שיחת משתמש:אליבאבא/ארכיון4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה לא לאחד את בעזרת הג'אם בערך הדג נחש? אוי וי 10:56, 9 אפריל 2006 (UTC)

למה כן ? יש לנו המון ערכי אלבומים, ויהיה זה גם אחד מהם. אני לא משוחרי האיחוד. אליבאבא 10:57, 9 אפריל 2006 (UTC)
הרבה יותר נחמד לקורא לקרוא את כל הביוגרפיה והדיסקוגרפיה בערך אחד. אוי וי 11:00, 9 אפריל 2006 (UTC)

עזרה - משתמש שחותם את שמו שוב ושוב[עריכת קוד מקור]

מדובר במשתמש:אור אסרף. הזהרתי אותו 3 פעמים בדף השיחה לגבי חתימה בגוף הערך. חוץ מזה, הוא מעלה תמונות ובזה לא התמחיתי עדיין. ינבושד 11:09, 9 אפריל 2006 (UTC)

כעת ראיתי שהראל טיפל בזה. ינבושד 11:10, 9 אפריל 2006 (UTC)
אל תשלח ידך אל הנער, כולה רצה להרחיב ערך על הכדורסלן החביב עליו ולשים עוד איזו תמונה.
עשינו ממנו משחית מסוכן והבהלנו אותו באזהרות. בסדר, אז הוא לא יודע מה זה דף שיחה ומה זה כל ההודעות האלה. תן לו לסיים, ננקה אחריו ואח"כ אפשר לשים לו את תבנית "ניסויים". אליבאבא
טוב, חשבתי על זה, ולכן כתבתי לו בעדינות פעמיים על כך. אתה מוזמן להיכנס לשיחת המשתמש שלו ולשחזר אותה כפי ראות עינך. בברכה, ינבושד 11:16, 9 אפריל 2006 (UTC)
הוא ממשיך כאילו כלום. נמאס לי להיות השוטר הטוב והרע לחילופין. אליבאבא - עליך. Harel - שיחה 11:27, 9 אפריל 2006 (UTC)
נו, מדברים לקיר. אני חוסם אותו לשעתיים. אליבאבא 11:28, 9 אפריל 2006 (UTC)
לא היה עדיף לנעול את הערך, ואולי הוא היה פונה אל מישהו? אוי וי 11:29, 9 אפריל 2006 (UTC)
יש לי הרגשה שמי שלא קורא את שיחת המשתמש שלו עצמו לא ממש יטרח לפנות למישהו אלא פשוט לא יבין מה קרה לערך, יתעצבן ויתחיל להשחית סתם בקריזה. אליבאבא 11:32, 9 אפריל 2006 (UTC)
אני בספק. אם הוא היה פועל כך אז הוא היה ממשיך לערוך כאנונימי, אבל הוא לא עשה את זה. ושוב, לפי דעתי, מנסים בכל מיני דרכים ואם זה לא מניב תוצאות, אז חוסמים. תודה אוי וי 11:34, 9 אפריל 2006 (UTC)
אין לי בעיה לשחרר אותו כרגע אבל זה סתם לשגע את הבן אדם בחסימות ושחרורים הלוך וחזור (ממילא הוא נחסם רק לשעתיים). אני מוכן לנסות את מה שאת מציעה להבא. אליבאבא 11:40, 9 אפריל 2006 (UTC)
לבטח הוא ניסה לערוך וראה את ההודעה. אז תנעל את הערך ותשחרר אותו וב"ה אולי הוא יבין את מה שאנחנו רוצים להבהיר לו. תודה אוי וי 11:42, 9 אפריל 2006 (UTC)

מה קורה אליבאבא, התחלתי לערוך ערך בשם הבאטמן ואני מנסה לעשות "תבנית" יעני כמו פה לדומגא: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Batman המסגרת הזו שהתמונה נמצאת בתוכה, אני ניסיתי לעשות זאת לפי דף העריכה של הויקי האנגלי אך זה לא יוצא לי. האם תוכל להסביר לי. ועוד שאלה קטנה, האם אני יכול לקחת את התמונה הזו שבמסגרת לערך שלי? פול. 20:30. 9 אפריל 2006 (UTC)

כבר יש ערך באטמן, ערוך אותו והוסף לו מידע (שוודאי יש לך הרבה). בערך הזה גם יש כבר את התבנית שאתה מחפש ותוכל לראות איך משתמשים בה. אליבאבא 07:36, 10 אפריל 2006 (UTC)

לא אחי, אתה טועה, יש באטמן ויש הבאטמן שזה שלי מה שאני כתבתי, כתב דרך הקישור ותראה. ואם תוכל להגיד לי מה היא דעתך, אתה לא חייב לשכתב בעצמך. פול 15:37 . 10 אפריל 2006 (UTC)

הצבעתך בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

אנא בדוק אם אתה מעוניין להשאיר את ההצבעה כמו שהיא. אסף 16:42, 10 אפריל 2006 (UTC).

