ויקיפדיה:ביכורים/Barak a

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

היי לכולם, אני ברק, בן 15.5, עולה לכיתה י' בעיר אריאל. הצטרפתי לויקיפדיה לפני 8 חודשים וערכתי בה מעט. לאחר כחודש ממועד ההרשמה שלי, יצרת את הערך הראשון שלי, אודו יורגנס. רוב ערכיי הם בנושא יחסי החוץ בין מדינות העולם ומוזיקה.

אני עולה לכיתה י' בתיכון "אורט יובלי אריאל", שם כנראה אלמד במגמות פיזיקה וערבית. אני גר בהתנחלות אריאל, ההתנחלות השלישית בגודלה בארץ. אחרי הצהריים אני לומד פיתוח קול, מתחנך ומדריך בתנועת הצופים. בהתחשב במגוריי בהתנחלות, דעת הקהל הרווחת בעיר היא ימנית אך אני מחשיב את עצמי כמרכז במפה הפוליטית. אני אתאיסט, ביסקסואל וחובב מושבע של תחרות האירוויזיון.

אני בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

כשנרשמתי, התחלתי בעריכות קטנות בלבד, התביישתי ליצור ערך משלי. לאחר כחודש, החלטתי לעבוד על הערך הראשון שלי, אודו יורגנס. העבודה על הערך הייתה קשה וארוכה (כ-13 ימים) אך לבסוף פירסמתי את הערך. לאחר מכן הצטרפתי למיזם יחסי החוץ וכתבתי את הערך השני שלי, יחסי אוסטרליה–קוריאה הדרומית. לאחר כתיבת הערך השני יצאתי לחופשת-ויקי ארוכה במיוחד, וכשחזרתי התחלתי בפרויקט כתיבה של כל ערכי יחסי החוץ של יפן. בנוסף לפרוייקט, כתבתי ערכים על שירים וזמרים ומתחרות האירוויזיון.

בעקבות האהבה שלי לאירוויזיון, הקמתי את מיזם האירוויזיון, שלא קיבל חשיפה מספקת וכיום עומד על 23 ערכים חדשים.

הערכים האהובים עליי ביותר שכתובים על ידי הם: פאוזיה, יחסי הונג קונג–יפן, Tonight Again ,Don't Come Easy ואודו יורגנס.

מספר הערכים שלי עומד כיום על 70 ערכים. בעתיד אני מקווה להתמנות לבודק עריכות אוטומטית.

דברים בויקיפדיה לשיפור[עריכת קוד מקור]

באופן אישי אני מרגיש שחשיבות הוותק בוויקיפדיה מתעלה על הערך האמיתי שלו... לא פעם ולא פעמיים נתקלתי במשתמשים בעלי ותק של מספר שנים, רומסים משתמשים חדשים שרק התחילו לערוך עקב חוסר הניסיון שלהם בממשק במקום לתת להם ביקורת בונה בשיח נעים. בתור עורך חדש, חסרה הייתה לי התמיכה של העורכים הוותיקים בי, למעט מספר מועט מהם.

ברצוני להודות לאופק על התמיכה הבלתי פוסקת בי.

תודה רבה לכולם