שיחה:צבי הנינג'ה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מי שהוסיף את הערת השכתוב, אני מציע שיפרט כאן מה הבעיות שהוא רואה בערך וכיצד הוא חושב שיש לתקנן. MathKnight 17:20, 20 אפר' 2005 (UTC) לא אני הוספתי את ההערה, אבל הערך כתוב בצורה בעייתית ואינו מציין את קיומם של 3 סרטים בנושא המכובד.

לא נראה לי שזה מצדיק הערת שכתוב...--BornExtreme 08:43, 22 יוני 2005 (UTC)

שלום, אני חושב שיותר כדאי לשים בתחילת המאמר תמונה כלשהי של הצבים מהעונה הישנה לא מהחדשה והגרועה, כי אחרי הכל הסדרה האמיתית וההרבה יותר טובה היא הישנה והצבים גם נראים טוב יותר, לא? --NirT23 18:57, 16 ינואר 2006 (UTC)

אני מניח שמדובר בהודעת שכתוב ישנה יותר, אבל אנמק את ההוספה שלי - הבעיה המרכזית היא ניסוחים בעייתיים לעתים (משפט לדוגמא - "אך הם עדיין לא יודעים מי הם היו הרובוטים המוזרים, הכנופייה והנינג'ות שהתקיפו אותם.") ובמקומות רבים ניכרת דעתו של הכותב. (אין לי דוגמא ספציפית, אבל אני מאמין שאוכל למצוא אם יהיה צורך) יובל מדר 01:08, 2 יולי 2006 (IDT)
אני לא רואה שום סיבה להודעת שכתוב כזו: "יתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים." הניסוח וצורת הכתיבה בסדר גמור, לא מזהיר אבל מתאים, והערך לא מכיל טעויות, לפי מיטב היכרותי עם צבי הנינג'ה. נכון, אולי חסר מעט מידע על הקומיקס, אבל זו לא סיבה לפי דעתי להודעת שכתוב. אלת המסטיק - שיחה 16:19, 2 בינואר 2012 (IST)[תגובה]


אפרילונקובסלמנדרה אונילטיקונסימה?[עריכת קוד מקור]

הצבים מתיידדים עם בת אדם בשם אפרילונקובסלמנדרה אונילטיקונסימה שמספרת להם שעבדה אצל המדען המרושע באקסטר סטוקמן אך ברחה ממנו כשגילתה את תוכניתו המרושעת, באקסטר סטוקמן הוא האחראי לרובוטים המכונים מאוסרים. ספלינטר מספר לאפריל שהוא מצא את הצבים בביוב שהיו צבים קטנים, הם כוסו בחומר ירוק בלתי מזוהה וגם הוא התלכלך ממנו - בין לילה החומר הפך את הצבים ואת ספלינטר לאנושיים - חיות מדברות בעלי מבנה גוף של בני אדם. הצבים פוגשים את משליט הסדר קייסי ג'ונס שנהיה יריב של רפאל, אך אחר כך הם משתפים פעולה נגד כנופית הדרקונים הסגולים במטרה לנקום על מות אביו של קייסי - ורפאל וקייסי נהיים לחברים טובים.




לפי הפסקה השני ב"עלילה" השם של אפריל אוניל הוא אפרילונקובסלמנדרה אונילטיקונסימה? אף פעם לא שמעתי על זה, מישהו יכול לאמת?--NirT23 06:05, 14 יולי 2006 (IDT)

זאת הייתה השחתה. תיקנתי --> צ'כלברה שיחה ישיבה הומור 06:13, 14 יולי 2006 (IDT)

לדעתי כדאי גם להוסיף את המוטציות שלהם+תמונות של המוטציות בסדרה הישנה.

שאלה לגבי הסידרה חשוב מאוד[עריכת קוד מקור]

איך קוראים למכשיר חפירה דמוי בורג ששרדר ביבוק ורוקסטדי מתניידים בעזרתו מהטכנודרום אל פני כדור הארץ?

נדמה לי שמודולות. בפורום "עולם המצוירים" השאלה הזאת נשאלה ונענתה.

מישהו יודע למה בדף עצמו, לא מופיעים למלעה הכפתורים "ערך" "שיחה" "עריכה" ו"גרסאות קודמות"?

