שיחת משתמש:LiranHadad

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Little Savage בנושא ז'וזה מוריניו
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום, LiranHadad, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפדים שיוכלו לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן לפנות גם לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
ערן - שיחה 08:08, 16 בדצמבר 2009 (IST)תגובה

אצטדיון דוחה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אצטדיון דוחה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, עמרישיחה 23:05, 24 בינואר 2010 (IST)תגובה

הדירוג העולמי של פיפ"א[עריכת קוד מקור]

שלום,
צורות הכתיבה המקובלות בוויקיפדיה הן "ארצות הברית" ו"שווייץ", ולא "ארה"ב" ו"שוייץ" בהתאמה. אחת לתקופה מסויימת, רץ בוט שמחליף בצורה אוטומטית את כל המופעים האפשריים, לצורה המקובלת. מכאן שאין טעם להחזיר את המצב לצורה בה אתה חפץ, הן בשל העובדה כי זו אינה הצורה המקובלת, והן בשל העובדה שבכל מקרה, עריכתך תשוחזר ע"י הבוט. תודה. עמרישיחה 19:31, 28 בינואר 2010 (IST)תגובה

ז'וזה מוריניו[עריכת קוד מקור]

חבל שהתעלמת מההערה המוסתרת ששמתי בערך. מוריניו טרם הוצג באופן רשמי כמאמן ריאל. נא לא לעדכן את הערך עד הכרזה רשמית מצד ריאל על מינויו כמאמן. עמרישיחה 20:53, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה

הוא מונה באופן רשמי אם אתה רוצה לקרוא בוודאות קרא את הכתבה הבאה אין לי אינטרס לשנות סתם

http://www.one.co.il/Article/159172.html

מקובל להמשיך שיחות במקום בו הן החלו, ועל כן העתקתי את תגובתך לכאן. one הינו אתר חדשות מהימן, אך לא מהימן מספיק בשביל להסתמך עליו במקרים כאלה. מקובל במקרים כאלה להסתמך על אתר המועדון הרשמי. עפ"י האתר הרשמי של ריאל מדריד, אכן פורסם באופן סופי שמוריניו יאמן את הקבוצה. להבא, רצוי לפתוח דיון קצרצר בדף השיחה הרלוונטי, בטרם תבצע עריכות מהסוג הנ"ל. עמרישיחה 21:18, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה