שיחה:האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית)/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

לגבי ה-VIP[עריכת קוד מקור]

אין דבר כזה persons. אין. תהפכו את זה ל-people, בבקשה ואלוהים ישמור. 84.94.175.246 01:04, 3 בינואר 2012 (IST)

הורדתי את ה-s המיותרת. קולנואני - שיחה 01:37, 3 בינואר 2012 (IST)
וללא קשר, persons זו מילה אנגלית כשרה למהדרי מהדרין. (וראה גם wikt:en:very important person, שים לב לצורת הרבים). קיפודנחש - שיחה 21:21, 19 בינואר 2012 (IST)

טבלת שלבי ההדחה - עונה 4[עריכת קוד מקור]

מה עם טבלת שלבי ההדחה של העונה הרביעית? Gellerman - שיחה 18:00, 23 בינואר 2012 (IST) יאנה הבקיעה גול במשחק נגד הגרנד הרמנו הארגנטינאי - אבקש לציין זאת. תודה

הנה הטבלה של "האח הגדול 4", אתם מוזמנים להוסיף - משתמש:Gellerman/ארגז חול/האח הגדול 4. Gellerman - שיחה 21:39, 29 במרץ 2012 (IST)

מנגנון ההדחות בעונה החמישית[עריכת קוד מקור]

לפני זמן קצר הודיעו בתוכנית שבחלק הזה של העונה מנגנון ההדחות משתנה מהעונות הקודמות בה הכל היה חשאי. וכי בכל הדחה לפחות ארבעה משתתפים מועמדים להדחה. כשביום למחרת האח הגדול יודיע מי הדייר שקיבל הכי הרבה קולות מהצופים וינצל מההדחה. ולאחר מכן הצופים ימשיכו לסמס למועמדים להדחה שנשארו ברשימה. לדעתי יש לעדכן בפסקה "כללי בית האח הגדול" שבה יש הסבר להעמדה להדחה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:50, 19 במאי 2013 (IDT)

פרשת רוני מיילי[עריכת קוד מקור]

שלום, בפסקה של ההתרחשויות הבולטות יש אזכור על אותה פרשה מכוערת ואני מגנה כל אמירה הומופובית וגזענית ככל שתהיה. אך אני גם חושב שאין לתעד אותה בעקבות הכתבה הזאת אני חושב שיש להסיר את האזכור על אותה פרשה ולתת לו לחיות את חייו. כל עוד זה מתועד בויקיפדיה זה תמיד ילווה אותו. ואני שואל את עצמי האם ויקיפדיה או אנשיה ירצו לקחת על מצפונה כאשר מאלימות פיזית זה יגמר בדברים יותר מכוערים. לדעתי פשוט צריכים לכתוב בכלליות שהוא עזב בגלל התנהגות בלתי הולמת, כי חבל שיקרה משהו שאחר כך נתחרט עליו. בברכה ומקווה שתבינו מה עומד מאחורי דבריי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:48, 22 במאי 2013 (IDT)

כל זמן שהמידע נכון, אין להסתירו או להסוותו במילים כלליות. הפרסום קיים בעוד מקורות רבים, וויקיפדיה אינה מובילה אותו. דוד שי - שיחה 07:26, 22 במאי 2013 (IDT)
אני מסכים עם דוד. תפקידנו הוא לשקף את המציאות כהווייתה, גם כאשר היא מכוערת ולא נעימה. אין זה מתפקידנו להגן על אדם כזה או אחר, וכמו שדוד ציין המידע מופיע ממילא בהרחבה במקומות אחרים. ההתייחסות לפרשה כרגע היא מינימליסטית, במשפט, והיא בהחלט ראויה וסבירה. Lostam - שיחה 09:27, 22 במאי 2013 (IDT)
אני מכבד את דעתכם. אך הייתי חייב להגיד את דעתי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 13:51, 22 במאי 2013 (IDT)
אני דווקא בעד דעתך. זו פגיעה למרות כל הדברים הנוראיים שאמר. Guycn2 - שיחה 19:35, 23 במאי 2013 (IDT)
אני מצטרף לדעתם של עמיתיי דוד שי ו-Lostam. בברכה, אצטרובל - שיחה 17:46, 25 במאי 2013 (IDT)

