שיחת משתמש:Remus Lupin

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Nir909 בנושא תבנית בעבודה בהרוזן דוקו
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Remus Lupin, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 21:56, 18 מרץ 2006 (UTC)

קרבות במלחמת הכוכבים[עריכת קוד מקור]

היי לופין. אני מציע שתיצור תבנית:קרב במלחמת הכוכבים כדי להקל על עבודתך. אם תצטרך עזרה, פנה אליי. צ'סשיחה 18:57, 18 פברואר 2006 (UTC)

נהוג לענות בדף השיחה בו נעשתה הפניה. בכל מקרה, התכוונתי לתבנית ולא לקטגוריה. אתה תוכל לראות איך ממלאים תבנית בערך הבא: קרב ורדן (אתה יכול להשתמש באותה תבנית גם בקרבות מלחמת הכוכבים). בברכה, צ'סשיחה 13:52, 20 פברואר 2006 (UTC)

עכשיו הבנתי למה התכוונת. תודה וסליחה.

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שהעלית מהוויקי האנגלית שתי תמונות מהסדרה אבודים שיש עליהן זכויות יוצרים, לערך ג'ק שפרד. אינני בטוח שזה שימוש הוגן, כי יש עוד דמויות רבות מהסדרה שעשויים להכתב עליהן ערכים, ותחת "שימוש הוגן" מותר להעלות שתי תמונות לכל היותר. בדוק בבקשה את הנושא עם משתמש:Deroravi. תודה, odedee שיחה‏ 06:00, 18 מרץ 2006 (UTC)

שלום. התמונות שאתה מדבר עליהן - הן התמונות שנמצאות בדף עצמו, או התמונה שנמצאת בטבלת הדמות? רק ליתר ביטחון, אני אמחק את התמונות בדף עצמו.

דיברתי על הדף ג'ק שפרד. אני מציע שתתייעץ עם דרור, במיוחד אם בכוונתך לכתוב ערכים על דמויות נוספות מהסדרה. odedee שיחה‏ 19:23, 18 מרץ 2006 (UTC)

הדמויות של אבודים[עריכת קוד מקור]

אני מציע להעביר לאבודים - דמויות, כדי שיהיה קל יותר למצוא את הערכים הנוגעים לאבודים דרך האינדקס (לפי סדר הא"ב). בכל מקרה, המצב הנוכחי בו ערך ב-ה הידיעה הוא לא רצוי. צ'סשיחה 16:03, 19 מרץ 2006 (UTC)

מחיקת הדפים[עריכת קוד מקור]

כדאי לך להעלות את הנושא במזנון כדי שתהיה לך תמיכה ומפעיל מערכת ישחזר את הדפים שנמחקו ע"י גילגמש Green Ape 17:02, 2 אפריל 2006 (UTC)

בדיוק מה שחשבתי, תודה רבה על התמיכה. :) דן 17:06, 2 אפריל 2006 (UTC)

שלום,

למרות שאני תמכתי בשחזור הערך, יש לשים לב שיש בו בעיות ניסוח גדולות מאוד, דוגמאות תוכל לראות בשיחה:הוגו "הארלי" רייס. אני מתאר לעצמי שתרגמת תחילה את הערך בתרגום מכונה ולא עברת על כל התרגום לפני פרסום הערך. להבא, כדאי לבדוק יותר את הערך לפני הפרסום, מפני שמדובר בבעיות ניסוח גדולות, לדוגמא:

"בפרק "אחד מהם", אנו מגלים שלהארלי יש מחבוא סודי של אוכל מהצוהר. סוייר תפס אותו עם האוכל וגרם לו למצוא בשביל צפרדע-עצים שמציקה לו. הוא אמר לסוייר שהוא מודע לכך שהוא שמן, ושהוא תמיד היה שמן."

בברכה,

Pacman 17:56, 2 אפריל 2006 (UTC)

מיזם הארי פוטר[עריכת קוד מקור]

שלום דן!
אני רואה שאתה עושה עבודה מבורכת בערכי הארי פוטר (ולא רק שם) ואני מזמין אותך להציץ במיזם הארי פוטר של וויקיפדיה.

אתה מוזמן להסתכל ולשפר את הערכים. ערכים שצריכים לכתוב או להרחיב אותם נמצאים גם בפורטל: הארי פוטר.

תודה מראש, עדן 15:45, 3 אפריל 2006 (UTC)

נ.ב. ראיתי את הודעותיך בפרלמנט וגם אני בן 14, סתם שתדע, ועדיין אני רואה את מקומי בויקיפדיה.

היי. אני אשמח לעזור. ולא לדאוג, את ערכי הארי פוטר אני כותב בעצמי, ולא מתרגם בצורה "עילגת", כדברי אחרים. תודה רבה על הפנייה. דן 21:04, 3 אפריל 2006 (UTC)
ובכל זאת, אשמח אם בנוסף לכתיבה העצמאית תשתתף במיזם באופן מסודר. כמו כן, סתם אם אתה מתעניין, הנה קישור מעניין לאוהבי הארי פוטר: אתר הוגוורטס אקספרס. עדן 14:28, 5 אפריל 2006 (UTC)

ויקיזציה ושיפור הכתיבה[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,

Pacman 20:52, 4 אפריל 2006 (UTC)

ראה בבקשה את השינויים שעשיתי בערך שרק. Pacman 21:39, 4 אפריל 2006 (UTC)

תודה על ההפנייה. אני אעקוב מעתה בקפידה על חוקי הכתיבה. דן 21:41, 4 אפריל 2006 (UTC)

שלום,

אתה עדיין עובד על הערך, או שאפשר להוריד את תבנית ה'בעבודה'?