בקשר לאימפקט! לא משנה קבר, אני אכתוב מחדש, אבל אני עדיין מחכה לתשובה שלך בקרב להבאטמן. פול. 15:40, 11 אפריל 2006 (UTC)

שלום, לא נראה לך שהוא צריך להחסם לשבועיים בגלל הפרות "קשות" של כללי התנהגות בין חברי הקהילה? (קללות, הוצאת לשון הרע וכד'). אוי וי 16:13, 14 אפריל 2006 (UTC)

ראי את הזמנים המומלצים בויקיפדיה:מדיניות החסימה. שבועיים זה המון, הוא עשה דבר פסול וצריך להענש ולהרהר במה שעשה, אך לא להיות מנודה מכאן לפרק זמן כה ארוך. כמובן שזו רק דעתי, אבל אני לקחתי על עצמי את המשימה להנחות ויקיפד חדש זה ולעזור לו. אליבאבא 16:15, 14 אפריל 2006 (UTC)
חסמתי אותו לשלושה חודשים, כמו החסימה המקורית של הראל. זה מקרה שעדיין לא ראיתי בכל השנתיים שאני עורך כאן. אל תהיה רחמן על חשבוני, ולא על חשבון חברי הקהילה כאן. לא אני ולא אף אחד אחר צריכים לסבול כאן קללות מהסוג הירוד ביותר ואיומים ברצח. שלושה חודשים זה לאחר שגילגמש חסם אותו לצמיתות, והראל קצת הקל בעניין. אם יש עם זה בעייה, אני מוכן שדוד שי יכריע בעניין. אלמוג 16:24, 14 אפריל 2006 (UTC)
בסדר גמור, מקובל עליי. הבה ונתן לדוד שי להכריע, אני אכתוב בדף שיחתו הפניה לדיון זה. אליבאבא
המשתמש קוואנט / אוהד ל. נחסם לצמיתות על כך שאמר שגילגמש מפעיל בובות קש, בעוד שאין הדבר כך. משתמש זה כינה אותי במילים שמקלדתי מסרב לחזור עליהם, ואיים עלי ברצח. מכיוון שאין כל בעייה לדעת את פרטי המדוייקים מדף המשתמש שלי, אני מתייחס ברצינות לאיום זה. אני מציע כאן לחסום לצמיתות. דמי אינו פחות סמוק מדמו של גילגמש או של כל אחד אחר. הקהילה צריכה להבהיר כאן שלא תסבול שפה כזאת ואיומים כאלה מצד כל אחד. אלמוג 16:30, 14 אפריל 2006 (UTC)
וכדי לסבר את האוזן, הנה הדברים, כפי שהובאו בהצעת המחיקה של "הארדקור" בטרם מחק אותם הראל (ההדגשה היא שלי):
"אלמוג שמעת פעם מושג קטן שנקרא "לך לעשה משהו ששתי האותיות הראשונות של הם ת' ואז ז', והאות האחורנה היא ן'? נמאס לי ממך. אתה בן-אדם בעל בעיות אתה יודע? אני לא יודע מה הבעיה העילגת שלך, אבל אתה דפוק בשכל. אתה כל הזמן מדבר ומדבר על זה שיש ערכים לא טובים בויקיפדיה, מוזר מה אתה כותב? אתה לא מציע עזרה, וכבר בפעם המאה שאני מתעמת איתך אתה רק אומר עד כמה שהכתיבה שלי דפוקה. דפקת לי כבר את השכל! לא נמאס לך כבר רק להביא טענות לכל אחד. משתמשים כמו אליבאבא לפחות עוזרים. אני כתבתי יותר מעשר ערכים בזמן קצר מאוד. הערך הארדקור הופיע בדיוק לפני חמש דקות, על השעון, העתקתי אותו בהערך TNA כי הוא לא התאים לשם. אני אפילו לא הספקתי לעשות משהו ואתה כבר "למחוק!למחוק!" ודרך אגב תספיק לשים פיסקאות שלי בשיחות שלך ולהגיד את כמה הם רעות. אם אתה רוצה תחסום אותי או משהו, אבל אני אגיד את זה ברור, ולא מעניין אותי איך זה יראה. א-ת-ה י-כ-ו-ל ל-ק-פ-ו-ץ לי על איבר המין שלי! אתה אדם מעורער אבל טוב שיש טיפול לזה. כל מה שיש לך בראש זה "טענות", אז תחסום אם בא לך אבל תזכור שאני ימצא אותך. - עשית את ויקיפדיה כאילו זה איזה ארמון לכתיבה מושלמת. אתה יודע עוד לא ראיתי שום ערך בויקיפדיה שהוא מושלם. אי אפשר להיות מושלם. זה שאתה לא מבין שום דבר בהיאבקות זה לא אומר שמישהו אחר לא מבין. תעשה לי טובה ותקפוץ דרך החלון לפני שאיזו מאפיה מגיע עלייך היום בערב ורוצחת אותך. אם יש לך משהו להגיד בבקשה תשלח לי הודעה לדף השיחה של פול, אם לא אתה מוזמן להפוך לדג ולהמשיך לשתוק."