ד"ר שלי ורוד ?[עריכת קוד מקור]

הגברת שלי ורוד המככבת כרגע בתכנית "האח הגדול" אינה אפילו בעלת תואר שני בפסיכולוגיה. היא טוענת שיש לה "תואר מאסטר דוקטור בסקסולוגיה". אני יודע שיש הבדל בין תואר מאסטר לבין תואר דוקטור, וגם אם קיים תואר כזה בארה"ב (אני בספק), כמדומני שאינו מוכר בישראל ונכון להיום, לצערי, אין כל הסמכה אקדמאית שהיא על תקן תואר אקדמי כל שהוא בסקסולוגיה בישראל. לכן אני מתנגד לכיתוב 'ד"ר' ומשוכנע שהוא מטעה. ואני לרגע לא אומר שאין לה הסמכה ואישור לעסוק בסקסולוגיה, שזה בכלל עניין אחר. אם למישהו יש מקור לכך שהיא אכן הגישה דוקטורט בתחום הסקסולוגיה ופשוט היה מדובר בהתנסחות לא נכונה, שיוסיף זאת, והכיתוב יוחזר. Ben-Natan - שיחה 09:06, 26 במאי 2013 (IDT)

היא מוכרת בציבור הרחב כ'ד"ר'. גם בכתבות שעושים עליה מכנים אותה כך, גם בפרסומת שלה לויברטור היא מציגה את עצמה כד"ר, וכך גם באתר הרשמי שלי. היא למדה במוסד en:Institute for Advanced Study of Human Sexuality שאומנם לא נחשב למוסד אקדמי מוכר. לדעתי הפתרון הוא להוסיף הפניה להערת שוליים ולציין זאת. ארגזי - שיחה 00:22, 27 במאי 2013 (IDT)
ראשית כל, איך שהיא מציגה את עצמה זה, לפי הידוע לי, הדבר האחרון שמשנה לנו כעורכים. מלבד זאת, אותו מוסד לא נחשב למוכר אתה אומר, ולפי מיטב ידיעתי אין דבר כזה תואר מאסטר דוקטור (יש או זה או זה). לפי כתבות הולכים, אך לא כאשר הכתבות עצמן מתבססות על מידע שגוי כביכול. לכן אני מתנגד לכיתוב זה. Ben-Natan - שיחה 00:47, 27 במאי 2013 (IDT)
אפשר לעשות את ההפך: להציג את שמה בגוף הערך בלי הקידומת "ד"ר" ולפרט בהערת שוליים ליד שמה את כל אשר רשמתם לעיל באשר להשכלתה.
VirtuOZ‏ • שיחה 18:32, 20 באוגוסט 2013 (IDT)

שיפור הערך כולו, הרחבה[עריכת קוד מקור]

לדעתי צריך לשנות את הערך (לא רק בתוכנית הזאת אלה גם בעוד תוכניות ראליטי בארץ) ככה שהוא יהיה כמו שזה נהוג בשאר הגירסאות והשפות כמעט בויקיפדיה. (אפילו בשפה האנגלית של הערך של האח הגדול ישראל זה בערך ככה) בכללי זה אומר שיש ערך ראשי לאח הגדול ישראל ובו יש הפנייה לכל עונה ועונה, כשבכל עונה יש הסבר מפורט, ברור ומסודר של כל דבר עם טבלה בצד שמראה מי בבית ומי לא וכו' (כמובן שיש דברים שצריך להוסיף או שאפשר לוותר אליהם בהתאם לגירסה הישראלית של התוכנית).

אין לי מושג אם כדאי לעשות את זה וגם אין לי מושג איך לעשות את זה, אז בבקשה אם גם אתם חושבים שצריך לעשות את זה ויודעים איך אז תתנדבו לעשות את זה!

