שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון13

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שמעון, שאלה אליך[עריכת קוד מקור]

האם אתה מקבל כסף מוויקיפדיה? או איזשהי תרומה שמצריכה אובססיביות כזאת? (בלי לפגוע... באמת מעניין אותי לדעת)

שמעון זה בדף אחר, כאן הדף של דוד שי. דוד שי 19:19, 29 דצמ' 2004 (UTC)

ערכיו של שמעון[עריכת קוד מקור]

ראיתי שתרומותיו של שמעון קיימים בהסטוריה של ערכים. לדעתי, היה צריך למחוק את ערכיו של שמעון, מההסטוריה של ויקיפדיה. כי יוצא שכרגע, ויקיפדיה מחזיקה בקרביה הפרות של זכויות יוצרים או שחשודים ככאלו, גם אם הדבר לא גלוי לעין הגולש מיד, וגולשים תמימים מנסים לשחזר מהם. אין דרך טכנית לעשות זאת? או שכך בחרתם לעשות? --אפי ב. 21:54, 21 דצמ' 2004 (UTC)

הגולשת "מיכל שחק" רחוקה מלהיות תמימה. למען השעשוע אותיר לך את פתרון חידתה. אין דרך טכנית למחוק רק עריכה אחת מההיסטוריה. במקרים קיצוניים יש למחוק את הערך בשלמותו, ואז לשחזר אותו בגרסתו הכשרה, תוך אובדן היסטוריית התורמים. דוד שי 22:00, 21 דצמ' 2004 (UTC)
לדעתי יש לבקש להוסיף אופציה כזו, כי מספיק שמישהו אחד מכניס הפרת זכויות רצינית, ומצליח בזה לגרום לחסל את כל הסטוריית התורמים. מהבנתי הכללית בעניני מסדי נתונים, מדובר במחיקה של רשומה אחת, ובשאילתת SQL פשוטה. כך שלא מדובר במאמץ תכנותי רב. --אפי ב. 22:46, 21 דצמ' 2004 (UTC)
בזמנו הועלתה הבעיה, ולאו דווקא בהקשר שמעון. בכל ערך, כאשר מסתכלים בגרסה ישנה, מופיעה שורה שמבהירה שייתכן וגרסה זו שונתה עקב הפרת זכויות יוצרים, ולפיכך גרסה זו אינה מוגנת תחת ה-GFDL. כך זה גם בויקיפדיה האנגלית. [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 05:32, 22 דצמ' 2004 (UTC)

הסרת הגנה על הערך[עריכת קוד מקור]

אתה מוזמן להוריד את ההגנה על הערך אנה ניקול סמית' באותה הזדמנות אין כבר סיבה שהוא יהיה מוגן. בנוסף מה דעתך על ציון יום ההולדת שלה ב-28 בנובמבר --@ 09:38, 22 דצמ' 2004 (UTC)

פתיחת דף חדש[עריכת קוד מקור]

בהתאם להחלטה נושנה, אני מציע למחוק חלק נכבד מה"תרומה" הזאת. גילגמש 13:17, 22 דצמ' 2004 (UTC)
אין צורך במחיקה גורפת, אך כל ערך של הטרול שאיכותו ירודה במיוחד ניתן למחוק בלי מחשבה רבה. יש ברשימה ערכים שחנוכה כתב בהם שתי שורות מטופשות ובמקום למחוק אותם הרחבתי אותם לערך ממשי. גם ערכים אחרים נערכו על-ידי ויקיפדים נוספים. בקיצור, צריך להחליט על כל ערך לגופו, וערך שראוי למחיקה - למחוק בהליך מקוצר. דוד שי 13:57, 22 דצמ' 2004 (UTC)

מה דעתך על הערכים דז'ה וו ונקרופיליה?