בברכה,

Pacman 15:34, 6 אפריל 2006 (UTC)

כן, סיימתי לעבוד עליו. או בעצם - שנינו סיימנו לעבוד עליו. דן 20:27, 6 אפריל 2006 (UTC)

ביצעתי הגהה קטנטנה על הערך "יודה"[עריכת קוד מקור]

הערך יודה מצויין!, ביצעתי כמה תיקונים קוסמטיים קטנים - בסעיף "האימון של לוק". מקווה שמקובלים עליך. --Nibb1er 16:37, 7 אפריל 2006 (UTC)

הדבר היחיד שעשיתי בערך של יודה הוא הוספת התמונות ושינוי תיבת הדמות. אני לא כתבתי את הדף, לכן לא אני האדם שאמור לקבל את הביקורת החיובית הזו. בכל מקרה, תודה רבה על התיקונים הקוסמטיים. דן 17:00, 7 אפריל 2006 (UTC)

ראיתי משהו שמאוד קומם אותי בערך הזה, ואתה הוא זה שהוסיף אותו. אני סקרן לדעת מה עבר לך בראש. כוונתי למשפט "מקרים אלו אומרים כי לאברפורת' ישנו קשר רציף עם דמבלדור, וכי דמבלדור סומך על אברפורת'. או יותר נכון, סמך".

מדוע כתבת את התוספת שבסוף? מה הטעם בה? האם אתה מנסה להישמע חכם או יודע כל? אתה מנסה להריץ דאחקות עם מישהו? האם ממש לא אכפת לך מאנשים שטרם קראו את הספר השישי אבל העזו בכל זאת לקרוא את הערך?

אוהבים להביא את התירוץ של "יש אזהרת פרטי עלילה בתחילת הערך אז מי שקלקלנו לו - בעיה שלו", אבל זה לא נכון, זו הבעיה שלנו. הכלל החשוב ביותר עם פרטי עלילה הוא שאין לגלות פרטים שאינם חשובים סתם כך. כאן, במקרה הנוכחי, אתה חושף פריט עלילה מרכזי בלי שיהיה בכך שום צורך. למה? גדי אלכסנדרוביץ' 23:45, 21 אפריל 2006 (IDT)

אינני מנסה להשמע חכם או יודע כל, ומפתיע אותי לראות שדווקא לכך אתה מתייחס. גם בדפו של אלבוס דמבלדור, בו מפורט אודות עתידו, נמצאת אותה הודעת האזהרה של "פרטי עלילה". בנוסף, אם תשים לב, בדפו של דמבלדור רואים בתוכן העניינים של הדף את הפסקה הנושאת בבירור את המשפט "מותו של דמבלדור", משפט אשר מגלה בצורה הרבה יותר ישירה על עתידה של הדמות. בשני המקרים נוספו אותן הודעות אזהרה המודיעות על "פרטי עלילה". אינני רואה את ההבדל בין השניים. קוראים שמגיעים לדף המכיל אזהרה על פרטי עלילה אמורים לדעת כי ישנו סיכון כי הספר יהרס להם.

המשך לילה טוב, דן 04:12, 22 אפריל 2006 (IDT)

אני מדבר על א' ואתה אומר "כן, אבל מה עם ב'?" - ובכן, גם ב' גרוע ואף אחד לא מתווכח על זה. למרבה הצער, מצבם של כמעט כל ערכי הארי פוטר איום ונורא, וגילוי ספוילרים שלא לצורך הוא אחת הסיבות לכך. יתר על כן, סוף דבריך נותן לי את הרושם שלא ניסית לקרוא את מה שאמרתי. אחזור שוב: אם יש בדף אזהרת "פרטי עלילה", זה עדיין לא הופך את חשיפת פרטי העלילה למוצדקת. כל חשיפה של פרטי עלילה צריכה להתבצע רק כשיש להם חשיבות אמיתית ורלוונטיות לערך. בערך על אלבוס דמבלדור ברור שהפרט הזה צריך להופיע (וכך גם בערכים רבים אחרים), אולם בערך על אברפורת' אין לו מה לחפש - ואכן, גם לאחר מחיקת הפרט הזה, לא נראה כי הערך איבד משהו חשוב. לכן אנחנו נשארים עם השאלה הבסיסית: למה לגלות פרט עלילה מרכזי בלי סיבה? מה המטרה שזה בא לשרת? מי שלא הכיר את פרט העלילה הזה - גילוי הפרט יהרוס לו את הספר. מי שכן הכיר את הפרט הזה - איך ההערה הנוספת עוזרת לו? גדי אלכסנדרוביץ' 08:34, 22 אפריל 2006 (IDT)
לדעתי, לפחות, העובדה שכעת אין אדם שממש סומך על אברפורת' מהצד של "הטובים", יכולה לגרום לו "לעבור צד". גם הטראומה של מוות יכולה לשנות צורת מחשבה (כמו אנאקין סקייווקר, מ"מלחמת הכוכבים"), ויכול להיות שמכאן רולינג תפתח קו עלילה חדש. ייתכן וכי משפט זה היה חסר תועלת, או לא בוטא נכון. העיקר שכעת הוא לא מופיע, ובעתיד אני אזהר עם כתיבת ספויילרים לא נחוצים. דן 21:02, 22 אפריל 2006 (IDT)
אם לדעתך המוות של דמבלדור רלוונטי להתנהגותו העתידית של אברפורת', ציין זאת במפורש, ואז תהיה לספוילר הצדקה (אם כי לטעמי, מכיוון שמדובר בספקולציה, אין צורך להכניס אותה לערך). גדי אלכסנדרוביץ' 21:18, 22 אפריל 2006 (IDT)

