ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/הרחבת הקצרמרים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוכים הבאים לפרוייקט הרחבת הקצרמרים!!!

מה זה הפרוייקט הזה?[עריכת קוד מקור]

הפקוייקט להרחבת הקצרמרים הוא פרוייקט שהונהג בעקבות גידול הקצרמרים בוויקיפדיה. עם הגעתנו לערך העשרים אלף, יש הרבה קצרמרים ברחבי הוויקיפדיה שדורשים טיפול דחוף! פה יש רשימת קצרמרים שדרושים טיפול דחוף. מי שיש לו ידע בערך מסויים, מוזמן להרחיבו! אם אתם לא יודעים על הרבה דברים, אתם מוזמנים לפתוח אינציקלופדיה ולהוסיף מתוכה. (לא להעתיק, אלא רק לכתוב את המידע בצורה קצת שונה).

פרוייקט זה הוקם משום שבוויקיפדיה שוכנים הרבה קצרמרים נידחים, שאף אחד לא טורח להרחיבם. החזון הוא שתוך חודש, מספר הקצרמרים יצטמצם במקצת, וזה יעשיר את הוויקיפדיה מאוד. כרגע הקצרמרים שדורשים טיפול דחוף כתוב בהם רק שורה אחת, והוויקיפדיה לא רוצה שיהיו לה כאלה מאמרים קצרים. ויקיפדיה שואפת שלא יהיו מאמרים שיש בהם שורה אחת בלבד. מאמרים אלה לא מכבדים את הוויקיפדיה, ומשום כך היא שואפת לצמצום מספר זה.

רשימת הקצרמרים שדורשים טיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

מדעי החלל[עריכת קוד מקור]

הדובה הגדולה (קבוצת כוכבים), אלפא קנטאורי, דספינה (ירח), חגורת ואן אלן,כרומוספירה, מטאוריט, סקיילאב, פוטוספירה, צביר-על, קרינה קוסמית, שביט (טיל)

אדריכלות[עריכת קוד מקור]

אסכולת שיקגו, בית בוירלה, ברוטליזם, הקטור גימאר, טאיפה 101, מבננים, מונולית

איכות הסביבה[עריכת קוד מקור]

גז חממה, פסגת כדור הארץ, שמורת טבע, טיהור שפכים

אישים[עריכת קוד מקור]

אבי ביטר, אבן רושד, אברהם חלפי, אבשלום פיינברג, אד"ם הכהן, אדגר מלך אנגליה, אדוארד גריי, אדוארד השלישי מלך אנגליה, אדוארד השני מלך אנגליה, אדווי מלך אנגליה, אדמונד הראשון מלך אנגליה, אדמונד השני מלך אנגליה, אדרד מלך אנגליה

איך זה עובד?[עריכת קוד מקור]

כל אחד יעבוד על ערך שהוא יודע עליו, או שהוא רוצה לעיין בספר ולהרחיב מתוכו (כמובן לא באותם המילים). המשתמש שעובד על הערך ישים כוכבית * ליד הערך שהוא רוצה לערוך, וכך משתמשים אחרים יידעו אם הערך מטופל על-ידי מישהו, או שהוא עדיין מחכה לעריכה. חשוב ביותר: אם מעתיקים את מאיזה ספר, אז לא להעתיק באותם המילים, אלא לשנות מעט את הניסוח, להוסיף כל מיני משפטי הרחבה, וכו'...