e os Fantasmas
שחקנים מדיסון רייס
צ'ארלי גילספי
אוון ג'וינר
ג'רמי שאדה
ג'אדה מארי
סשה מקרלסון
סוואנה מאי
פסקול Julie and the Phantoms עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 9 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
הפצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 10 בספטמבר 2020 – הווה עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג׳ולי והפנטומיםאנגלית: Julie and the Phantoms) היא סדרת טלוויזיה קומדית ודרמה מוזיקלית שנוצרה על ידי דן קרוס ודייוויד הוג, אשר שוחררה באמצעות שירות הסטרימינג "נטפליקס" ב-10 בספטמבר 2020. הסדרה מבוססת על סדרת הטלוויזיה הברזילאית בשם "Julie e os Fantasmas (אנ')" שעלתה בדצמבר 2021.[1] בנוסף, נודע כי הסדרה בוטלה לאחר עונה אחת.[2]

צוות השחקנים והדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנים ראשיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מדיסון רייס - ג'ולי מולינה, מוזיקאית בתיכון שנאבקת לעשות מוזיקה לאחר מות אמה אך מזמנת בטעות את רוחה של להקה שנפטרה משנת 1995. להקה זו עוזרת להחזיר את אהבתה למוזיקה ומקרבת אותה אל הלהקה.
  • צ'ארלי גילספי - לוק, זמר והגיטריסט הראשי של הלהקה בה היה לפני מותו. המוזיקה גם עוזרת לו להתקרב לאמו שעדיין בחיים.
  • אוון פטריק ג'וינר - אלכס, המתופף של הפנטומים.
  • ג'רמי שאדה - רג'י, נגן הבס של הפנטומים.
  • ג'אדה מארי - פלין, החברה הכי טובה של ג'ולי, שמאוד מבולבלת בכל העניין אבל עדיין אוהבת את חברתה ג'ולי.
  • סשה קרלסון - ניק, החבר של קארי, ומושא האהבה של ג'ולי לכל החיים, שלאט לאט היא מתחילה להתאהב בו בהמשך הסדרה.
  • סוואנה לי מאי - קארי, אויבתה של ג'ולי, וחברה לשעבר; הסולן של "Dirty Candy" ובתו של טרבור ווילסון מיליונר מפורסם והיה חוץ מקבוצת הבנים שהחבר'ה היו בה.

