שיחת משתמש:יולי גבע

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת אלעדב. בנושא קים קרדשיאן
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יולי גבע, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 00:35, 31 ביולי 2020 (IDT)תגובה

דוכן הנשיקות 2[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף דוכן הנשיקות 2. הסיבה לכך היא: לא מקשרים לטיוטות בערכים הנמצאים במרחב הערכים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:41, 31 ביולי 2020 (IDT)תגובה

איך מעבירים את זה לערך רגיל (לא טיוטה)? יולי גבע - שיחה 17:11, 1 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

יולי, הועבר. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 18:04, 1 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
King G.A, אני לא מסכים איתך. יולי לא השחיתה את הערך זאב צעיר (סדרת טלוויזיה), היא הסירה מהערך מידע עודף בהתאם לתבנית שהונחה. יתר על כן, השחזור העמוק שביצעת מהווה השחתה מפני שהוא מבטל את ההגהה שערכתי. עלמה/יאירשיחה 02:48, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
הסרת 20 אלף בתים ללא שום דיון והסבר זה לא לגיטימי אי אפשר לבצע ככה עריכה ומי קבע שזה היה עודף ? ולא כל מה שיש עוד בערך ? במידה ויצא שבוטלה הגהה שערת מוזמן להוסיף אותה לא שמתי לב שהיא הוסרה. King G.A - נא התנהגו בהתאם 07:02, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
תבנית השכתוב שהונחה לפני קרוב לשנתיים קובעת שיש לשכתב את הערך בשל "פירוט יתר של העלילה". החלק הארי מהמידע שיולי הסירה מהערך היה הפרק המפורט של העלילה. לאחר שנתיים ימים שאף עורך לא השכיל לצמצם את פירוט היתר, אני חושב שטוב עשתה יולי שהסירה את הכל, בפרט כשהחלקים המהותיים של העלילה כבר מובאים בתיאור הדמויות. מכל מקום, אפילו אם ייתכן שניתן היה להסיר מפרק העלילה במשורה ולא להסירו כליל, אין לראות בפעולתה של יולי השחתה, שכן פעלה כדי לשפר את הערך, בהתאם לתבנית השכתוב. עלמה/יאירשיחה 07:31, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

תודה רבה יולי גבע - שיחה 17:36, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

דילן ספרייברי[עריכת קוד מקור]

יולי, להבא עליך להעלות טיוטה למרחב האישי שלך, ולא להעלות ערכים לא בשלים למרחב הערכים. ערכתי בזריזות את הערך שהעלית, רק כדי שלא יסירו אותו באופן מיידי. אני מבקש ממך להוסיף הערות שוליים כנדרש, ולהימנע להבא מהעלאת ערכים שתורגמו באמצעות גוגל טרנסלייט. עלמה/יאירשיחה 02:48, 14 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

קבלת פנים מסודרת[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שלא נערכה לך קבלת פנים מסודרת וחמה דיה קודם לכן. על כן, רציתי לברכך על תרומתך ולבאר מעט את אופן העבודה כאן.

ייתכן שספגת ועוד תספוג/תספגי כמה הערות ביקורתיות על פעילותך כאן משום שאינך מכיר/ה עדיין את כל נוהגי העבודה ומוסכמות העריכה כאן. אל דאגה – כוונתנו טובה וכדאי להתייחס להערות אלו כאל ביקורת בונה בלבד ולא כאל ביקורת אישית.

הוויקיפדים הוותיקים כאן מנטרים את כל העריכות המתבצעות בוויקיפדיה באופן מתמשך מתוך כוונה לעצור השחתות וטעויות עריכה שנעשות תדיר. זו עבודה חשובה לצורך שמירה על איכותה וחופשיותה של ויקיפדיה, אך היא גם שוחקת ולכן ההערות שזכית להן כאן היו מאוד ישירות ואולי גם נוקשות.

אין סיבה לקחת זאת ללב, כולנו התחלנו כך. הממשק כאן אינו פשוט ולוקח זמן ללמוד אותו, אך תוך פרק זמן קצר מתרגלים לאופן העבודה כאן – להסברים בנושא זה ראה/ראי עזרה:עשרה טיפים להשתלבות בקהילת ויקיפדיה ובהרחבה יותר גם בעזרה:תפריט ראשי. אציע גם שתבקר/י בויקיפדיה:חממה, שם ניתן לבחור חונך או חונכת אשר ישמחו לסייע לך באופן אישי ומתמשך. גם אני אשמח לסייע בכל בעיה בה תיתקל/י בעבודתך כאן. תודה על תרומתך והמשך עבודה מהנה.

בברכה, הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 10:28, 16 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

תודה רבה יולי גבע - שיחה 19:27, 17 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

קים קרדשיאן[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קים קרדשיאן. הסיבה לכך היא: א. דרוש מקור. ב. כתיבה לא אנציקלופדית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אלעדב. - שיחה 21:26, 1 במרץ 2021 (IST)תגובה