השכונה של הופ!

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
השכונה של הופ!
סוגה קומדיה, סדרת טלוויזיה לילדים עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים חן קלימן, איתי מאירסון
כותבים אבי בלקין, איתי מאירסון, סתיו אידיסיס, דנה כהן סדלינסקי
בימוי בובי לקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים מיכל ויצמן, יובל שם-טוב, חיים אוסדון, טוביה צפיר, עמרי רוזנצוויג, טל לוי, נירית אהרוני, תמיר גינזבורג
ארץ מקור ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 18 עריכת הנתון בוויקינתונים
תוכנית המשך השכונה של הופ! - ישר למצלמה
הפקה
מפיק איתי שניר
מפיקים בפועל נעה פרס, נועה שטרן
חברת הפקה ברוש הפקות איכות
אתר צילומים אולפני ברודקאסט
מוזיקה צליל בירן עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 10 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ הופ! עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 3 במאי 202026 במאי 2020
קישורים חיצוניים
www.hop.co.il/archive/THN
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

השכונה של הופ! היא סדרה טלוויזיה ישראלית, המשודרת בערוץ הופ! משנת 2020, ובקיץ 2021 נוצרה ספין אוף הנקראת "השכונה של הופ! - ישר למצלמה".

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשכונה של הופ! גרות הדמויות המוכרות של הופ!: יובל המבולבל, מיכל הקטנה, דוד חיים, סבא טוביה, ומולי וצומי וכן גם דמויות חדשות.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יובל המבולבל (יובל שם-טוב) - ילד מבולבל אשר עושה ואומר טעויות ושטויות כל הזמן. על החולצה שלו יש כוכב כחול.
  • מיכל הקטנה (מיכל ויצמן) - ילדה קטנה ונחמדה שרוצה לגדול. על החולצה שלה יש סוכרייה על מקל.
  • דוד חיים (חיים אוסדון) - דוד מצחיק בעל פפיון אדום שעובד בחנות.
  • מולי (עמרי רוזנצוויג) וצומי (טל לוי) - שני חברים טובים האחד שף והשני חייזר.
  • סבא טוביה (טוביה צפיר) - סבא של נכדים אשר מרכיב משקפיים.
  • ענתי (נירית אהרוני) - הרפתקנית אוהבת לטייל והייתה כמעט בכל מקום בעולם, תמיד יש לה סיפורים וחוויות על כפרים רחוקים ואגמים גדולים.
  • ביפביפ (תמיר גינזבורג) - השליח של השכונה. הוא אינו מדבר ומתקשר בפנטומימה ותנועות גוף, מה שלא מפריע לחברים בשכונה להבין אותו היטב.
  • דובי החתול (ערן בן צבי) - חתול פסימי ועצלן שבעיקר אוהב לנוח ולהתחצל בצל. בתוכנית הרדיו "ילדודס עם חמי גדסי" ברדיו לב המדינה שבה התארחו מולי וצומי, צוין שהוא דודנו של צפרדי החתול. ב"השכונה של הופ! - ישר למצלמה" מוצגת הבעלים שלו, מוזה האומנית.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
1 מסיבת סתיו 3 במאי 2020
תקציר הפרק: הסתיו הגיע! מיכל הקטנה מתכננת מסיבת סתיו לתושבי השכונה אך מתאכזבת לגלות שכל אחד רוצה לחגוג את החג אחרת. לבסוף היא מבינה שכל אחד שונה ומיוחד ומגוון דעות זו דווקא חגיגה!
2 קופסת האוצרות של דובי 4 במאי 2020
תקציר הפרק: בלילה הייתה סערה בשכונה והפילה ענף על הספסל של דובי שהרס את קופסת האוצרות שלו. מולי וצומי מלמדים אותו לראות את הטוב ולהשתמש בענף כדי לבנות קופסת אוצרות חדשה וחזקה יותר.
3 החבילה 5 במאי 2020
תקציר הפרק: הגיעה חבילה המיועדת ליובל, דוד חיים וענתי. יובל מתקשה להתאזר בסבלנות, ומחליט לעזור לאחרים לסיים את המטלות שלהם. הוא מגלה שלפעמים צריך להתאזר בסבלנות.
4 משומש במצב מצוין 6 במאי 2020