חכם שלי, את דז'ה וו קראתי, והוא בסדר גמור, בוודאי שמת לב שטיפלתי בו יפה והוספתי קישור אליו. לנקרופיליה עוד לא הגעתי. דוד שי 13:58, 24 דצמ' 2004 (UTC)
אם אני יכתוב על גברת סילביה סיינט ביוגרפיה מלאה כוללת את שנות הלימוד הילדות שלה והמעבר לפורנוגרפיה תאשר לי ולא תמחק את זה רק בלגלל שהיא כוכבת פורנו?
תשתחרר ממנה. הנה הראית לי שאתה מסוגל לכתוב ערכים יפים ומועילים, למה שתבזבז זמנך על הביוגרפיה של סילביה סיינט? לא נהנית יותר כשכתבת את דז'ה וו? דוד שי 14:08, 24 דצמ' 2004 (UTC)
סילביה סיינט היא אחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם כיום אם לא המשפיעה מכולן. היא המרלין מונרו של שנות ה-2000. ויקיפדיה לעולם לא תישאר שלמה בלי ערך עלייה. עם האנגלים הגרמנים הספרדים הנורווגים והפולנים בחרו לכתוב עלייה ערך אז כנראה שהיא מספיק חשובה להיות גם בויקיפדיה העברית. בעוד 50 שנה ילמדו עליה בספרי ההיסטוריה. מילה שלי.
אפילו על מרילין מונרו אני לא חושב שכותבים בספרי ההיסטוריה, ואני חושב שאתה מגזים מאוד מאוד כשאתה משווה בין השתיים. ובכל מקרה, אני מציע שלמשך כחצי שנה תתאפק, ותפסיק מההתחכמויות והמאבקים, ותמשוך ידיך מכל הקו הזה של ערכים הנוגעים לפורנוגרפיה ולו ברמז. אם תחזיק מעמד כל כך הרבה זמן, ותיווצר תחושב שאתה באמת מעוניין בטובת הויקיפדיה, ולא באיזו אג'נדה אישית, ייתייחסו אליך אחרת. אבל בינתיים יותר מידי קצוות עצבים חשופים, ואין אף אחד, כולל אני, שיעמוד לצידך אם תתקרב אפילו לכיוון ההוא. eman
האג'נדה שלי היא האג'נדה של הויקיפדיה או "רוח הויקיפדיה" ולפיה אני פועל.
חשבתי שהמדיניות היא להשמיד את כל ערכיו של חנוכה ברגע היווצרם. לאחר שהשחית את דף המשתמש שלי (ושל משתמשים נוספים), וקילקל את העמוד הראשי, נראה לי שאין לקבל ממנו אפילו ערכים לגיטימיים, על אחת כמה וכמה לנהל איתו כל צורה של דו שיח. הוא אינו תורם לגיטימי לויקיפדיה. לדעתי אין לנהל איתו כל ויכוח. אני דורש למחוק את הערכים דז'ה וו ונקרופיליה (אגב ערכים שהויקיפדיה תחזיק מעמד בלעדיהם, וגם אם לא אני מתנדב לכתוב אותם מחדש, בצורה יותר מעניינת ופחות שטחית). זו הדרך היחידה להתמודד עם טרול. לא מדובשו ולא מעוקצו. דוד - אנא מחק את הערכים. אלמוג 15:33, 24 דצמ' 2004 (UTC)
חרף מעשיו החמורים של חכם חנוכה, אין בכוונתי לנעול שערי תשובה. כל זמן שהוא מעניק תרומות סבירות לויקיפדיה, לא אנטור לו טינה. אם יתנהג כטרול, יזכה ליחס שלו ראוי טרול, אך כשהתנהגותו תקינה, יזכה ליחס של ויקיפד מן השורה. אני מקווה שהתנהגותו היום מעידה על כוונתו לנטוש את הטרוליות, ואין היא ניסיון לשחדני (יועצי לענייני שוחד, ג' וע', אומרים לי שלא אמכור את עצמי בזול). דוד שי 15:44, 24 דצמ' 2004 (UTC)
כנתין נאמן לדיקטטורנו הנאור אני נאלץ לקבל דעתך, גם אם איני מסכים. כל בקשתי היא שיועבר לי מעשר מכספי השוחד. ייתכן שיהיה בו כדי פיצוי מועט על הערב השלם שביזבזתי במחיקת פרצופה הנאה של הגב' סיינט מדפי המשתמש שלי. אלמוג 15:46, 24 דצמ' 2004 (UTC)

אולי נגמור כבר את הסיפור הזה בסוף טוב. תנו לי לכתוב 5 ערכים על סילביה סיינט ודומותיה ונגמור את המחיקות ושיחזורים (אגב השחתתי את דפי המשתמש שלכם כי אתם מחקתם את הערכים שלי). תיזכרו שתמיד אתם תוכלו לערוך אותם. בנוסף אני מבטיח שלא יהיה בערכים האלו שום תוכן פורנוגרפי כלשהו. תאמינו לי שאני בעד הויקיפדיה ותזכרו שיתרון הגדול של הויקיפדיה לעומת YNET הוא בערכים חדשניים מסוג זה. (אגב הערכים כידוע היו פה לפני יותר מחצי שנה וזה לא הפריע לאף אחד ורק אז מחקתם את כולם שאני כתבתי על כוכבות פורנו אחרות).

