שיחת משתמש:Ghuy

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Ghuy, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש 05:50, 15 דצמ' 2004 (UTC)

שלום,
מה מקור התמונות שאתה מעלה לשרת? האם ציירת אותן בעצמך? גילגמש שיחה 21:42, 29 מרץ 2005 (UTC)

את כל התרשימים בצוללות (משחק) ציירתי בעצמי, וכל תמונה שאני מעלה לשרת אני מוודא שהיא חופשית. --ghuy 21:56, 29 מרץ 2005 (UTC)

תודה על ההבהרה. גילגמש שיחה 21:58, 29 מרץ 2005 (UTC)

שלום, האם תוכל להפנות למקורות נוספים המתיחסים למושג "אבא סוכר" כפי שהוגדר בערך. חיפוש בגוגל של המושג לא מצא דבר, וכן לא הצלחתי למצוא התיחסות בויקפדיה האנגלית. בתודה John Doe 12:50, 2 אפר' 2005 (UTC)

סליחה שאני מתפרץ. המושג Sugar daddy הוא מושג מוכר. תרגומו לעברית - אני חושב שלא. השאלה האם התופעה הזו ראוייה לערך אנציקלופדי היא שאלה אחרת (נראה לי שכן). אולי כדאי לקרוא לערך שוגר דדי. Harel 12:53, 2 אפר' 2005 (UTC)
מתנצל, מצאתי את הקישור לויקי האנגלי. בברכה John Doe 12:59, 2 אפר' 2005 (UTC)

שלום, בצעת שחזור לערך חיילים אלמונים. נהוג להסביר בדף שיחת הערך את סיבת השיחזור. אשמח לקבל הסבר לשחזור. בברכה John Doe 17:45, 2 אפר' 2005 (UTC)

המילים לשיר (שהתפרסמו בגרסה הקודמת של הערך) מוגנות בזכויות יוצרים. ghuy.png 17:49, 2 אפר' 2005 (UTC)

אני ממליץ לך להוריד מהערכים שלך בדף משתמש שלך את המילה כושי זה גזענות.

אני מתכוון בעתיד לכתוב ערך לגבי הכינוי הזה, מאיפה הגיע ואיך הפך לכינוי גזעני. ghuy.png 12:01, 8 אפר' 2005 (UTC)

הכינוי "כושי" הוא גזעני רק אם אתה עושה ממנו כזה,מקורו של הכינוי כמדומני הוא מן המקרא-הכושים מארץ כוש. מלבד זאת,הגזענות הינה תופעה רחבת היקף המהדהדת בחוזקה גם בימינו,אני מאמין כי על אף הבעייתיות שבנושא,אין להטיל וטו על ההתעסקות בתופעה. Ignorance 16:52, 8 אפר' 2005 (UTC)

אפריקה קרויה "כוש" על שם כוש בן חם בן נוח. ghuy.png 17:24, 8 אפר' 2005 (UTC)
לדעתי, הדיון לעיל מוכיח חד משמעית את הצורך בערך הזה. טרול רפאים 17:28, 8 אפר' 2005 (UTC)

ארץ,יבשת,זוטות ^.- Ignorance 17:41, 8 אפר' 2005 (UTC)

ערכי אישים[עריכת קוד מקור]

שלום גיא,
ראיתי שנתת הפניה לכל מנחה מערוץ הילדים. ביטלתי את עריכתך כי היא עומדת בסתירה לויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. אני מבקש ממך שתקרא את הדף הזה לפני שאתה נותן הפניות לכל מנחה ומנחה בעשרות ערוצי טלוויזיה בישראל. בברכה, גילגמש שיחה 12:59, 14 אפר' 2005 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Avishai.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, גילגמש שיחה 14:16, 10 יולי 2005 (UTC)

היי גילגמש, התמונה הזאת היא ישנה מאוד ותמו זכויות היוצרים עליה. היא מופיעה גם בויקיפדיה האנגלית Image:Fleishersuperman.JPG באיכות קצת נמוכה יותר. ghuy.png

שלום רב, מחקתי את הערך חמור של בדואי שיצרת, משום שגוגל אינו מכיר אותו (וגם נדב ואני לא שמענו עליו מעולם). מעבר לכך, אין לביטוי מקום באנציקלופדיה, שבה נכללים רק ביטויים בעלי הקשר תרבותי רחב, ולכל היותר יש לו מקום בויקימילון. אני מצרף כאן את תוכן הערך, למקרה שתרצה לשים אותו בוויקימילון. דוד שי 08:44, 22 אוקטובר 2005 (UTC)

"חמור של בדואי" הוא ביטוי שמשמעותו "דבר מה לא יעיל" או "עקום".

הבדואים רועים בעיקר כבשים ועיזים, ומעדיפים רכיבה על גמלים או סוסים. רכיבה על חמורים אופיינית לילדים ונערים בדואיים כאמצעי תחבורה, ולתיירים כטעימה מחיי המדבר (על אף שהשימוש בחמורים לא כבעבר).
לנוכח העדפת גמלים ופרדים והמודרניזציה הגואה, החמור אינו יעיל כבהמת משא או עבודה, ואינו חלק קריטי בחיי הבדואים - מה שגורם להפחתה בטיפול בו, ולירידה באיכותו.
משום כך זכה חמור הבדואי לתדמיתו הרעה.

מניעת מחיקת הפנזין MFM[עריכת קוד מקור]

הערך MFM מועמד למחיקה, אשמ אם תוכל לעזור בלמנוע את מחיקתו:

[ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:MFM]

או

http://he.wikipedia.org/wiki/MFM