ועוד פנינים מדף המשתמש שלו:
"אני יודע לקבל ביקורת], בחודש האחרון שהייתי פה לא אמרתי מילה על זה שכל הזמן אומרים "כתיבה עילגת!", אני מנסה להשתפר אבל אלוהים לא בנה את העולם בשנייה, נכון? כמו שאמרתם לוקח זמן להפוך לעורך טוב, אבל אין דבר כזה עורך מושלם. להגיד לך למה השתלחתי באלמוג, כי הוא עיצבן אותי, הוא כותב את ההודעות שלו כאילו עורכים של היהבקות הם לא ידוע מה, כאילו לא מגיע לנו להיות באתר. אם אתה כזה חכם, קפוץ שניה להבאטמן,באטמן מתחיל,סטיב בורדן,אייג'יי סטיילס,ג'ף הארדי,סרטי באטמן,איפקט!,סמולוויל ותראה מה קורה שם. זה הערכים שכתבתי, למה אני מאוד כועס, כי נמאס לי שהעבודה שלי יורדת לטימיון, בחודש האחרון המשתמש היחיד שעזר לי הוא אליבאבא, אני לא יודע כמה אתם אבל איש חוץ מאליבאבא לא הציע עזרה, אליבאבא קרע את התחת שלו כדאי לעזור לי, ואלמוג רק יודע לדבר. "חבל שלא חסמו אותי ליותר זמן"?, מה אתם מענישים אותי, באתי לתרום ומה שאני מקבל בתמורה זה גוש של חרא, אם הייתי רוצח שכיר הייתי מוצא את אלמוג ועושה לו דברים שאני לא רוצה אפילו לחשוב אליהם. אני מודע שהערכים שלי זקוקים לשכתוב, אבל אני עובד על זה, אני עובד על הכתיבה שלי, אבל במקום לתמוך אתם סתם מזבלים ת'שכל."
אני לא מתכוון להיות הסנגור של פול, אבל צריך לשאול את השאלה האם הוא בא להזיק לויקי או לתרום לה, ומה חומרת המעשה.
לגבי האם הוא בא להזיק או לתרום - אני חושב שאין עוררין שהוא בא לתרום. לגבי חומרת המעשה - אני חושב שבמקרה זה מדובר ב"הפרות קשות של כללי התנהגות בין חברי הקהילה", דרוראבי הציע לכך חסימה של יום, יוני-דה-בסט המליץ על שבוע עד חודש, טרול רפאים - שבועיים.
השאלה היא מה אנו מנסים להשיג בחסימה. האם זהו עונש ? פאוזה להרהור על חטאים ? מה יתנו שלושה חודשי חסימה שלא יתן חודש בודד או שבוע בודד ?
אלמוג, אני מבין במאת האחוזים את תחושותיך, אך עם זאת - נסה לא לשפוט ויקיפד חדש בעידנא דריתחא. אליבאבא 16:40, 14 אפריל 2006 (UTC)
אני מצטרף לדברי אלמוג. מטרתו של פול בתרומותיו לא מעניינת אותי כהוא זה. אפילו לו היו תרומותיו טובות ואיכותיות (והן בהחלט לא), לדעתי היה מקום להשאיר את החסימה לצמיתות על ההתבטאויות שלו. הפחתתה לשלושה חודשים היא רחמנות רבה שאני יכול לקבל כמידת החסד למרות שלדעתי אין לה מקום. הפחתתה לימים בודדים היא פשוט טעות. odedee שיחה‏ 16:44, 14 אפריל 2006 (UTC)
מצטרף. צריכה להיות לנו מדיניות של אפס סובלנות לאיומים באלימות, וכאן לא מדובר על מעידה חד פעמית אלא על איומים חוזרים ונשנים. עוזי ו. 18:08, 14 אפריל 2006 (UTC)