גמרנו. לא יהיו ערכים כאלה, והעלאת הדרישה הזאת היא הטרדה טרולית. דוד שי 18:16, 24 דצמ' 2004 (UTC)
למה לא? מה איכפת לך? מה יעשה לך רע עם יהיו פה ערכים כאלה? תאמין לי שאני לא רוצה לעצבן אותכם אני פשוט רוצה שיהיו פה גם ערכים אחרים. בשביל מה המשך ה"מלחמה" הזאתי?
הנושא סגור. דעת הרוב המוחלט כאן שונה מדעתך, והרוב אינו רוצה לראות ערכים של כוכבות פורנו בויקיפדיה. קבל את הדין, והמשך לתרגם את הערך שמאליות. דוד שי 18:25, 24 דצמ' 2004 (UTC)
בוא נעשה הסכם כזה - אני יעלה את הערך מחדש לתקופת ניסיון. אם מישהו לא ירצה אותו הוא יוכל לעשות לו מחיקה או לערוך אותו.
אני מקווה שאתה שם לב (ראה בהמשך) שיש דרישה עזה למחוק אפילו ערכים רגילים שלך, כמו דז'ה וו, ועלי להתאמץ לא מעט כדי למנוע את מחיקתם. אל תעשה ניסיונות ואל תעלה הצעות בעניין ערכי פורנו, כדי שלא לעייף אותי. דוד שי 15:43, 25 דצמ' 2004 (UTC)]


זמן רב לא סיפרתי את קורותיי מן השירות הצבאי ואם צצות בו כמת ערומות כדי לשמח את חכם חנוכה הרי זהו משובח.

כידוע, בהיותי צעיר לא היה אינטרנט וכדי לראות מישהי ערומה היה עלינו להשיג גיליון של פלייבוי או להמתין ליום שבו השכנה תפתה אותנו לבוא אליה הביתה.

בחדר בו גרתי בצבא היו דרים עוד כמה חיילים, כאשר אחד מהם היה להוט אחר שאנון טו'ייד, מיס קנדה שהצטלמה בעירום לפלייבויי. כשנפתחה הארונית שלו מיד נתגלו גזרי תמונותיה על צדה האחורית של הדלת וכשאזל המקום, ביקש שותפנו לחדר לכסות דלתות ארוניות נוספות, כדי שיוכל לצפות במושא הערצתו תלויה גם בשדות זרים. אני מיאנתי להצעתו ולמעשה, מלבד סמנתה פוקס, לא הכרתי עד אז אף דוגמנית עירום אחרת.

בינתיים קרבו והגיעו ימי הפסח. כזכור, רשויות הצבא אוסרות להחזיק מזון שאינו כשר לחג בתוך הבסיס, וכדי לפקח על הצו התמוה, הם מאפשרים לעצמם לערוך סריקות בכליהם ובציודם האישי של כלל החיילים. ברם, בן הטבע שמסרב לקבל את איסורי הדת, לא יכול היה גם להסתגל באופן מוחלט למשמעת שכפו עליו, וניסה תמיד, בדרכי עורמה שונות, לשרוד איכשהו במבול הפקודות שהונחתו עליו, ומרביתם לא היו לטעמו.

לפיכך, כמה ימים לפני הכניסה לנוהל מצות, הגעתי ביוזמתי לנגד היחידה ולקצין התחזוקה והודעתי שאבד המפתח לארונית שברשותי, ולכן, יש לפרוץ אותה כדי להוציא משם את חפציי ולאחר שתינזק, אבקש להחליפה בארונית אחרת שתשמש אותי. שני האישים הרמים לא חיבבו אותי במיוחד, אך גם לא את הרעיון שהעליתי, וכמו שתיארתי בלבי, התרכזו השניים במפתח האבוד, ולא בסיוע של ממש. לבסוף הגיעו למסקנה אליה כיוונתי אותם, כי יש להמתין עוד מספר ימים כי אולי ימצא המפתח ואפשר יהיה להימנע בחבלתה של עוד ארונית אהובה.

כמה ימים לאחר ליל הסדר, מ"פ המפקדה היה מפקד תורן ובבוקר היום ההוא, הגיע ביחד עם נגד היחידה לביקורת פתע כדי לבדוק היכן נותר עוד חמץ. בהיכנסם לחדר, נצטוו כולם לפתוח ארוניות, וכך למרבה הזעזוע שפקד אותם, לא יכלו המבקרים שלא להבחין במערומיה של העלמה טו'ייד עולה מכל דלת ארונית המצויה בחדר. היתה מעט מבוכה והמון צחוקים מצידנו ומיד ציוו להסיר את הניירות לקולות מחאה חלושים מצד הדור הצעיר וגיחוכים קלים שעלו מגרוני. לבסוף הגיעו אליי.