שחקנים משנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סקירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר פרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית בימוי כתיבה תאריך שידור מקורי
1 "Wake Up" "התעורר" קני אורטגה דייוויד הוג ודן קרוס 10 בספטמבר 2020
בשנת 1995, להקת "Sunset Curve" מבצעת בדיקת סאונד ב-אורפיום שבלוס אנג'לס, שם היא אמורה להופיע מאוחר יותר בלילה. רגע לפני ההופעה הגדולה שלהם לוק, אלכס, ורג'י הולכים לאכול "נקניקית רחוב" חברם הרביעי ללהקה בובי, נשאר מאחור כדי לפלרטט עם מלצרית בשם רוז. באופן טרגי, "נקניקית הרחוב" מתגלה כמורעלת ושלושת חברי "Sunset Curve" מתים מהרעלת מזון. 25 שנים מאוחר יותר, הנערה ג'ולי מולינה מודחת ממגמת המוזיקה מבית הספר לאחר שנה שבה לא הייתה מסוגלת רגשית לנגן מוזיקה עקב מות אמה. בזמן שהיא מנקה את הסטודיו של אמה, ג'ולי מוצאת תקליט ישן, ומנגנת אותו על התקליטור ומתנגן שיר של "Sunset Curve" ומזעיקה בלי כוונה את שלושת חברי "Sunset Curve" שחזרו בתור רוחות רפאים. למרות הפחד הראשוני שלה, ג'ולי מאפשרת להם להישאר ובהשראתם של שלושת החברים היא חוזרת להעשות מוזיקה שוב, ומנגנת שיר של אמה על הפסנתר.
2 "Bright" "מואר" קני אורטגה דייוויד הוג ודן קרוס 10 בספטמבר 2020
אחרי שג'ולי מנגנת בפסנתר ושרה בפעם הראשונה מזה שנה, שלושת רוחות הרפאים נדמו מהכישרון שלה ושוקלים לבקש ממנה להצטרף ללהקה. ג'ולי וחברתה הטובה פלין מנסים לשכנע את המורה למוזיקה לתת לג'ולי לחזור למגמת המוזיקה, אך המורה מסרבת, בגלל שתלמיד חדש תפס את המקום של ג'ולי בינתיים, כדי לעזור להם למכור את הבית שלהם, אביה של ג'ולי, ריי, מצלם את הבית והסטודיו, אבל תמונות הסטודיו מתארות כדורים לבנים אחיה הקטן של ג'ולי, קרלוס, חושד שהכדורים הלבנים עשויים להיות רוחות רפאים. הבנים משתגרים לחוף הים, שם הם לומדים יותר על הרקע של משפחותיהם, אלכס אומר שהוא הומו. מאוחר יותר, לוק משכנע את ג'ולי לנגן שיר שכתב מול המורה למוזיקה, אך היא נרתעת. בעצרת הרוח של בית הספר שלה, בעידוד החבר'ה, ג'ולי עולה על הבמה ומתחילה לבצע את השיר, "Bright", לאחר שעורכת השיבה שלה קארי ולהקתה "Dirty Candy" מופיעות. כשג'ולי שרה, הלהקה מופיעה לפתע על הבמה מנגנת על הכלים שלה, והם מבינים שהם יכולים להיראות על ידי הקהל. כשהשיר מסתיים, הלהקה נעלמת, ומשאירה את כולם לחשוב שהבנים הם הולוגרמות.
3 "Flying Solo" "לבדי" פול בקר שון וו. קנינגהם ומארק דוורקין 10 בספטמבר 2020
כשהלהקה נעלמת, ג'ולי מופגזת בשאלות. מישהו שואל אותה אם הלהקה הייתה הולוגרמה וג'ולי אומרת שכן. לאחר מכן, ג'ולי מתקבלת בחזרה לתוכנית המוזיקה על ידי המנהלת. לאחר מכן פלין שואלת את ג'ולי, שממשיכה לשקר לגבי הלהקה, מה שמרגיז את פלין. אחרי הלימודים, ג'ולי מודיעה לאביה שהיא חזרה לתוכנית המוזיקה. באולפן, אלכס נכנס לפאניקה מחיי הרפאים שלו, אבל לוק ורג'י חושבים שזו ההזדמנות השנייה שלהם כי עם ג'ולי הם יכולים להיות הלהקה שהם מעולם לא היו, אלכס יוצא לטיול כדי לנקות את ראשו ונדרס על ידי וילי גולש הסקייטבורד מתגלה כרוח רפאים. ווילי מבחין שאלכס הוא חדש בעולם הרפאים ועונה על שאלותיו הרבות של אלכס. בחזרה לאולפן, לוק ורג'י מוצאים מילים בחדרה של ג'ולי, שבהן הם משתמשים כדי ליצור שיר. ג'ולי נכנסת והם מזמינים אותה להצטרף ללהקה, אבל היא לא יכולה לחשוב על שום דבר מלבד פלין. מאוחר יותר היא מוצאת את פלין, שעומדת ליד הבית שלה. ג'ולי שיקרה לה פלין, ומספרת לה את האמת. בהתחלה, פלין לא האמינה לה, אבל הלהקה הופכת להיות גלויה בפני פלין ברגע שג'ולי מבצעת אתה שיר "flying solo".
4 "I Got the Music" "יש לי מוזיקה" קני אורטגה נורה סאליבן 10 בספטמבר 2020
הפרק נפתח כשג'ולי ובית הספר שרים "I Got the Music", אם כי לא ברור אם זה חלום או לא וילי לוקח את אלכס למוזיאון סגור בשביל ללמד את אלכס דברים שקשורים לעולם הרפאים. כשהבנים וג'ולי משתפים פעולה בשיר חדש, ג'ולי מספרת להם על המוזיקה של טרבור ווילסון שמזעזעת את הבנים כשהם מגלים שטרבור הוא באמת חברם לשעבר ללהקה בובי, שגנב את המוזיקה שלהם. מה שגרם לו להיות עשיר ומפורסם. טרבור ווילסון הוא גם אביה של קארי. הבנים מחפשים את טרבור כדי לרדוף אותו. כחלק מהנקמה שלהם בטרבור, הבחורים מבקשים מווילי עזרה. וילי לוקח אותם למועדון הרוחות של הוליווד כדי לפגוש את קיילב קובינגטון, רוח רפאים עם כוחות חזקים, ומתגלה שאלכס מאוהב בוילי.
5 "The Other Side of Hollywood" "בצד השני של הוליווד" קני אורטגה דייוויד הוג ודן קרוס 10 בספטמבר 2020