תגית חדשה - לעורכי הערכים של הארי פוטר[עריכת קוד מקור]

יש עכשיו תבנית בשביל עורכי הארי פוטר - {{משתמש תורם למיזם הארי פוטר}}. אלי פ (שיחה) 17:24, 24 אפריל 2006 (IDT)

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שים לב להערתי במזנון בנוגע להפרת זכויות יוצרים בתמונות שאתה מעלה. אלמוג 07:17, 25 אפריל 2006 (IDT)

ערכי מלחמת הכוכבים[עריכת קוד מקור]

אני מניח כי יש לך דעה בנושא זה דלמוזיאן - שיחה 09:08, 4 מאי 2006 (IDT)

אני את שלי אמרתי בעניין. אם הם יחליטו למחוק ערכים אשר נכתבו בעבר הרחוק, בהן יכולות התרגום שלי לא היו במיטבן, בבקשה. לדעתי, לפחות, אם ערכים אלו עדיין קיימים בויקיפדיה האנגלית, אין סיבה כי הם לא יופיעו גם בעברית. אין לי בעיה לשכתב את ערכים אלו, במידה ותנתן לי האפשרות. דן 01:24, 5 מאי 2006 (IDT)
מה זאת אומרת "במידה ותינתן לי האפשרות"?, אף אחד לא מונע בעדך. דלמוזיאן - שיחה 13:39, 5 מאי 2006 (IDT)
נראה שכרגע הערכים הולכים להמחק. אך רק ליתר ביטחון, אני אשכתב את הערכים האלו היום, ובתקווה, הם ישארו במקומם. דן 19:55, 5 מאי 2006 (IDT)

האן וליאה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהנך מתעסק בערכי מלחמת הכוכבים, מה דעתך לכתוב את הערכים הדרושים מאוד של האן סולו וליאה אורגנה (הנסיכה ליאה)? בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:27, 10 מאי 2006 (IDT)

אין בעיה, אני אעשה זאת. דן 20:03, 10 מאי 2006 (IDT)

ערכי מלחמת הכוכבים[עריכת קוד מקור]

רק רציתי לומר כל הכבוד על השקעתך בערכי מלחמת הכוכבים!. אתה ממש מחזיק את יקום סטאר-וורס על כתפיך בימים אלה. שהכוח יהיה עימך (להמשיך)...

תודה רבה. עכשיו יש לי הרבה זמן פנוי, אז בין קריאת הספרים וצפייה בתוכניות טלוויזיה אהובות, אני גם מעשיר את חלקת "מלחמת הכוכבים" הקטנה. יהיה נחמד אם יהיו עוד אנשים אשר יעזרו ויכתבו עוד ערכים (במיוחד אודות הרפובליקה, האימפריה וצבא המשובטים), אבל בינתיים הכל בשליטה. דן 20:46, 12 מאי 2006 (IDT)

מכיוון שהערך מועמד למחיקה ולפי מגמת ההצבעה כרגע נראה שהוא יימחק - כדאי אולי לשקול לחתוך אותו ולשתול את החלקים המתאימים בכל אחד מהערכים המוקדשים לששת סרטים. כמו כן, את הפסקה הפותחת להטמיע בערך מלחמת הכוכבים או בקטגוריה:סרטי מלחמת הכוכבים.

תבנית של דיסני[עריכת קוד מקור]

אתה יכול בבקשה לסיים לתרגם את תבנית:סרטי אנימציה של דיסני. בתודה, דונובן 15:52, 5 יוני 2006 (IDT)

איי, איי, קפטן. דן 00:15, 7 יוני 2006 (IDT)

תבנית בעבודה בהרוזן דוקו[עריכת קוד מקור]

הוספת תבנית בעבודה בערך, ולא עבדת עליו מה29 באפריל אנא הורד את התבנית או המשך לעבוד על הערך. אם לא תגיב בזמן הקרוב הוריד את התבנית מהערך, בתודה מראש Nir90917:57, 13 באוקטובר 2006 (IST)תגובה