פתח את הארונית ונראה אילו תמונות אתה מסתיר שם, צוויתי.
אינני יכול. המפתח אבד. הרי הודעתי לך זאת לפני כמה ימים.
כאן פנה הנגד למפקד התורן וסיפר לו את סיפור המקרה.
מ"פ המפקדה לא התרשם כל כך מרחמיו ואמר שאם אבד המפתח יש לספק לי ארונית חדשה ובינתיים יש לפרוץ את הארונית כי לא יורשה שיוותרו תמונות כאלה בחדר, והמפתח הוא לעת עתה רק תירוץ.
וכך, למרות סלידתי מתצלומיה האירוטיים של מיס טו'ייד ועל כך שאינם תלויים על דלת ארוניתי, הובא לום ונשבר המנעול.
תמונות עירום אמנם לא נתגלו שם, אך בארונית היתה כמות של חלות פרוסות שיכלה להזין גדוד שלם במשך יממה. אפילו מקום למצעים לא נותר שם. אחרי כן, היו לי שני דברים ביד: תלונה הנושאת את שמי ועמה היה עליי להגיע ללשכת המפקד, ומפתח שלא נותר בו עוד שימוש.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 09:55, 26 דצמ' 2004 (UTC)

אני דורש שכל ערכיו של הטרול ימחקו. אין שום טעם בתרומות מצידו. הערכים שלו עילגים ברב המקרים ובחלקם האחר חשודים באי דיוקים. חתרנותו מעוררת אצלי חלחלה. הדין צריך להיות מחיקה ללא מתן הסברים. די בציון העובדה שמדובר בטרול. "אי נעילת שערי התשובה" איננו טיעון משכנע, היות והוצעו לו בעבר דרכים לחזור בו. אני חוזר ודורש לדבוק בהחלטה הנושנה ולמחוק את כל הערכים החדשים החל מהערך דה ז'ה וו ונקרופיליה. אני לא פנוי כרגע לפעילות שותפת על כן אני מצפה ממך, שתדבוק במילך שלך ותמחוק את ה"תרומות". גילגמש 09:15, 25 דצמ' 2004 (UTC)

כפי שתוכל לראות בשיחתנו פתיחת דף חדש למעלה, וכן בדברי לאלמוג, דעתי אינה, ולא הייתה מעולם, שיש למחוק אוטומטית את ערכיו של הטרול. כאשר הוא מתנהג יפה, איני מוצא סיבה ליחס נקמני אליו, ושמח אף לעודדו להמשך התנהגות כזו. "אין צורך במחיקה גורפת, אך כל ערך של הטרול שאיכותו ירודה במיוחד ניתן למחוק בלי מחשבה רבה", זו עמדתי. ביחס לערך ירוד של טרול, ובפרט ביחס לערך "טרולי" (סילביה סיינט וכדומה) אין צורך בפרוצדורה המקובלת של מחיקה, אבל כאשר הוא כותב ערך סביר, ושני הערכים האחרונים שכתב הם בהחלט סבירים, איני מוצא הצדקה למחיקתם האוטומטית. דוד שי 15:37, 25 דצמ' 2004 (UTC)
לאחר שהתברר לי שהטרול חזר להשתולל, מחקתי את הערך "נקרופיליה" שכתב. דוד שי 05:41, 26 דצמ' 2004 (UTC)

דוד, דוא"לת בעניין הטרול. לתשובתך המהירה אודה. אייתלאדאר (שיחה) 09:11, 26 דצמ' 2004 (UTC)