תקציר הפרק: דוד חיים עושה סדר בחנות ומוצא מדף שהוא לא צריך, החברים מציעים לו לזרוק אותו אבל חיים בטוח שיהיה אפשר למצוא בו שימוש, למשל כפי שנייר הדבק של דובי משמש לתיקון המשקפת של ענתי. לבסוף לחיים יש רעיון הוא מחליט להפוך את המדף למדף החלפות שכונתי.
5 התחפושת הכי בעולם 7 במאי 2020
תקציר הפרק: ליובל יש הרבה רעיונות לתחפושת והוא מתקשה להחליט. לבסוף הוא מוצא דרך יצירתית לבחור.
6 הנזיד 10 במאי 2020
תקציר הפרק: דוד חיים מבשל נזיד לתושבי השכונה. קערת המלח שהוא הכין מראש נופלת בטעות לתוך הנזיד. החברים מתביישים להגיד לחיים שהנזיד מאוד מלוח כי הם לא רוצים להעליב אותו. אבל בסוף הם מבינים שעדיף להגיד את האמת.
7 העוגה החגיגית ביקום 11 במאי 2020
תקציר הפרק: צומי ממציא עוגה חגיגית, ועכשיו עליו למצוא אירוע חגיגי כדי לאפות לכבודו את העוגה. ענתי מלמדת אותו שכשיש בעיה, לא כדאי לשבת בחיבוק ידיים אלא לעשות! צומי מחליט להמציא חג!
8 תערוכת מיחזור 12 במאי 2020
תקציר הפרק: ענתי מנסה לשכנע את מולי וצומי להיות נציגי השכונה בתערוכת המחזור העירונית אבל מולי וצומי חוששים כי בפעם שעברה הם הרגישו שלא הלך להם כל כך טוב. לבסוף הם מבינים שיותר חשובה ההשתתפות וההנאה.
9 דוד חיים הולך לחוג 13 במאי 2020
תקציר הפרק: בשכונה של הופ! יש המון חוגים במתנ"ס. דוד חיים מנסה ללכת עם החברים לחוגים שהם בחרו אבל אף חוג לא ממש מתאים לו. לבסוף הוא מקשיב ללב ומגלה מה הוא חוג שמתאים במיוחד בשבילו.
10 חג המפלצות 14 במאי 2020
תקציר הפרק: מיכל הקטנה שכחה שהיום חג המפלצות ולא הכינה כלום. החברים מנסים לעזור לה לארגן מסיבת חג עם כל המנהגים רק שהם קצת מתבלבלים.
11 אתה מבין אותי 17 במאי 2020
תקציר הפרק: החברים מתנדבים לעזור ליובל להשקות פרח חדש שקיבל. עקב אי הבנה כל אחד חושב שהיום זה תורו. הם מחליטים לעשות טבלה.
12 סלסילת שי 18 במאי 2020
תקציר הפרק: ענתי מכינה סלסלת שי לאחיין שלה שנוסע לטיול. כל אחד מוסיף משהו אבל רק צומי לא מוצא מה להוסיף. ענתי מזמינה אותו לחשוב מחוץ לקופסה ולגלות שהוא יכול להוסיף משהו מיוחד משלו שאין לאף אחד.
13 דובי הנחמד 19 במאי 2020
תקציר הפרק: מיכל מחפשת טיול לשבת ושוקעת בטלפון. החברים מנסים לדבר אליה, אבל היא לא שמה לב, דובי נאלץ למלא את מקומה ולהיות הנחמד. כשמגיעים מים עד נפש הוא מכריז על ישיבה שכונתית ועוזר למיכל להבין שכששוקעים במסך מפסידים המון דברים.
14 תזמורת (אני יכול) 20 במאי 2020
תקציר הפרק: מיכל, יובל וסבא טוביה מקימים להקה שכונתית ומזמינים את ביפביפ להצטרף, אבל ביפביפ מעולם לא ניגן והוא חושש לנסות. תוך כדי שהוא מהורהר הוא מגלה שדווקא תיפוף יכול להיות כיוון מעניין!
15 מתנות מיובל 21 במאי 2020
תקציר הפרק: יובל המבולבל שלח לחברים מתנות, אבל כיאה ליובל, הוא קצת התבלבל ושלח לכל אחד משהו קצת אחר ממה שהוא ביקש. החברים מאוכזבים אבל מבינים שגם אם קיבלנו משהו קצת אחר ממה שציפינו עדיין אפשר להנות ממנו!
16 גדול או קטן 24 במאי 2020
תקציר הפרק: לשכונה הגיע ארגז גדול ובו כיסאות למופע, אך אבוי המפתח לארגז נפל פנימה! סבא טוביה, יובל וביפביפ מנסים לטקס עצה אך לא מצליחים. בסופו של דבר דווקא מיכל הקטנה עם היד הקטנה מצליחה לפתור את הבעיה!
17 הספסל של יובל 25 במאי 2020
תקציר הפרק: יובל מתעצל ללכת לספרייה ברגל ומרגע שהוא מתיישב על הספסל הוא מסרב לקום. החברים מסבירים לו שפעילות גופנית היא חשובה.
18 דובי עומד בפיתוי 26 במאי 2020
תקציר הפרק: דובי נבחר לשמור על הכיבוד לקראת מסיבת יום ההולדת של השכונה בזמן שהחברים ממשיכים בהכנות. לדובי מאוד קשה לעמוד בפיתוי ולא לטעום מהאוכל אבל בסופו של דבר הוא מצליח לעמוד בפיתוי!

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]