שיחת משתמש:יהונתן 2006

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת ביקורת בנושא יקירי, נחסמת זמנית

קווין[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קווין. הסיבה לכך היא: לפי מה שידוע לי, קווין קיימת עד היום ומשתפת פעולה עם אמנים אחרים. בדוק בויקיפדיה האנגלית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, כובש המלפפוניםשיחה 09:44, 9 בפברואר 2018 (IST)תגובה

שלום אתה חקלית צדוק היא עבדה עד 2016 עם אדם סדלר זמר שחליף את פרדי מרקרי ויצא עם קיון לסיבוב הפעות בעולם אשר כלל גם אצ ישראל אני מבקש אישר לתכווב פסקה בדף על התקופה הזת אנא אשר שקבלת בברכה יהונתן 2996

קווין[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "קווין". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

קווין[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קווין. הסיבה לכך היא: כך כתוב בויקיפדיה האנגלית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, דן וינקלר - שיחה 11:08, 9 בפברואר 2018 (IST)תגובה

אילן רמון[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אילן רמון. הסיבה לכך היא: כתבת דברי הבל. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, עט הזמיר - שיחה 10:59, 16 בפברואר 2018 (IST)תגובה

תוצר מקומי גולמי[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "תוצר מקומי גולמי". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

יקירי, נחסמת זמנית[עריכת קוד מקור]

יהונתן שלום, העריכות שערכת עד עתה אינן מתאימות לוויקיפדיה. אבל ניכר שכוונתך טובה, וטמונים בך כשרונות ויכולות גדולים. לעת עתה, אבקש ממך לא לערוך שום ערך, פנה לויקיפדיה:חממה ומצא לך חונך מתאים שידריך אותך בשבילי המיזם. תודה מראש ושבת שלום. ביקורת - שיחה 11:10, 16 בפברואר 2018 (IST)תגובה

אם לא תכחיש כאן קשר לחשבונות שנוצרו כעת יהונתן 2004 (שיחה | תרומות | מונה) למשל. אחסום אותך לצמיתות. ביקורת - שיחה 12:07, 16 בפברואר 2018 (IST)תגובה