אני מחזיק בדעה, שיש למחוק את כל המאמרים החדשים שהוא מעלה, גם אם כשרים בתקווה, שהמחיקה הגורפת תגרום לו להסתלק מכאן. אנחנו לא מפסידים איזה כותב מוכשר או משהו כזה, לכן הפגיעה היא אפסית. אם התוצאה תיהיה התסלקותו של המזיק, דיינו. גילגמש 10:44, 26 דצמ' 2004 (UTC)
התקווה שלך היא תקוות שווא לדעתי, כפי שכבר נוכחת בעבר. טרול לא בא כדי לתרום - הוא בא כדי להנות מהאינטראקציה עם האנשים. הדרך הטובה ביותר לדעתי להתמודד איתו, כמו שכבר טענתי מספר פעמים, היא להתעלם ממנו לחלוטין (אלא אם כן הוא מבצע נזקים הנראים לעין, ע"ע תמונת לאון בלום), ואחרי שהוא הולך (כי לא השיג את מבוקשו - אותה אינטראקציה) לתקן את השחתותיו לפי הצורך. אם הוא במקרה גם כתב ערך טוב אז מדוע למחוק אותו? זה טפשי וסתם יריה לעצמנו ברגל (טוב לא ממש יריה, אולי פצעון קטן). יש לשקול כל ערך לגופו ומחיקה גורפת, כמו כל מדיניות גורפת, היא חסרת טעם, כי החיים מורכבים ממקרים פרטיים. בברכה, ערןב 12:02, 26 דצמ' 2004 (UTC)

האם תסכים להעניק לי הרשאות מפעיל? (שמתי לב לכמות המשחיתים הגדולה בימים האחרונים, וחשבתי לעזור) יובל מדר

Hi, David. May I ask why you redirected the Site Support page to יופ וסטרויל? BenG 03:21, 27 דצמ' 2004 (UTC)

Hi, BenG. Someone put in the Site Support page an article about a specific man, so I have moved it to the right place. The redirection is not needed any more, and I have deleted it now. I have no idea what should really be in the Site Support page . דוד שי 05:40, 27 דצמ' 2004 (UTC)

שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:16, 27 דצמ' 2004 (UTC)


היי. האם תוכל לארגן מפגש עם ג'ימבו. הוא יהיה בת"א ביום שני, 10 בינואר אם זה נוח יותר. Danny 05:31, 28 דצמ' 2004 (UTC)

בהחלט אפעל לקידום העניין. האם תוכל לחתום כדי שנמשיך את הדיאלוג ב-e-mail ?דוד שי 05:02, 28 דצמ' 2004 (UTC)
האם תסכים לפשרה שהעאלתי במזנון תחת הכותרת "תגובה" - לתת לאולטרה קצרמרים שהות של שבוע ימים, על מנת שישמשו טריגר לכתיבת הערך ואם זה לא נתן את הדחיפה, למחוק. הסיבה היא - אם איש לא הרחיבם תוך שבוע הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך ביותר והם רק יעלו אבק ברשימה הבלתי נגמרת של הקצרמרים. תודה גילגמש 10:39, 28 דצמ' 2004 (UTC)
אני מתנגד בחריפות לפשרה זו, ורואה בעצם העלאתה סטייה מנושא הדיון. העלית נושא להצבעה, נערכה הצבעה, התוצאה שמסתמנת כרגע בבירור היא דחייה של ההצעה, כלומר תמיכה בהשארת הקצרמרים, ללא הגבלת זמן. הצעת הפשרה שלך היא פתיחת דיון חדש במקום שתקבל בכבוד את הכרעת הרוב. אני מבקש שתמחק הצעת פשרה זו מהדיון במזנון, ותפסיק לעסוק בנושא זה לפחות לתקופה של חודשיים, שאחריהם תוכל, אם תראה בכך צורך, להעלות הצעה זו, כהצעה חדשה. דוד שי 11:24, 28 דצמ' 2004 (UTC)

"בדרך זו גייסו רבני הימין הקיצוני עוד אחד מערכי המוסר הנעלים ביותר של היהדות למאבקם למען שלמות הארץ" - משפט מיותר לחלוטין. מחקתי אותו. שש"ז 15:18, 28 דצמ' 2004 (UTC)

בעת שכתבתי את המשפט לא היה לי צל של ספק שהמשפט יימחק, אך יש משפטים שאדם הגון חייב לכתוב אותם, ביודעו שאדם הגון ממחנה אחר יוריד אותם. חוץ מזה, ציפיתי שתכפיל את הערך, ולא רק תמוּל אותו. דוד שי 18:13, 28 דצמ' 2004 (UTC)
הגינות היא לכתוב בו זמנית שגם מחנה השמאל (הלא קיצוני) עשה שימוש פוליטי בערך מוסר נעלה זה למטרה פוליטית, בשעה שגייס את הרב עובדיה יוסף ונימוקי פיקוח הנפש שלו להסכמי אוסלו, כאשר הדבר שירת אותו.--אפי ב. 20:07, 28 דצמ' 2004 (UTC)

