רובי מוסקוביץ'

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רובי מוסקוביץ'
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
מדינה ישראל
תקופת הפעילות מ-1994
עיסוק שחקן, מדובב, תסריטאי, ועורך
פרופיל ב-IMDb

רובי מוסקוביץ הוא שחקן, מדובב, תסריטאי, ועורך ישראלי.

קריירה במשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1994 זכה לפרסום כשהשתתף בעונה הראשונה של תוכנית המערכונים "הקומדי סטור" ששודרה במסגרת הזכיינית טלעד בערוץ 2 והיה שותף גם לכתיבת חלק מהמערכונים.

בשנת 1997 השתתף בסדרה "הקומדי סטור המיטב לדורותיו", בה צביקה הדר ששיחק בתוכנית המקורית הגיש את מיטב הקטעים של הקומדי סטור. באותה השנה שיחק בסרט "פתיחה 1812".

בשנת 1999 התארח בעונה השנייה של הסדרה הקומית "שמש" ששודרה בערוץ 2 גילם חוטף. באותה השנה השתתף בתוכנית של אבי קושניר שנקראת "המופע של קושניר" בתור רובי.

בשנת 2000 גילם את נרי בסדרת הטלוויזיה "פלורנטין" ששודרה בערוץ 2, במסגרת זכיינית השידור טלעד.

בשנת 2001 שיחק בשעשועון של ערוץ 2 שנקרא "טוויפסי ברשת".

בשנת 2002 התארח בסדרה "החיים זה לא הכל" ששודרה בערוץ 2 בתור השכן / משדך.

בשנת 2004 גילם חשמלאי בסדרת הדרמה "שבתות וחגים".

בשנת 2006 השתתף בסדרת הדרמה "פרשת השבוע" ששודרה בחברת הכבלים של HOT בתפקיד רבש.

בשנת 2007 שיחק בסרט "ביקור התזמורת" בתפקיד איציק.

בשנת 2008 שיחק בסדרת הטלוויזיה "חמישה גברים וחתונה" בתור אהוד.

בשנת 2009 התארח בסדרה "החברים של נאור" בתפקיד עו"ד קוק.

בשנת 2015 שיחק בסדרה הקומית "השוטר הטוב" ששודרה ב-Yes בתור רפי מבורך. באותה השנה התארח גם בסדרה הקומית של ערוץ 2 "פרודים" בתפקיד "סמי מוכר הסנדוויצים". בשנת 2021 שיחק בסרט "אחד בלב" בתפקיד נהג מונית.

קריירת דיבוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלבד קריירת המשחק, מוסקוביץ' דיבב וגילם דמויות שונות בסרטים. בשנת 2009 בסרט "מפלצות נגד חייזרים" דיבב כתב חדשות. באותה השנה דיבב גם את ראפא בסרט "הצ'יוואווה מבוורלי הילס" ואת ספקלס בסרט "כוח ג'י".

בשנת 2010 דיבב בסרט "הנסיכה והצפרדע" עשה קולות רקע בסרט. באותה השנה דיבב כבאי בסרט "ארתור ומלחמת שני העולמות".

בשנת 2011 דיבב בסרטים "רנגו", "דרושות אמהות במאדים", קרלוס בסרט "הופ ארנב" ואת נועזי בסרט "הדרדסים".

בשנת 2012 דיבב בכמה סרטים בניהם: בסרט "מדגסקר 3: מקרקסים את אירופה" דיבב את קומנטנטה, דיבב את לורד מקינטוש בסרט "אמיצה", דיבב בסרט "זמביזיה" דיבב את מרבו, דיבב את לולו בסרט "סמי וחברים מסביב לעולם", דיבב בסרט "העולם על פי דינו" דיבב את דודג'ר.

בשנת 2013 דיבב בכמה סרטים בניהם: בסרט "הפינגווינים ממדגסקר" דיבב את סקיפר, דיבב בסרט "בית ספר למפלצות" דיבב את ארט, דיבב את נועזי בסרט "הדרדסים 2", דיבב בסרט "טד, החוקר המבולבל" דיבב את פרדי, דייב בסדרת הטלוויזיה "מיקי מאוס" דיבב דמויות שונות, דיבב בסרט "מטוסים"דיבב את אקו, דיבב את עמוס בסרט "לעוף על הזמן".

בשנה לאחר מכן בסרט "שפיצים" דיבב את קפטן ליסו, את קיקי בסרט "קסם של בית", בסרט "שודדי הפיצוחים", ואת ארט ב"בית ספר למפלצות: מסיבת השנה".

בשנת 2015 דיבב בסרטים "הקול בראש", "אסטריקס באחוזת האלים", "לעוף על זה", וב"בלינקי ביל" דיבב את חורחה.

בשנת 2016 בסרט "אנגרי בירדס", דיבב את הנוסע קארל, "צ'ארלי הלוך וחזור" בסרט "מוצאים את דורי", דיבב בסרט "החיים הסודיים של חיות המחמד" דיבב את באדי, דיבב את אספן הייץ / דריוס בסרט "טרולים".

בשנת 2018 דיבב בסרט "פדינגטון 2" דיבב את פיבס. באותה השנה דיבב גם בסרט "מפלצות בשלג" דיבב את פלים.

בשנת 2019 דיבב בסרט "צעצוע של סיפור 4" דיבב את דאקי. באותה השנה דיבב בסרט "החיים הסודיים של חיות המחמד 2" דיבב את באדי באותה השנה גם דיבב בסרט "מלך האריות" דיבב את פומבה.

בשנת 2021 דיבב בסרט "פיטר ראביט 2" באותה השנה דיבב בסרט "טרולים מסביב לעולם" דיבב את טרסילו / כפתור ביט באותה השנה גם דיבב בסרט "ספייס ג'אם: אגדה חדשה" דיבב את ספידי גונזלס / יוסמיטי סאם / מאליק.

בשנים 2008-2010 כתב וערך את השעשועון של ערוץ לוגי שנקראת "אוטוגלידה".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]