תודה דן234 - שיחה 17:46, 14 ביולי 2013 (IDT)

פיצול[עריכת קוד מקור]

הערך גדול ועמוס מאוד. לדעתי אין מקום לכל המידע הזה על כל העונות בערך הזה. אני מציע שיהיה ערך לכל עונה והמידע יועבר מכאן לערכים המתאימים, ובערך הזה יישאר רק המידע שלפני הפסקה "עונות התוכנית". --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 05:33, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

השאלה אם כל התוכן הוא רלוונטי. יתכן שמספיק לערוך ולהשמיט את החלקים הלא נחוצים. גילגמש שיחה 05:51, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
בעד להעביר כל עונה לערך משל עצמה, ומהערך הנ"ל להפנות ל-{{ערך מורחב}} (תוך השארת תקציר מינימלי, כמובן). כך גם יהיה אפשר באמת להרחיב את הערכים המורחבים.
VirtuOZ‏ • שיחה 18:42, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
הערך הזה הוא אות קלון לוויקיפדיה העברית, ועוסק בדברים שהם פשוט שטויות והבלים. יש לצמצם ולזרוק את כל המידע הטפל/תפל ומיותר. בראש ובראשונה מדובר בטבלאות ההדחה המגוחכות. ממילא איש לא זוכר היום את רוב רובם של קורבנות התוכנית הזאת. כלל לא יעלה על הדעת ליצור עוד דפי הבלים מסוגו של דף זה. ח"ו להוסיף במקום לצמצם את הדרוש צמצום. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:48, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מסכים עם דברי ברוקולי, אם כי לא באותה עוצמה. נגד הפיצול. לעונות הקודמות אין מה להוסיף, והערך חסר הערך של עונה נוכחית יהפוך לדו"ח יומי. חזרתישיחה 18:54, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
ואחרי שבדקתי את זה (ראו עריכתי האחרונה בערך) התברר איך הערך צמח לממדי ענק כל כך חריגים: הוא פשוט נופח כך שרובו הוא פשוט קוד ויקי של טבלאות שהתוכן שלהן הופך ללא-רלוונטי מאוד מהר. נפתרה התעלומה. סילוק הטבלאות המגוחכות האלה (מקומן יכירן באתר התוכנית) ודילול הפרטים האחרים המיותרים ישיבו את "הערך" הזה לגודלו הטבעי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:05, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
בעד. לפצל בין הערך העיקרי לבין ערך אחד שמפרט את העונות Dindia - שיחה 19:44, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
איך זה יתרום לקורא? גילגמש שיחה 19:52, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
בעד. --The Turtle Ninja - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 17:00, 26 באוגוסט 2013 (IDT)
מתלבט אם לפצל, אז כל עונה בפני עצמה כמו בויקי שאסור להזכיר את שמו. יש לכל עונה ייחודיות מסויימת בפני עצמה (עונת הפרידמנים והבובלילים, עונת הכדורים הפסיכיאטרים, עונת האח"מים וכו') ובהקשר של אותה עונה הטבלה היא (לדעתי לפחות) לגיטימית לחלוטין - שהרי חלק חשוב מהתוכנית עוסק בהדחות. במסגרת ערך על עונה אחת גם רלוונטי למשל לכתוב על "בעקבות העונה" - המי תפרסם ומי נעלם דקה אחר כך. מצד שני, יש עונות שדי משעממות ואז ההצדקה לפרק על העונה נובעה בעיקר מזה שלכל שאר העונות יש ערך. ‏DGtal17:17, 26 באוגוסט 2013 (IDT)
בעד להעביר כל עונה לערך משל עצמה, אני גם יכול לעזור בכתיבת הערכים של העונות הנפרדות. --נועמאורי - שיחה 16:56, 1 באוקטובר 2013 (IDT)
איננו כותבים עונות על ליגות כדורגל שלהן יש הרבה יותר צופים מהתוכנית הזאת, קל וחומר שאין לכתוב ערך על עונה של סדרת הטלוויזיה הזאת (תוכנית זה בוודאי לא. אין כאן תוכן ראוי לשמו). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:51, 1 באוקטובר 2013 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

הצעה[עריכת קוד מקור]

אני הייתי מציע למחוק את פסקת ההתרחשויות הבולטות המאוד מיותרת פלוס מחיקת טבלת שלבי ההדחות ולהשאיר רק את פסקת הדיירים שבה במילא מצוין ההדחות. כך נפתור את בעיית גודל הערך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:37, 12 בנובמבר 2013 (IST)

וכן לעשות את פסקת הדיירים כמו בערך של המירוץ למיליון (תוכנית טלוויזיה ישראלית) עם טבלה יפה ואת הגמר נצבע בצהוב. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:50, 12 בנובמבר 2013 (IST)

טבלת שלבי ההדחה[עריכת קוד מקור]