דוד שלום. המאבק בקצרמרים מבחינתי תם. כאחד שאמון על הדמוקרטיה אני מקבל את החלטת הרוב ומכבד אותה. אולם כאחד שהיה הטריגר לפתיחת הדיון אני מרגיש אחראי, ואין לי אלא להסיק מסקנות. ברצוני לומר שאני מעריך ומוקיר את פועלך. בהשקעה היום יומית שלך בויקפדיה אתה מהוה דוגמא לכולם. אני רוצה לאחל לך ולמיזם הויקיפדיה כל טוב והצלחה בהמשך הדרך. בברכה Arh 16:37, 28 דצמ' 2004 (UTC)

דומני שהמסקנות שאתה מסיק מרחיקות לכת. ברור לי שיש לך עוד הרבה מה לתרום לויקיפדיה ולהפיק הנאה מכך. ויכוח אחד אינו צריך להפריע להמשך דרכך כאן. דוד שי 18:15, 28 דצמ' 2004 (UTC)

שינוי מרחב השמות בפרוייקטי ויקימדיה[עריכת קוד מקור]

אולי אתה יודע איך אני יכול לשנות את מרחבי השמות בויקיספר? (ואם לא אז להפנות אותי אל מישהו שאולי יודע)

הבנתי מאתר מטא-ויקי (m:Help:Custom namespaces) שאני צריך לשנות את הקובץ LanguageHe.php, אבל איך אני יכול לגשת אליו?

אודה לך מאוד אם תוכל לעזור לי. --הדוקטור המשוגע, מפעיל ויקיספר. (שיחה) 19:44, 28 דצמ' 2004 (UTC)

שאלה כזו עדיף לשאול בויקיפדיה:דלפק יעוץ, כך תגיע למספר גדול יותר של מומחים. איני יודע את התשובה לה. דוד שי 00:17, 29 דצמ' 2004 (UTC)

העברתי את הדיון הנוכחי לדיונים סגורים, אך הנושא לא נעלם. יש לנו כמעט 3,000 קצרמרים והיד עוד נטויה. הרי גם אתה תסכים שקצרמרים אינם מפארים את ויקי. אין לי בעיה עקרונית עם ההחלטה שהתקבלה וכידוע לך תמיד פעלתי בהתאם לנהלים והצבעות שהתקבלו כמו עם רשימת האימפריות שהפכתי לטבלה. הבעיה היא שאם לא נטפל בנגע כבר עכשיו, מה נעשה כשמספרם יגיע ל-4,000, 5,000 ו-6,000? היות והיית בין המתנגדים החריפים להצעתי - מחיקת אולטרה קצרמרים, אולי יש לך רעיון אחר, מועיל יותר, שיכול לסייע לפתרון הבעיה. בינתיים הצעתי את החלופות הבאות - לסווגם לפי סוגים כמו שעושים בויקיפדיה האנגלית על מנת להגדיל את הסיכוי שמישהו ירחיב אותם. אולי לכנסם לערכים מרכזיים ורשימות, אולי למחוק חלק. (הכל לפי ויקיפדיה:מזנון#אינפלציית הקצרמרים - היבט אחר. אשמח לשמוע את דעתך בנושא. גילגמש 23:18, 28 דצמ' 2004 (UTC)

דעתי היא שאין צורך בכל פעולה מיוחדת - יש לנו עבודה רבה, וחבל להשקיע זמן בכיוונים שאתה מציע. הזמן יעשה את שלו, וכפי שהגענו ל-10,000 ערכים שאינם קצרמרים, גם הקצרמרים הנוכחיים יהפכו במשך הזמן לערכים מלאים (וקצרמרים אחרים יבואו במקומם). דוד שי 00:21, 29 דצמ' 2004 (UTC)
האם ההצעות בויקיפדיה:מזנון#קצרמרים - תוכנית פעולה מקובלות עליך? לדעתי זה יתרום לצמצום מספר הקצרמרים, שזאת בסופו של דבר השאיפה של כולנו. גילגמש 09:48, 29 דצמ' 2004 (UTC)

היי דוד. האם יש הצדקה לערך גלקסיות? --Pixie 05:59, 29 דצמ' 2004 (UTC)

אה, חשבתי שזה ערך, אך זו בעצם קטגוריה. נו טוב. --Pixie 06:05, 29 דצמ' 2004 (UTC)

זו היתה רשימה קצרה. החלפתי אותה לקטגוריה ומחקתי אותה. דוד שי 06:11, 29 דצמ' 2004 (UTC)

דף ויקיפדיה:ציטטו אותנו[עריכת קוד מקור]

