זיבלונים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סמליל המותג הזבלונים בעברית (כפי שהוצג בתוכנית הטלוויזיה ששודרה בערוץ זום)
סמליל המותג הזבלונים בעברית (כפי שהוצג בתוכנית הטלוויזיה ששודרה בערוץ זום)

זבלוניםאנגלית: The Trash Pack) היה מותג של צעצועי אספנות המיוצרים על ידי Moose Toys, שהושק לראשונה ב-2011. הצעצועים יצאו בסדרות, כולם עם נושאים ספציפיים משלהם, ויש שבע סדרות בסך הכל. לצד הצעצועים הבודדים, הליין כולל גם סחורה נוספת, כמו משחקי וידאו, ספרי פעילות ואלבומי מדבקות.

תיאור הבובות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בובה בודדת נקראת "זבלון". הבובות עשויות בדרך כלל מגומי והן מגיעות בתוך מיכלים בצורת פח אשפה (בסדרות 1-4) באסלות (בסדרה ה-5) או בשפופרות ומיכלי מדידה (בסדרה ה-7 והאחרונה) שצבעם וגודלם יכולים להשתנות בהתאם לסדרה ולאריזה בה נמכרו. לכל בובה יש שם מסוים והן מחולקות לפי כמה קריטריונים: נושא (למשל מוצרים דוממים/בעלי חיים/מאכלים ועוד), רמת נדירות (נפוץ, נדיר, נדיר במיוחד, מהדורה מיוחדת ומהדורה מוגבלת) ויכולת מיוחדת (למשל לזהור בחושך, לשנות צבעים ועוד). הזבלונים במהדורה המוגבלת לרוב יהיו עשויים מחומר אחר שאינו גומי. הזבלונים במהדורה המוגבלת נמכרים במחירים גבוהים מאוד, ב-2013 בובה במהדורה מוגבלת נמכרה בסכום של 1,000 יורו (כ-4,800 בשקל חדש לפי שער היורו באותה תקופה).

סיום, פרישה ותחייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסוף 2014 שוחררה הסדרה האחרונה של הזיבלונים, שהייתה סדרה 7. סדרה 8 לא יצאה ב-2015, מה שבילבל מעריצים רבים. באותה תקופה, Moose Toys הוציאה פריטי אספנות אחרים, כמו Shopkins ו-Ugglys Pet Shop. אחרי כמה חודשים, התרוצצו שמועות שאמרו שסדרת הצעצועים של הזיבלונים מסתיימת. Moose Toys אישרה לבסוף סדרה השביעית הייתה הסדרה האחרונה בקיץ 2015.

בשנת 2014 יצא סרט VOD בהשתתפות ניקולס קייג'[1].

קו הצעצועים זכה בסופו של דבר לתחייה בקיץ 2016 בשם "חבורת המגעילים", שהיה ספין-אוף של הזבלונים. קו הצעצועים הזה הסתיים ב-2019.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ שרון גולן מאירי, ‏ניקולס קייג' השתתף בזבלונים כדי לכסות את החובות שצבר, באתר ‏מאקו‏, 23 במרץ 2022