מיותרת, לא אנציקלופדית, אף אחד לא זוכר את רוב המתמודדים גם ככה, מנפחת את הערך שלא לצורך הן מבחינת נפח טקסט והן מבחינת עיצוב פשוט נוראי ובלתי ניתן לתיקון. מקומה יכירנה באתר התוכנית, פנאי פלוס או כל ירחון טלוויזיה שניתן להעלות על הדעת. היא פשוט לא שייכת לאנציקלופדיה. והיא גם תלך ותתנפח עוד יותר ללא הצדקה. אני קורא להסרתה, ויפה שעה אחת קודם. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:01, 19 באוגוסט 2013 (IDT)

אני מסכים איתך שזה באמת מוגזם, אבל נראה שמי שעשה את הטבלאות הללו עבד קשה מאוד, ואני לא מתכוון לתמוך במחיקה של משהו שמישהו עמל עליו (נראה די הרבה זמן), מה גם שהטבלאות נסתרות כך שזה באמת לא קריטי. FireSky - שיחה 17:13, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
לא יודע מי עשה, אך עבודתו של טיפש חרוץ לא צריכה להיות סיבה לאי מחיקה. בהחלט אפשר למחוק. גילגמש שיחה 17:23, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
פיירסקיי, אני לא אומר שלא הושקעה כאן עבודה, אבל היא כן גורמת לנזק ניכר: גודלו של הערך הזה מוכפל ביותר מפי 2 כבר היום, וזה רק יחמיר. זה אמנם לא ניכר במצב קריאה, אבל זה פשוט נורא לנסות לערוך את הערך הזה. מהבחינה הזאת הטבלאות הן לא פחות מנזק צרוף. ממילא, רוב המידע בהן אינו חשוב כבר מזמן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:02, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
אני רק יכול להגיד שמישהו ממש התאמץ להפוך את זה לאנציקלופדי. אך, אם זו דעתכם, ואתם הרוב, שיימחק. FireSky - שיחה 18:08, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
המידע כבר קיים ומלא, צריך ללחוץ על"הצגה" כדי לראות (לא הבנתי תחילה על מה מדובר, הייתי צריך לבצע חיפוש) - לא מעמיס ממש על הערך.למרות שנאתי העזה לתוכניות ריאליטי בכלל ותוכנית המדוברת בפרט, מתנגד למחיקה גורפת. אפשר לפתוח ערך נוסף עם פרוט של העונות. Dindia - שיחה 19:39, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
חצי מהאנשים שרואים את האח הגדול יגידו לך שהתוכנית רדודה ומשעממת, ובכל זאת הם ימשיכו לראות. וזה למה? אני אוהב תוכניות ריאליטי, זה לא מעיד עליי שאני שטחי או רדוד, אבל זה חלק מהטבע האנושי - לראות אנשים אחרים מתחרפנים, רבים, צועקים ונלחמים זה מושך. FireSky - שיחה 19:43, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
מידע מיותר, צריך למחוק. Yoav Nachtailer - שיחה 22:02, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
סתם עוד כ-70KB של מידע שלא נחוץ לאף אחד ורק תוקע את המחשב הנייד שלי. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 22:58, 19 באוגוסט 2013 (IDT)
אני חושב שהטבלאות מעשירות את הערך דווקא בגלל שאיני רואה את התוכנית, תמונות וגרפיקה (לצורך העניין טבלאות ושרטוטים כגרפיקה) הן דרך מצויינת להעביר אינפורמציה - טובה בהרבה מלכתוב את כל הסיבוך הזה ובנוסף הן נסתרות. לטעמי חובה להשאירן (ולחציל - אם זה תוקע לך את המחשב כנראה שהגיע הזמן להחליף), בברכה, Nurick - שיחה 23:23, 19 באוגוסט 2013 (IDT)

אכן מנפחת את הערך יותר מדי - אבל בשביל זה אפשר לפצל - לא למחוק! --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 01:05, 20 באוגוסט 2013 (IDT)

צריך להוציא את זה עם תבנית נשפלת, כמו שעושים בפורטל. גילגמש שיחה 01:15, 20 באוגוסט 2013 (IDT)