לא כל אדם שבא לתרום גם תורם. תרומתו הייתה ערכים שלדעת כולם כאן נכתבו בלשון איומה, היו ארוכים מאוד ובלתי מובנים. קרא את דף המשתמש שלו. הוא סירב לקבל ביקורת כלשהי, ללמוד משגיאותיו, או לתקשר עם סביבתו. כאשר הדבר גלש לדיון אלים, הדבר הופך את "תרומתו" לשלילית. הדבר החשוב לי כאן הוא סביבה נקייה שכיף לעבוד בה. חשוב לי לנהל דיון ברמה גבוהה עם אנשים המקשיבים לי, ושאני יכול להקשיב להם. פול אינו כזה, וכנראה אינו יכול להיות כזה. אני איני צריך לסבול לעבוד במקום בו מתייחסים אלי באופן שפול התייחס אלי, ואף אחד אחר אינו צריך לסבול זאת. אין כאן מקום לפול. החסימה הארוכה צריכה להבהיר לו שלא ניתן לפעול כפי שפעל. כבודי אינו הפקר, וכמו כן כבוד הויקיפדיה, וכבוד שאר העורכים כאן. הויקיפדיה צריכה להיות מקום בו אנשים עושים עבודה מתוך תחושה של מטרה משותפת וכבוד הדדי. נוכחותו כאן של אדם שפעל כפי שפול פעל הופכת זאת לבלתי אפשרי. אלמוג 16:46, 14 אפריל 2006 (UTC)
אני מסכים עם כל מה שכתבת פרט למשפט "הוא סירב לקבל ביקורת כלשהי, ללמוד משגיאותיו, או לתקשר עם סביבתו". הוא קיבל ביקורת, ניסה אקטיבית לשפר את ערכיו ותקשר היטב, לפחות איתי.
אליבאבא 16:51, 14 אפריל 2006 (UTC)
אני רואה בחומרה רבה התבטאויות מסוג אלה של פול. כאשר נתקלתי במשתמש שהשתלח בגסות במשתמש אחר, נתתי לו הזדמנות להתנצל, וכאשר לא התנצל לאחר פניות אחדות (ראו שיחת משתמש:Quant) או הגיב בקללות (ראו שיחת משתמש:SHIMONSHA) חסמתי אותו לצמיתות. אין כל סיבה שנסבול גסות רוח חריפה כלפי ויקיפדים. אם לפול ניתנה הזדמנות להתנצל, והוא לא מימש אותה, יש לחסום אותו לצמיתות, בכל שם שבו יופיע. לשאלה של אליבאבא מה אנו מנסים להשיג בחסימה: חסימה זו איננה עונש, כי אם הגנה עצמית - אינני רואה שום סיבה שתגרום לאדם בר דעת לשהות באתר שמי שמתנהג בגסות קיצונית נמצא בו. דוד שי 18:21, 14 אפריל 2006 (UTC)
מקובלים עלי דברי דוד שי, אפעל לפיהם עד שאלמוג יודיעני כי פול התנצל באורח שהניח את דעתו, אם בכלל. אליבאבא 19:50, 14 אפריל 2006 (UTC)
ויקיפדיה אינה אנרכיה אלא קהילה דמוקרטית, וכמו כל דמוקרטיה עליה להגן על עצמה. איומים שכאלה, לבד מהיותם עבירה פלילית, לדעתי הינן מחוץ לכל סייג. מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים. לדעתי החסימה צריכה להיות לצמיתות, וגם זה מוקדם מידי. דרור 09:39, 15 אפריל 2006 (UTC)
לדעתי צריך להיות דף של "מועמדים לתביעה משפטית" שכל מי שכלול בו יהיה מועמד לתלונה רשמית מצד ויקיפדיה אם יוכח שהוא חזר שוב לסורו. קקון 09:41, 15 אפריל 2006 (UTC)
לא צריך להגזים. מדובר ככל הנראה בילד בן 12. נכון שצריך לחסום וכו' אבל מכאן ועד הגשת תביעה המרחק גדול למדי. גילגמש שיחה 09:42, 15 אפריל 2006 (UTC)
בלי קשר לתרומתו, גם אם היה המשתמש התורם ביותר, האיומים שלו אינם מותירים פתרון לבד מחסימתו לזמן בלתי מוגבל. רלף פון שוונץ 14:28, 17 אפריל 2006 (UTC)
הדברים שהוסיף לאחרונה פול בדף שיחתו, לאחר שעל פי דבריו "לקח פסק זמן לחשוב" גורמים לי להסכים עם רדלר והאחרים שכתבו כאן. יש שם איומים מפורשים וזה לא צחוק. אליבאבא 19:58, 22 אפריל 2006 (IDT)

