שיחת משתמש:Matli

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת MediaWiki message delivery בנושא We sent you an e-mail
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Matli, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אביעדוס 15:09, 26 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

‏תת מאובן[עריכת קוד מקור]

שלום וברכות על כתיבת הערך. האם ידוע לך מהו המינוח הלועזי? אביעדוס 15:09, 26 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

תמונה:Casuarina litter.JPG[עריכת קוד מקור]

שלום, לא הוספת רישיון מתאים לתמונה. אנא בחר/י רישיון מתאים מבין הרשימה שנמצאת כאן (ראה/י גם עזרה:איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי). בברכה, נטע - שיחה 21:58, 27 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום Matli,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Matli". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, • עודד (Damzow)שיחהויקיגמד זה מאמץ ערכים יתומים 23:26, 7 בפברואר 2009 (IST)תגובה

אוניברסיטת מקרטה[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, ‏DGtal18:48, 8 בפברואר 2009 (IST)תגובה

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך ארדן: עולמו של שייקספיר שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:42, 11 בפברואר 2009 (IST)תגובה

מטוטלות מתמטיות צמודות[עריכת קוד מקור]

אהלן. שלחתי לך מייל בנושא. זהר דרוקמן - לזכר פול 20:43, 30 בינואר 2011 (IST)תגובה

בקשת שחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום,

נודע לי עכשיו שהחשבון שלי נחסם לעריכה, ללא כל התראה מוקדמת וללא סיבה ברורה לעין. אני עורך באופן מזדמן בויקיפדיה זה למעלה מעשור, תורם בעיקר להגהה ובדברים נוספים.

אבקש לבטל את החסימה לאלתר.

אלה הפרטים של החסימה: תחילת החסימה: 18:37, 11 בפברואר 2018 פקיעת החסימה: 21:03, 16 באפריל 2019 החסימה שבוצעה: 141.226.82.0/23 החסימה התבצעה ע"י המשתמש 'ביקורת'.

אינך חסום ומעולם לא היית חסום. מה שראית זו הודעה שניתנה לכתובת ה-IP שלך, כנראה כששימשה מישהו אחר. דוד שי - שיחה 15:37, 20 באפריל 2018 (IDT)תגובה
אם אתה עדיין חסום מחמת חסימת אותה כתובת IP, תוכל לבקש בוק:במ#בקשת הרשאות (או כאן, במידה והנך גולש דרך הכתובת החסומה, ואינך יכול לערוך שם) חסינות IP, וכך חשבונך יהיה משוחרר גם כשהכתובת שעליה הוא יושב תהיה חסומה. קובץ על ידשיחה15:48, 20 באפריל 2018 (IDT)תגובה
תודה על ההבהרה. נראה שהחסימה היא אכן רק של ה-IP ואני לא יכול לערוך בוק:במ לכן אני מבקש כאן - אפשר לקבל חסינות מחסימות IP?

אגב, כיצד אני יכול לערער על חסימת ה-IP? אני לא מבין ולא ראיתי שום נימוק או סימוך שנעשו פעולות 'טרוליות' מכתובת IP זו.

הענקתי חסינות. נ.ב. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. קובץ על ידשיחה14:54, 8 במאי 2018 (IDT)תגובה

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello Matli,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה