ג'ניפר הוקינס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'ניפר הוקינס, 2015

ג'ניפר הוקינסאנגלית: Jennifer Hawkins; נולדה ב-22 בדצמבר 1983) היא דוגמנית ומנחת טלוויזיה אוסטרלית. מיס תבל לשנת 2004.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוקינס נולדה בניוקאסל, ניו סאות' ויילס שבאוסטרליה לגייל ורוברט, כאחת מארבעה ילדים, היא הייתה מעודדת בקבוצת הרוגבי "Newcastle Knights", ובקבוצת הכדורסל "Hunter Pirates" ועבדה ככוריאוגרפית של קבוצת ריקודים שסיירה באוסטרליה ומתמחהבהיפ-הופ ובלט.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני שהשתתפה במיס תבל 2004, קיבלה הוקינס עצות ממיס אוסטרליה הקודמת, אשלי טלבוט, שייצגה את אוסטרליה במיס תבל 2003, ולמדה ספרדית בסיסית לפני שנסעה לאקוודור. עם זאת, הוקינס לא השתתפה בתחרות מיס אוסטרליה, אלא בתחרות המקבילה מיס יוניברס אוסטרליה, בה זכתה במקום הראשון ונבחרה לייצג את מדינתה בתחרות מיס תבל.

בשנת 2004 היא נבחרה לייצג את אוסטרליה בתחרות מיס תבל שנערכה באקוודור ושם לקחה את המקום הראשון, היא הבלונדינית הראשונה שזכתה בתואר מאז אנגלה ויסר ב-1989.

דוגמנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2005 החלה לשמש כפנים של חברת טיפוח העור "LUX" ודגמנה לחברת הקוסמטיקה "קאוור גירל".

בשנת 2010 הופיעה בעירום במגזין "מארי קלייר" במסגרת פרויקט הבא לעודד דימוי גוף חיובי.

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2004 חתמה חוזה עם רשת הטלוויזיה "Seven Network". הופעותיה הראשונות היו כמגישה אורחת בתוכנית הטיולים של הרשת "The Great Outdoors", שם לקחה את הצופים לסיורים ברחבי העולם. שנה לאחר מכן היא הפכה למגישה קבועה בתוכנית, מה שהביא לה מועמדות לפרס לוגי לשנת 2006 לכישרון הנשי החדש ביותר. בשנת 2009 הסדרה הפסיקה את שידוריה.

בשנת 2006 היא השתתפה בגרסה האוסטרלית של התוכנית "רוקדים עם כוכבים", בעונתה הרביעית. באותה שנה השתתפה בוידאו קליפ לשיר "Elevator Love", שנכלל מתוך אלבומו השלישי של גאי סבסטיאן.

בשנת 2008 הנחתה את הגרסה האוסטרלית לתוכנית המציאות "סופרמודל" (Make Me a Supermodel), המבוססת על תוכנית בריטית באותו השם. התוכנית בוטלה לאחר עונה אחת.

בשנת 2013 נבחרה להחליף את שרה מרדוק בהנחיית הגרסה האוסטרלית של התוכנית "הטופ מודל הבאה" בעונתה השמינית עד לביטולה לאחר שידור העונה העשירית.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוקטובר 2019 ילדה בת בשם פרנקי ויולט הוקינס וול, ומתגוררת עמה בסידני, אוסטרליה.

בשנת 2015 פתחה הוקינס את חנות הבגדים Myer החדשה במרכז העיר הובארט לאחר ששריפה הרסה את החנות המקורית בספטמבר 2007.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'ניפר הוקינס בוויקישיתוף