מי שלא טוב לא - שישדרג את מהירות החיבור לאינטרנט ו/או את המחשב שלו.
די עם הבכיינות על הגדלים של דפי אינטרנט טקסטואליים!!! בוויקיפדיה.
מי שמסוגל לראות סרטון ב- YouTube מסוגל גם להציג (ולערוך) דף אינטרנט שכזה.
(וזה עוד לפני הנימוקים למה הטבלאות הן כן מידע אנציקלופדי ויש להשאירן - אם יהיה צורך אמיתי, אכנס גם בעובי הקורה הזו, כי נמאס מערכים היסטוריים "אנציקלופדיים" משעממים על דברים שקרו בשנת 1200 שאף אחד לא זוכר, אבל שם משום מה אין הצבעות "חשיבות", וטבלאות של תאריכים מדוייקים והשתלשלות עניינים מתקבלות בברכה ובזרועות פתוחות)
VirtuOZ‏ • שיחה 18:18, 20 באוגוסט 2013 (IDT)

מסכים, הטבלאות מאוד מסוגננות, מעניינות וכתובות בטעם טוב. אני בטוח שלחלק מפה זה לא באמת נראה מכביד אלא הם פשוט חושבים שתוכנית ריאליטי היא לא מידע אנציקלופדי. אז אני מצטער להודיע לכם שבימינו אנו היא כן ויותר חשובה אפילו מנושאים אנציקלופדיים אחרים, לא משנה מה תגידו - 40 אחוז רייטינג לא הולכים ברגל. FireSky - שיחה 23:09, 20 באוגוסט 2013 (IDT)
בעוד שאני לא בטוח שיש לפרט על כל עונה ועונה, מרגע שבו הוחלט על הפירוט הזה, טבלה היא הדרך הטובה ביותר להציג אותו, ומדובר גם בטבלה יפה מאוד. בברכה, --איש המרק - שיחה 11:19, 21 באוגוסט 2013 (IDT)


"אוי!... תראו במה נתקלתי":

(התמונה נלקחה מ- http://www.wikimedia.org.il/events/glam01)


האמת נחשפת סוף-סוף במערומיה - מה שאמרנו לכם משך כל הזמן הזה, אך סירבתם לשמוע, מקבל עכשיו אישור גרפי רשמי מקרן ויקימדיה: מטרתה של ויקיפדיה היא להנגיש בצורה אנציקלופדית, אמינה ואקדמאית את מכלול הידע האנושי!

התמונה הזאת עוד תרוץ פה הרבה בוויקיפדיה, ותתפשט יותר מהר מציוץ בטוויטר ומאש בשדה קוצים.

אז אתם תמשיכו לכתוב בנרות על כל מלך שמת לפני 500, 1000 ואפילו 1500 שנים, ואנחנו נמשיך לכתוב על אנשים שעדיין בחיים, ולאגד את הידע שמעניין את רוב האנשים בני זמננו - לא רק את האליטיסטים מביניהם - אודות כל מידע אינפורמטיבי ואנציקלופדי בנוגע לכל תוכנית ריאליטי ולכל פליט ריאליטי שמשפיע פה פי כמה וכמה על התרבות הישראלית היומיומית (לטוב ולרע) מאלו שהוזכרו קודם.

(נ.ב. אני ממש לא יודע למה אני מפרסם הודעה זו לראשונה דווקא כאן, מאחר ואין לי שום סנטימנט אישי כלפי האח הגדול ולא צפיתי בעונות האחרונות, אבל ההגדרה של מיהו אדם חשוב ומי לא היא שאלה סובייקטיבית מאין כמוה ונגועה בהשקפת עולם ובחוג החברתי שבו מסתובב כל אחד מן העורכים.
בכל מקרה כפי שציינתי, כאשר יהיה נושא שבאמת קרוב ללבי הודעה זו עוד תשוב ותצוץ.)

