לאפ דאנס (סרט)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לאפ דאנס
Lap Dance
בימוי גרג קרטר עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט גרג קרטר
שחקנים ראשיים אלי קוברין (אנ')
כרמן אלקטרה
ג'יימס רימר
סטייסי דאש
בריאנה אביגן
רוברט הופמן
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 5 בדצמבר 2014
משך הקרנה 100 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט דרמה
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לאפ דאנסאנגלית: Lap Dance) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת דרמה שיצא לאקרנים ב-2014, הסרט בוים על ידי גרג קרטר, בסרט מככבת אלי קוברין(אנ'), הסרט עוקב אחרי מוניקה, שמחפשת סיוע כספי על מנת שתוכל לשלם, את החשבונות הרפואיים של אביה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט מדבר על מצב מגונה של ימינו, הוא סובב סביב מוניקה (אלי קוברין (אנ')), שחקנית שאפתנית, שכדי לטפל בסרטן של אביה, היא וארוסה קווין (רוברט הופמן) מחליטים שהיא תתחיל לעבוד בתור חשפנית במועדון. עם זאת, המצב בהמשך הסרט מסתבך, מוניקה מתמכרת לעבודתה. וקווין חש אבוד. מתחילים להיווצר שקרים בין בני הזוג. מוניקה מכירה בחור ששמו שיקגו, שיקגו הוא בעלים של חברת הקלטות, ובכך הוא "קונה" עם כספו הרב את מוניקה.

קווין חש שמוניקה לא כנה איתו ומשקרת לו, הוא חשף בפניה שהוא יודע על הנסיעה שלה לשיקגו. קווין מתרגז עליה ומשאיר אותה בודדה במסעדה. לאחר מכן, קווין בוגד במוניקה עם חשפנית ששמה- ג'ייד לי (קיי.די. אוברט), שעובדת במועדון של מוניקה. קווין חושף בפניה ששכב עם ג'ייד לי ומגלה סמים וקונדום בארנקה של מוניקה. קווין עוזב את מוניקה.

לאחר מכן, מוניקה הולכת מכות עם ג'ייד לי, בעקבות מה שעוללה לה ולקווין, המשטרה מגיעה ועוצרת אותן, שיקגו משלם בערבות למען מוניקה ונוסע איתה ללוס אנג'לס, מוניקה מגלה כי שיקגו הוא לא האדם שחשבה שהוא, היא מגלה רשימת בנות ואת שמה ביניהן באייפד שלו, תחת הכותרת "הכלבות שלי". היא עוזבת את שיקגו ומשאירה לו סרטון שבו היא אומרת שהיא יודעת מה מעשיו, והיא חוזרת לביתה. אביה של מוניקה נפטר. מוניקה חוזרת לעבודתה הרגילה, לבסוף קווין והיא משלימים.

בסוף הסרט, הזוג נוסע במכונית יוקרה בהוליווד, כסימן לכך שהם הצליחו בחלומותיהם. הסרט עובד והציג בתיאטרון ב-2014.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]