סליחה? --NirT23 01:04, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

עכשיו מופיע

שכתבתי את הערך ופיצלתי את הסדרות עצמם לשתי ערכים שונים...[עריכת קוד מקור]

לפני השכתוב זה היה אחד הערכים המבולגנים ביותר שהכרתי בויקיפדיה. מה דעתכם? האם הוא נראה תקין כעת? --Acidburn24m 21:55, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

חבל ששכחתם[עריכת קוד מקור]

חבל שמי שכתב את הערך המהולל לא הרחיב על סדרות הקומיקס הנהדרות שהיו לפני שצבי הנינג'ה עברו סירוס כדי להתאים למסך הקטן

אתה מוזמן לכתוב ולהרחיב על הקומיקס. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:17, 23 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

[http://www.ninjaturtles.com/html/comic.htm THE TMNT COMIC BOOKS: ]

שאר הדמויות[עריכת קוד מקור]

אני תוהה לעצמי איך זה ששאר הדמויות של הסדרה לא מוזכרות פה.אני מדבר לפחות על הדמויות מהסדרה הישנה יותר:שרדר,שכמובן היה גם בהמשך,קרנג,אפריל אוניל,ביבופ ורוקסטדי,באקסטר סטוקמן(אני לא מדבר על דמויות משניות כמו ורנון וברן ואירמה...)Admoni 84 23:28, 2 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

אתה תמצא את מה שאתה מחפש פה. ברק 23:42, 2 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
הקדמת אותי. בברכה, MathKnight הגותי 01:17, 3 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

שיכתוב מקיף[עריכת קוד מקור]

בתור ערך שמפנה לערך האנגלי העוסק בקומיקס, ערך זה שם יותר מדי דגש על הסדרות השונות שנעשו בעקבותיו. ממליץ על שכתוב מקיף. ארימיס * את הקומיקס הזה כבר הוספתם? 22:32, 1 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

אולי פשוט להוסיף פסקה על הקומיקס עם תבנית השלמה? נראה לי יותר מתאים (מה עוד שבארץ מכירים בעיקר את הסדרות והסרטים ולא את הקומיקס). בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 19:15, 2 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
הודעה מאוחרת להערה זו: נראה לי שיותר מתאים להשקיע בערך על חומר המקור מאשר "המוצרים הנלווים". יותר נאמן, יותר רציני ומאוד לא ילדותי כמו שהערך ניסה להצטייר עד כה. "מה עוד שבארץ מכירים בעיקר את הסדרות והסרטים" נראה כמו קביעה אומללה. אני כאן לשנות את זה. כאן לא פורום מעריצים, ומסיבה זו - אם הערך מתכוון להישאר הרי שיש צורך להעלות את רמתו לרמה אנציקלופדית. ארימיסשיחה 12:35, 30 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 05:04, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 18:40, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

מאסטר ספלינטר[עריכת קוד מקור]

כתוב בערך שמאסטר ספלינטר הוא חולדה. למיטב זכרוני בסדרה נאמר מדובר בעכברוש. אודה לבדיקתכם. 87.68.22.55 08:02, 24 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

תיאוריה לגבי בחירת כלי הנשק של צבי הנינג'ה[עריכת קוד מקור]

יש תיאוריה על צבי הנינג'ה ששמעתי לאחרונה וממש אהבתי.

התיאוריה היא שכל נשק של צבי הנינג'ה ניתן להם על ידי מאסטר ספלינטר כדי ללמד אותם איך לשלוט בעצמם.

רפאל (צבי הנינג'ה), הצב הכי חמום מוח ואגרסיבי, קיבל זוג פגיונות סאי - שנועדו להגנה בלבד. מדובר בפגיונות שאף פעם לא חדים מספיק כדי לעשות נזק. וזה כלי שניתן לצב הכי אגרסיבי.

מיכלאנג'לו (צבי הנינג'ה) הוא הצב הכי מפוזר ומבולבל מבין כל הצבים. הוא קיבל מספלינטר את הנונצ'קו - כלי נשק שדורש דיוק וריכוז.

דונטלו (צבי הנינג'ה), הצב הכי "היי-טק", הכי מדען וחכם, קיבל מקל. הנשק הכי לואו-טק. ספלינטר כאילו אומר לו תהיה יצירתי עם המעט שיש לך.

לאונרדו (צבי הנינג'ה) - מנהיג הצבים - הוא הצב הכי שקול, הכי רחום, הכי אמפתי, הכי אתי והכי מבין עניין. והוא קיבל את הנשק הכי קטלני. הוא קיבל את הנשק שצריך בשבילו הכי הרבה אחריות. ספלינטר לימד אותו שלמרות שאתה כל כך רחום ואתי, לפעמיים תצטרך אלימות אמיתית כמנהיג.

אני לא יודע עד כמה התיאוריה הזו היא משמעות המשורר אבל יש בה כל כך הרבה חשיבה חינוכית מופלאה בעיני. הכלי שלך, הנשק שלך, דורש ממך להיות מודע לעצמך כדי שתוכל להתגבר על עצמך.

מת על התיאוריה הזו.

כתב 2.52.75.180 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

תיאוריה יפה שאולי לא מתאימה לערך, אבל אפשר להשאירה בדך השיחה. – ד"ר MathKnight (שיחה) – ד"ר MathKnight (שיחה) 12:26, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

גם אני ממש אהבתי (למרות ששחזרתי) פיטר פן - שיחה 🍂 14:42, 9 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]