היי אליבאבא, כאשר אתה מעלה תמונה תמחוק את גודל התמונה (800PX) על מנת שהלינק יראה את מקור התמונה. בברכה אוי וי 10:02, 19 אפריל 2006 (IDT)

מה זה המקום הזה מי מדברים פה חברי הקהילה? אני אביב ד"א(:

שלום לך אביב, הדף הזה הוא דף השיחה שלי. הכינוי שלי הוא אליבאבא ואני אחד ממפעילי המערכת בויקיפדיה העברית, אם תרצה להשאיר לי הודעות, תוכל לכתוב אותן בדף זה. אליבאבא 19:57, 22 אפריל 2006 (IDT)

אהה אוקי (: סליחה על העריכה :( פשוט רציתי לבדוק משהו ובדיוק שבאתי לשנות בחזרה הופיע לי ההודעה, סורי

(
אתה מוזמן להירשם ולערוך ערכים ככל שתרצה, זוהי המשמעות של אנציקלופדיה פתוחה. ברוך הבא !
אליבאבא 20:01, 22 אפריל 2006 (IDT)

אוקי אני ירשם כרגע הווקיפדיה עוזרת לי מאוד אני לומד איתה למבחן בתנך אוףף תודה בכל מקרה:)

מצטער על האיחור. אנא ראה את שיחה:זיל. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 02:16, 28 אפריל 2006 (IDT)

שלום,
ראה בבקשה את הערתי בשיחה:יבגניה דודינה. גילגמש שיחה 09:46, 1 מאי 2006 (IDT)

אליבאבא, שלופ מדבר פול. אני יודע שתכנית אני אמור להיות חסום,אבל חבר שלי סיפר לי שהערך TNA נמצא בדיון מחיקה, כנ"ל לאייג'יי סטיילס וג'ף הארדי וזו רק שאלה של זמן עד שאלמוג גם יגיע לסטיב בורדן. יש לי רק בקשה אחת. תעזור לי לשכנע את אלמוג וכנופיתו לא למחוק את הערכים האלה. בבקשה!

אני מצביע באופן כללי נגד מחיקת ערכים שצריך לשכתב אותם, משום שאני מאמין שפשוט צריך לערוך אותם למצב טוב יותר, ולא למחוק - שזה הפתרון הקל. כידוע לך הצבעתי נגד המחיקה. אליבאבא 18:04, 4 מאי 2006 (IDT)

ראיתי, ותודה.

מתקפת האיכות[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על התרומה שלך אתמול למתקפה. תרמת להתקדמות חשובה ביום בו נכתבו 9 ערכים. כמובן שלא ניתן לומר שהתחום של הקולנוע מכוסה כאן בלי ערך על ישראל דמידוב. אשמח לראות תרומות נוספות. אלמוג 06:00, 5 מאי 2006 (IDT)

מתקפת האיכות היא רעיון נפלא באמת ובתמים. אני כתבתי על שחקנים שאני מעריך (בנוסף לדמידוב) : יבגניה דודינה, סלים דאו, בסאם זועמוט, לוסי דובינצ'ק. תודה על המילים הטובות.
אליבאבא 08:48, 5 מאי 2006 (IDT)

שלום אליבאבא, מה אני יכול לעשות כדאי לגרום לאלמוג לא למחוק את הערכים שלי? פול

פול, החלטות בויקי מבוצעות על ידי הצבעה דמוקרטית. אם הקהילה הצביעה על מחיקת הערכים הרי שהם ימחקו. בהזדמנות זו אני מזכיר לך שאין באפשרותך להצביע שכן נחסמת מויקי.
אני מחזיק עותק של TNA המחוק בארגז החול שלי משתמש:אליבאבא/המחצבה/TNA, וכשאוכל אערוך אותו לרמה שתאפשר הצגתו כערך אנציקלופדי. אליבאבא 14:09, 6 מאי 2006 (IDT)

שלום אליבאבא, התוכל לחוות דעתך בשיחה:ואן אייק? תודה, דורית 11:13, 7 מאי 2006 (IDT)