רציתי להגיד לך במזנון, אבל משום מה נעלמו לי הלינקים לעריכה של המזנון, אז הנה זה: אפשר להוסיף גם את המאמר מ"הארץ" לדף ויקיפדיה:ציטטו אותנו. אמנם "הארץ" ציינו את המקור (כראוי) ויש לציין זאת בדף, אבל חשוב להזכיר. אם יהיו שם רק דוגמאות של ציטוטים ללא איזכור של ויקיפדיה, אנשים שיגיעו לדף עלולים חלשוב שזה לגיטימי ומקובל לעשות זאת. חוץ מזה, הייתי מוסיפה גם קישור לדף "ציטטו אותנו" מהעמוד הראשי של ויקיפדיה.

אודה לך אם גם תעזור לי בעניין חוסר האפשרות לערוך את ויקיפדיה:מזנון (האם זו תקלה זמנית? אולי משהו שהשתבש אצלי?). תודה. חשמלית 12:26, 29 דצמ' 2004 (UTC)

הופעלה הגנה על המזנון עקב השתוללות הטרול שלנו. עם הסתלקותו תוסר הגנה. דוד שי 12:57, 29 דצמ' 2004 (UTC)
אני הסרתי את ההגנה. זה מוגזם לחלוטין לסגור את כל המזנון בגלל טרול אחד, וזה בעצם מהווה ניצחון שלו. eman

שלום דוד, בדף השיחה של הערך סייף הערתי שלפי כללי הכתיב של האקדמיה צ"ל סיף. אני עצמי אינני בטוח שבמקרה הזה יש לשנות, אבל בכל מקרה רציתי שתהיה מודע לעניין. ערב טוב. אֲמִתַּי 16:08, 29 דצמ' 2004 (UTC)

template:צבא והיסטוריה צבאית[עריכת קוד מקור]

שלום, בבקשה מחק את template:צבא והיסטוריה צבאית מאחר והוא קיים בשם template:היסטוריה צבאית Radagaisus 21:13, 31 דצמ' 2004 (UTC).

הקפצה לאמזונאס[עריכת קוד מקור]

צר לי על כל האפשרויות, אך הדבר לא נובע בגלל טובת הקורא, אלא משום הקישורים הרבים בכל הגרסאות האפשריות שיצרתי בתוך ערכים רבים ואיבדתי מעט שליטה עליהם. בן הטבע 12:39, 1 ינו' 2005 (UTC)

כל זמן שהלכת לאיבוד בויקיפדיה ולא ביער האמזונאס, מצבנו טוב :-) דוד שי 12:42, 1 ינו' 2005 (UTC)

ראה נא, אני אדם עקבי עד מאד. אם חיברתי מאמרים אינני זונח אותם, אם יצרתי קצרמרים אני מרחיב אותם. הנה היום הוספתי כמה קצרמרים על נהרות חשובים, ובעיני רוחי אני חוזה שויקיפדיה תכיל כמה מאות ערכים אודות 15 אלף הנהרות והנחלים המצויים באמזוניה. אין תוחלת בויקיפדיה אם הקהילה לא תשנס מותניה ותעניק חשיבות רבה לכל גרגיר חול השוכב על אדמת ארץ הקודש, כמוהו כטיפת המים בנהר הירדן, זכאי כל אחד מהם לערך שלם באנציקלופדיה, על אחת וכמה כל אלקטרון ואלקטרון המפוזר ביקום בסדר מופתי שאי אפשר להבינו. אני רק תוהה מתי מספר סוגי הקצרמרים יעבור את מספר הערכים, כי מספר הקטגוריות שואף לאינסוף, ואילו בעולם כולו לא יהיו יותר מעשרה מיליון כותבי ערכים בעברית בחמישים השנים הבאות. בכל אופן, אם לא אלך לאיבוד בים הקטגוריות כי אז אטבע בהן.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 13:06, 1 ינו' 2005 (UTC)


שלום דוד, אנא שים לב למיזם החדש שאני מנסה להרים. מה דעתך עליו? אשמח אם תוכל לתרום בו. תודה, APH 06:07, 3 ינו' 2005 (UTC)

מיזם יפה, בהזדמנות אעיין בו ביתר יסודיות. דוד שי 06:08, 3 ינו' 2005 (UTC)
תודה, APH 06:19, 3 ינו' 2005 (UTC)

קטגוריות לשנים[עריכת קוד מקור]

שלום לך דוד,

ראה תגובתי בשיחת משתמש:Ramiy בנושא קטגוריות השנים.