קיילב קובינגטון מציג ללוק אלכס ורג'י את מועדון הרוחות של הוליווד. הבנים מהופנטים מהפקת המועדון המוזיקלית המשוכללים. בינתיים, התקליטנים של פלין במופע של ג׳ולי בתיכון. שבו "ג'ולי והפנטומים" אמורים להופיע מאוחר יותר. עם זאת, הפנטומים מאבדים במהרה את תחושת הזמן, וג'ולי נאלצת לבטל את ההופעה שלה בריקוד כתוצאה מכך. כשהבנים עוזבים את המועדון, מבינים כמה מאוחר, הם מקבלים חותמת מסתורית על ידי קיילב. כשהם מגיעים לבית הספר ג'ולי, כועסת עליהם מתעמתת איתם ועוזבת את הלהקה. כשג'ולי עוזבת את, הבנים חווים פתאום מכה כואבת, אותה משווה רג'י לאופן שבו הם מתו לפני 25 שנה.

6 "Finally Free" "סוף סוף חופשיים" קריסטין האנגי שון וו. קנינגהם ומארק דוורקין 10 בספטמבר 2020
בשיעור הריקוד של ג'ולי, מאמן קבוצת הלקרוס של הבנים מאלץ את הקבוצה להצטרף אליה כדי לשפר את יכולות הריקוד שלהם כדי שיוכלו לנצח במשחק. ניק, החבר של קארי, ניק מצטרף לג'ולי, ג'ולי וניק הופכים להיות שותפים לריקוד. לוק רושם את הלהקה לתחרות כישרונות מקומית, בתקווה לגרום לג'ולי להצטרף שוב ללהקה בעקבות הריקוד. ג'ולי מאשימה את לוק באנוכיות, אבל אלכס ורג'י מראים לג'ולי. לוקחים את ג'ולי לבית הוריו של לוק, שם לוק מבקר לעיתים קרובות מאז מותו. לג'ולי יש שינוי בלב ועוזרת לבנים לתרגל שיר להופעה שלהם. עם זאת, אביה של ג'ולי מגלה שג'ולי החמיצה שלושה מהשיעורים שלה ומבחן בחשבון כשהיא ישנה יתר על המידה, אז הוא מעניש אותה. ג'ולי לא מצייתת לאביה ומתגנבת מחדר השינה שלה כדי להופיע. לאחר שג'ולי והפנטומים מופיעים, מגלה כישרונות ניגש לג'ולי, אך כשהיא מציגה את עצמה ללהקה, אביה של ג'ולי מופיע ולוקח אותה הביתה.
7 "Edge of Great" "על סף גדולה" כביר אחטאר נורה סאליבן ולילני דאונר 10 בספטמבר 2020
לאחר שריי (אבא של ג'ולי) מתתצבן על ג'ולי על כך שהתגנבה החוצה, ג'ולי מצליחה לשכנע אותו לאפשר לה להמשיך להופיע עם הלהקה. ריי מרגיש אשם על כך שהפריע למופע שלה עם הלהקה, אז הוא מסכים לערוך מסיבה בביתם כדי שהלהקה תוכל להופיע. לוק מפלרטט עם ג'ולי במסווה של דיון באיזה שיר נבצע במסיבה. ניק קוטע אותם כשהוא עצבני לגבי הופעת הריקוד שלהם. כשניק וג'ולי מבצעים את הנאמבר הריקוד שלהם, ג'ולי מדמיינת שזה לוק שהיא רוקדת איתו. אלכס תופס את וילי מרגל אחריו ומתעמת איתו, אבל וילי עוזב בפתאומיות, ומשאיר את אלכס מבולבל. מאוחר יותר, ג'ולי והפנטומים מופיעים בביתה של ג'ולי, ריי מקליט אותם ומעלה לאינטרנט. וילי מחליט להתנקות ולהסביר שהבנים יכולים לרמות את קללתו של קיילב ולחצות אם הם ישלימו את "העסק הלא גמור" שלהם, שהבנים הרכיבו במהירות מופע באורפיום.
8 "Unsaid Emily" "מה שלא נאמר, אמילי" כביר אחטאר לאה קית' 10 בספטמבר 2020
בזמן שאלכס מגיע לאורפיום, הוא מעלה זיכרונות מהלילה שבו מתו בו, לוק ורג'י. ווילי מופיע ומתנצל בפניו על כך שהכיר אותם לקיילב. ג'ולי מבקרת את הוריו של לוק כדי לתת להם שיר, שלוק כתב על אמו. ג'ולי מקווה שכך יעזור ללוק. לוק אומר לג'ולי שהלהקה יש עניינים לא גמורים שהם צריכים להשלים לפני שהם יכולים לעבור או שהם יפסיקו להתקיים. ג'ולי נחרדת בהתחלה, אבל לאחר שמצאה חולצת טריקו של "Sunset Curve" ברכושה של אמה, היא מבינה שהבנים קשורים לאמה (רוז, המלצרית בפרק הראשון, מתגלה כאמא של ג'ולי). בעוד ג'ולי עצובה שאולי לא תראה אותם שוב, היא עוזרת להם להמציא תוכנית להופיע באורפיום.
9 "Stand Tall" "בראש מורם" קני אורטגה דייוויד הוג ודן קרוס 10 בספטמבר 2020
וילי עוזר לג'ולי והפנטומים להפוך למשחק הפתיחה של פאניקה בדיסקו באורפיום. קארי צופה בסרטון במחשב שלה של ג'ולי והבנים מנגנים שאביה, טרבור, רואה ומבין שהלהקה היא חבריו המתים ללהקת "Sunset Curve". כשהבנים מתכוננים להצטרף לג'ולי באורפיום, קיילב מתערב בכך שהוא מסיע אותם למועדון הרוחות של הוליווד ומאלץ אותם להופיע איתו. כשהזמן ההצגה מתקרב, ג'ולי נהיית מודאגת כשהחבר'ה לא מופיעים. ניתן לג'ולי סימן שהיא אמורה להופיע והיא עולה לבמה בעצמה. כשהיא מתחילה להופיע, הפאנטומים בורחים מקיילב ומופיעים ומצטרפים להופעה בזה אחר זה (אלכס, רג'י ואז לוק). בסוף ההופעה, החבר'ה פוקים החוצה. ג'ולי חוזרת לסטודיו שלה, ומאמינה שהבנים חצו, מודה להם על היותם שם בשבילה. מתגלה שמשחק האורפיום לא היה עסקיהם הבלתי גמורים, והפנטומים מעולם לא חצו. ג'ולי מתחננת להם להציל את עצמם ולהצטרף ללהקה של קיילב, אבל הם מסרבים, לא רוצים לעשות מוזיקה בלעדיה. ג'ולי ולוק מתחבקים, ולוק מתחיל להתאושש. לאחר מכן, אלכס ורג'י מצטרפים אליהם, והקללה של קיילב מתבטלת. למחרת, ניק מגיע לביתה של ג'ולי עם פרחים, אבל קיילב מופיע מאחוריו ומחזיק בו. ג'ולי מגיעה אל הדלת, ומקבלת את פני ניק, בלי לדעת שהיא מדברת עם קיילב.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-9 באפריל 2019, קני אורטגה חתם על הסכם כולל רב-שנתי עם "נטפליקס", כולל הפקת ג'ולי והפנטומים. בכיר אחד הבכירים הפיק את הסדרה לצד דן קרוס, דייוויד הוג, ג'ורג' סלינס וג'יימי איימריץ'. קרוס והוג משמשים גם בחברות הפקה המעורבות בסדרה היו אמורות להיות מורכבות מ-CrossOver Entertainment ו-Mixer Entertainment ב-26 באוגוסט 2020 שוחרר הטריילר רשמי והסדרה שוחררה ב-10 בספטמבר 2020. ב-18 בדצמבר 2021, נטפליקס ביטלה את הסדרה לאחר עונה אחת. ב-4 במרץ 2022, אורטגה אישר כי אין תוכנית הסדרה שתחזור ל"נטפליקס" או לכל מקום אחר לעת עתה.