שיהיה יום טוב לכ-ו-ל-ם, ‏VirtuOZ‏ • שיחה 20:24, 24 באוגוסט 2013 (IDT)

סוף סוף! אדם נורמלי. FireSky - שיחה 20:35, 24 באוגוסט 2013 (IDT)

מדוע כל הדיון הזה?צריך לפצל את הערך ולהשים את הטבלאות בערך נפרד אך את התקציר על כל עונה להשאיר. --The Turtle Ninja  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 27 ימים יום הולדת! 21:49, 24 באוגוסט 2013 (IDT)

מסכים. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 22:13, 24 באוגוסט 2013 (IDT)
אתם טועים, זה המקום לטבלאות הללו, וטבלאות כאלו נמצאות גם בערך על הישרדות ועל דה וויס. העברת הטבלאות לערך אחר תיצור סמטוחה אחת גדולה וזה מיותר לגמרי. הערך ארוך כי זה ערך על תוכנית הריאליטי הכי נצפית והכי פופולארית בישראל, וכל פרט ופרט פה חשוב. אז תפסיקו, פשוט תפסיקו. FireSky - שיחה 22:17, 24 באוגוסט 2013 (IDT)
חס וחלילה, לא אמרתי להסיר את המידע הזה. רק לדעתי כדאי לפצל אותו לערכים שונים כי הערך הזה מאוד עמוס. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 22:29, 24 באוגוסט 2013 (IDT)
מה עמוס בו? ראיתי ערכים ארוכים פי 2 FireSky - שיחה 23:20, 24 באוגוסט 2013 (IDT)
בואו נסיים את הדיון הזה כבר ונגיע להחלטה של הצבעה! תכתבו אם אתם בעד או נגד הפיצול.

בעד. --The Turtle Ninja - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 17:00, 26 באוגוסט 2013 (IDT)

נגד, בשום פנים ואופן לא, הטבלאות הללו אנציקלופדיות במלוא מובן המילה, וכך גם בערכים על הישרדות ודה וויס. תתחילו להתעסק בדברים אחרים במקום למחוק כל דבר. FireSky - שיחה 17:22, 26 באוגוסט 2013 (IDT)

אני חושב שאינך מבין מה הכוונה. לא למחוק, אלא להעביר חלק מהערך לערכים אחרים. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 20:35, 26 באוגוסט 2013 (IDT)

בעד צריך ליצור לכל עונה ערך נפרד (ביחד עם כל הטבלאות והמידע הקיים), ובערך הנוכחי לכתוב רק את התקצירים עם הפניה לערכים מורחבים

(ואני בעד שיעשו את אותו הדבר גם בערך הישרדות).

VirtuOZ‏ • שיחה 02:28, 27 באוגוסט 2013 (IDT)

יש רוב, יש ליצור כעת את הערכים. --The Turtle Ninja - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 10:19, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
בהתחשב בהתנגדות של הקהילה לערכים מסוג זה לא ברור על איזה רוב אתם מדברים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:48, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
ה"קהילה" לא מתנגדת לזה. רק רובו של הגרעין הקשה, הוותיק, המסור והשולט בוויקיפדיה מתנגד לזה. יתר קהילת ויקיפדיה (שמניינה אמור להיות גבוה בהרבה) הרבה יותר פלורליסטית ומקבלת.
באופן טבעי וסטטיסטי, קולו של הגרעין שהוזכר נשמע הרבה יותר מעל דפי השיחה של ויקיפדיה.
VirtuOZ‏ • שיחה 20:22, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
יש דרך מקובלת לבירור עמדת הרוב, והיא הצבעת מחלוקת. דוד שי - שיחה 21:22, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

שגיאת כתיב קטנה[עריכת קוד מקור]

כתוב "זוכה העונה החמישית" צריך להיות "זוכת העונה החמישית" 84.94.176.203 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תוקן, תודה! --Guycn2 - שיחה 18:26, 28 באוגוסט 2013 (IDT)

שגיאת כתיב גדולה[עריכת קוד מקור]

הערך כולו מקורו בשגגה, והוא שגיאת כתיב מאלף עד תו. מאידך גיסא, ישנם ערכים גרועים יותר בויקיפדיה, ועורכים טרחניים יותר גם. אז בקיצור, לכו קצצו ערכים!