Ramiy 17:24, 3 ינו' 2005 (UTC)

שמתי לב שערכת שינויים צורניים בערכים שניסיתי לתרום בהם[עריכת קוד מקור]

זה מן תפקיד שיש לך באתר ? (לא שיש לי התנגדות)

ראיתי שגם תקשרת עם עדן קוגן (אני מכיר את אמו) שעזרת לו להרשם (משהו שאני עדיין לא עשיתי כי לא ממש ידעתי שזה חלק מהמשחק).

בכל מקרה - כל הכבוד

ואני אנסה לתרום איפה שאוכל - למען הדורות הבאים

תודה על המחמאה, ובהצלחה בהצטרפותך לויקיפדיה. אחד ממאפייני ויקיפדיה הוא שבדרך כלל לא מקבלים תפקידים אלא לוקחים אותם, וכל אחד רשאי לערוך ולשפר כל ערך. דוד שי 19:39, 3 ינו' 2005 (UTC)

אתה כאן ? יפה. בינתיים חיטטתי במדריך (RTFM) ופתחתי שם משתמש EZPP. מעניין איך ניתן לקשר את כל מה שכתבתי מקודם (מסתבר שתחת מספר IP תמוה) לשם החדש. אולי בעצם זה לא כל כך חשוב, אם הטרחה רבה מדי - עדיף להמשיך הלאה.

מה שהיה היה. אם אתה ממש רוצה לקשר, תוכל לציין בדף המשתמש שלך מה כתבת. ראיתי שהתחלת לכתוב על מיקרואלקטרוניקה, זה תחום שבהחלט זקוק לחיזוק אצלנו. דוד שי 04:32, 4 ינו' 2005 (UTC)

התייחסות מעליבה למשתמש אנונימי[עריכת קוד מקור]

אני מבקש שתקרא את מה שאלמוג כתב בשיחה: פיגוע התאבדות. אני חושב שמוטב שלא להכניס מילים לפה של אנשים אחרים, גם אם הם אנונימיים. מכיוון שכנראה יש סיכוי טוב שאתה היחידי שהוא יקשיב לך, אני מבקש שתרגיע אותו

אלמוג הוא מהמשתתפים העדינים ביותר כאן, קטונתי מלחנך אותו. דוד שי 18:27, 4 ינו' 2005 (UTC)
אם כך המצב קשה...
בכל מקרה, נראה לי שהוא לא כל כך הבין כיצד זה נשמע למי שקורא את מה שכתב...
בכל מקרה, העניין הסתדר, תודה.

יגאל עמיר[עריכת קוד מקור]

למה שיחזרת את הערך? אתה יכול להביא הסבר? (בכלל הסתכל על השינויים שעשיתי?)

לריסה טרימבובלר[עריכת קוד מקור]

דוד שלום,

אני סבור שהדרך בה החלטת למחוק את הערך בעייתית. שים לב שכוונתי לאופן קבלת ההחלטה ונימוקה ולא בעצם ההחלטה. אינני סבור כי עצם העובדה כי משתמש בעייתי תרם ערך היא סיבה למחיקתו. הרי לא נמחק את הערכים על אורז או זכוכית בשל כך.

המקרה של טרימבובלר אפילו יותר בעייתי. דווקא בשל המשמעות הפוליטית אני חושב שיותר מתמיד הצק צריך להראות כאן.

שלא תבין אותי לא נכון, המתנתי לכניסה של מפעיל מערכת כדי שיעצור את ההשתוללות. למרות זאת, למען עצמנו, עלינו לדאוג לטיפול הולם במקרים קשים.

APH 08:48, 5 ינו' 2005 (UTC)

נתתי הסבר מפורט למעשי בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/לריסה טרימבובלר. דוד שי 09:37, 5 ינו' 2005 (UTC)

תבנית חברה מסחרית[עריכת קוד מקור]

שלום דוד, לדעתי כדאי להוסיף לתבנית פרמטר "מייסדים" או שמא זה נכלל ב"אנשי מפתח",(האם צריך להבדיל בין האב המייסד לבין המנהל הנוכחי), מה דעתך? בברכה, --אפי ב. 10:19, 5 ינו' 2005 (UTC)

יצרתי תבנית זו כשירות לאורי רדלר, על-פי ויקי האנגלית, בלי לחשוב יותר מדי על התוכן, אבל כיוון שאתה מעלה זאת אני מסכים שיש טעם בשורה זו. דוד שי 19:55, 5 ינו' 2005 (UTC)