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-21 ביולי 2020, ההכרזה על תאריך הבכורה של הסדרה, לוהק לסדרה מדיסון רייס, צ'ארלי גילספי, ג'רמי שאדה, אוון ג'וינר, ג'אדה מארי, סאצ'ה קרלסון וסוואנה לי מאי לתפקידים הראשיים בובו סטיוארט, צ'יין ג'קסון, קרלוס פאנס, וסוני בוסטמנטה לוהקו לתפקידים חוזרים.

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – Julie and the Phantoms (פסקול)

הפסקול יצא לאור ב-10 בספטמבר 2020, לצד עליית הסדרה.[3]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Pedersen, Erik (July 21, 2020). "'Julie And The Phantoms': Cast, Premiere Date & Promo For Kenny Ortega's Netflix Musical Comedy". Deadline Hollywood. from the original on August 19, 2020. Retrieved August 19, 2020.
  2. ^ Swift, Andy (December 18, 2021). "Julie and the Phantoms Officially Cancelled at Netflix, EP Confirms". TVLine. from the original on December 18, 2021. Retrieved December 18, 2021.
  3. ^ "Julie and the Phantoms: Season 1 (From the Netflix Original Series)". Amazon Music. September 10, 2020. from the original on September 12, 2020. Retrieved September 12, 2020.