[[משתמש ציני לא רשום, לא היה רשום, לא יהיה רשום, שסתם מתפלא איך זה שכל כוכבן באח הגדול מקבל ערך באורך גלות יהדות גיליציה וסביבותיה בויקיפדיה העברית ואחרי זה אף אחד לא חושב שזה מגוחך בטירוף]]

אי-אפשר להתייחס ברצינות לתגובה לא רצינית וליצנית כשלך.
במיוחד כשכותרתה היא "שגיאת כתיב" (המהווה שגיאה בפני עצמה, כי אין בינה לבין תוכן התגובה דבר וחצי דבר), ותגובתך הקצרה מצליחה להכיל בתוכה כל-כך הרבה שגיאות כתיב:
  • אלף אל"ף
  • תו ת"ו
  • בויקיפדיה בוויקיפדיה
  • "גם" - שגיאת תחביר. זהו לא מקומה של המילה במשפט
  • גיליציה גליציה
  • בויקיפדיה בוויקיפדיה (פעם שנייה)
זה לא חוכמה להסתתר כאנונימי ולבוא בטענות, ‏VirtuOZ‏ • שיחה 18:02, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
יפה, החכמתי. ‏VirtuOZ‏ • שיחה 01:00, 3 בספטמבר 2013 (IDT)

הפנייה[עריכת קוד מקור]

האם צריך ליצור ערכים לכל המשתתפים התכנית שהתוכן של הערך יהיה הפנייה לערך 'האח הגדול'? קרוקס - שיחה 19:42, 6 באוקטובר 2013 (IDT)

לא. בברכה, The Turtle Ninja - שיחה - אנימציה! 15:10, 16 באוקטובר 2013 (IDT)

פרשת הכדורים הפסיכיאטריים[עריכת קוד מקור]

צריך לעדכן: [1] [2] ארגזי - שיחה 16:28, 13 באוקטובר 2013 (IDT)

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

יש לכתוב בפסקת הפורמט שהחל מהעונה ה-6 תהליך ההצבעה השתנה וכבר אין סמסים הכל מתבצע דרך אפליקציית מאקו וכמו כן אנחנו קהל המצביעים מעמידים דייר אחד להדחה דרך אותה אפליקצייה. תודה. דווח על ידי: 84.229.187.123 06:32, 28 במאי 2014 (IDT)



תיקון לגבי קבוצת הווסטאפ של האח הגדול[עריכת קוד מקור]

בנוסף לפאנליסטים המוזכרים, מצטרפים במקרה הצורך גם דיירים שהודחו לאחרונה מבית האח, כפי שקרה עם אורטל בן דיין וקארין זלאיט. --188.120.148.27 19:34, 22 ביוני 2014 (IDT)

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

באח הגדול יש כ50 מצלמות ציינו זאת בתוכנית דווח על ידי: 37.142.204.10 17:26, 26 ביוני 2014 (IDT)

המידע המופיע בערך די דומה, מה הטעות? מתוך הערך: "בית האח הגדול מאובזר בכ-55 מצלמות". ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:29, 26 ביוני 2014 (IDT)


שגיאת כתיב[עריכת קוד מקור]

לגבי העונה השישית, כתוב "דירים" כשהכוונה היא ל-"דיירים". נא לתקן, אין לי הרשאה כי הערך מוגן.

משוב מ-12 באוגוסט 2014[עריכת קוד מקור]

תוכנית תת-רמה שקיימת בזכותם של הנופלים במלחמה 62.90.3.102 11:02, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

שגיאת כתיב[עריכת קוד מקור]

כתוב "2014(109 ימים בסך הכל)" צריך להיות "2014 (109 ימים בסך הכל)" כלומר להוסיף רווח לפני הסוגריים.

שגיאת כתיב[עריכת קוד מקור]

כתוב "ביום ה-56 נשמעה אזעקה בבית, בגלל מבצע צוק איתן)" צריך להיות "ביום ה-56 נשמעה אזעקה בבית, בגלל מבצע צוק איתן" כלומר למחוק את הסוגריים הסוגרות מפני שאין סוגריים פותחות.

שאלה[עריכת קוד מקור]

אתמול בערב אני שמתי "[[..]]" לטל גלבוע, ויש הפניה לערך שלה ואני יודע שאין לה וזה מוביל לערך הזה, ואם יצטרכו להקים לה ערך? אז צריך להוריד... שיהיה אדום השם שלה... בברכה Israelyy16 - שיחה 13:49, 31 באוגוסט 2014 (IDT)

אין סיבה לכתוב עליה ערך נפרד, אין לה שום חשיבות. הבל הבלים אמר קהלת. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אני גם שאלה: מי זו? חזרתישיחה 22:35, 31 באוגוסט 2014 (IDT)