שיחת משתמש:Resist wiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Resist wiki, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

נדב 08:16, 27 נוב' 2004 (UTC)

נייטרליות[עריכת קוד מקור]

הערכים צריכים להיות נייטרלים ולא משבחים דוגמת הערך תל"י שכתבת. גילגמש 11:57, 27 נוב' 2004 (UTC)

אני מצטער, רק ויקיפדים שנמצאים מעל חודש באתר ותרמו מעל 250 עריכות יכולים להשתתף באופן פעיל בהצבעות. אתה יכול לתת את טיעוניך בדיון אודות הערך, אך הצבעתך לא תספר במנין הקולות. גילגמש 16:27, 27 נוב' 2004 (UTC)

יצירת רשימות[עריכת קוד מקור]

אינני יודע האם בימים אלו בהם נערכים דיונים אודות רלוונטיות הרשימות כדאי לפתוח רשימות כדוגמת אמצעים להבערת אש אשר בלי ספק יכולות לגרום להחלטות לא רציונליות. לתשומת לבך. Amitayk 12:08, 1 דצמ' 2004 (UTC)

סתם הערת אגב: הנוהג הוא לענות בדף השיחה שבו התחילה השיחה, על מנת לאפשר קריאה רציפה של הדיון. מעבר לכך, אם מטרת הדף היא רק הפניה אני לא מוצא סיבה ליצור אותו כלל. אין זוהי הפנייה בסגנון של Redirect. אני אישית הייתי ממליץ לך לפנות למפעיל מערכת כלשהו שימחוק את מאמר זה ובעתיד כשתהיה לך מסה קריטית של אמצעים להבערת אש (נגיד שלפחות חמישה-שישה) פרסם אותו (וגם זה בהתאם למדיניות שתקבע, סביר להניח שבימים הקרובים, בנושא הרשימות). Amitayk 12:16, 1 דצמ' 2004 (UTC)

אמהרהואן ג'וסיקט[עריכת קוד מקור]

מי זה? אשמח לקישור כלשהו (באנגלית) שמספר עליו. --אייתלאדאר (שיחה) 12:21, 1 דצמ' 2004 (UTC)

(התגובה הועברה לכאן מדף השיחה שלי --אייתלאדאר (שיחה))

שמע אין לי באנגלית, אתה יכול לחפש באחד מהאתרים, אני נעזרתי בספר 1000 האישים הגדולים ביותר- בעברית.
אשמח עם תוכל להרחיב עליו ערך שלם,
תודה מראש,
Resist wiki 12:23, 1 דצמ' 2004 (UTC)

א. ענה לי בבקשה בדף השיחה שלך, לא שלי, כך קל יותר לעקוב אחר שיחות.
ב. האינטרנט מלא בחומר באנגלית על כל סופר אמריקאי שהיה קיים אי-פעם. אין לי ספק שתוכל למצוא חומר על הסופר המפורסם הזה (אם הוא מופיע ב-"1000 האישים הגדולים ביותר" הוא ודאי מפורסם) באנגלית, ולשים כאן קישור לחומר הזה.
--אייתלאדאר (שיחה) 12:28, 1 דצמ' 2004 (UTC)

אוקיי[עריכת קוד מקור]

אני אנסה.. Resist wiki 12:42, 1 דצמ' 2004 (UTC)

תודה! האמת שאני מוכן לנסות לעזור, אם רק תאמר לי באיזו הוצאה יצא "1000 האישים הגדולים ביותר" בעברית, ומי המחבר או העורך. --אייתלאדאר (שיחה) 12:50, 1 דצמ' 2004 (UTC)

שמע אם אתה רוצה למחוק, מחוק. אני לא רוצה להתעסק עם זה יותר מדי ולהוכיח כל מיני דברים יש לי המון דברים לעשות. כתבתי מס' כתבות הן אינן שקריות. אם אתבה חפתץ בלמחוק מחוק אני לא מתעקש. תודה מראש 83.130.97.247 13:27, 1 דצמ' 2004 (UTC)

אין לי עניין למחוק, אני פשוט סקרן לדעת יותר על אמהרהואן ג'וסיקט, ולכן רוצה להשיג את הספר בעברית שדיברת עליו, או מקור ברשת. אם לא תספק את המידע הזה, אני מבקש ממך להודות ש"אמהרהואן ג'וסיקט" הוא המצאה שלך, ולהבטיח שזו הפעם האחרונה שאתה מכניס מידע שקרי לויקיפדיה העברית. --אייתלאדאר (שיחה) 13:34, 1 דצמ' 2004 (UTC)

שמע כבר קרה לי שמחקו לי דברים, אני באמת לא נעלב מחקו לי ערך שלקח לי לפחות חודש לכתוב: היחס בין הקומוניזם לפאישיזם. וכן כתבתי את הכבש, זיהום הים, גפרור ועוד... תאמין או לא אין לי שום אינטרס להכניס ערכי זבל. אני אכן ראיתי מה כתבת במזנון. ואני בהחלט לא מאמין שאתה רוצה להעשיר את הידע שלך על סופרים אמריקאים... אני לא מונע ממך מלמחוק. תודה...
Resist wiki 13:40, 1 דצמ' 2004 (UTC)

לא ענית לי. מאד מאד פשוט להוכיח שלא המצאת את הסופר הזה, ועוד יותר פשוט להודות שהמצאת אותו ולהפסיק עם השטויות. --אייתלאדאר (שיחה) 13:44, 1 דצמ' 2004 (UTC)

דיון מצחיק ...! חחח ...אמהרהואן ג'וסיקט!! מה גם ששם המשתמש שלך עלול להסגיר את הכוונות שלך, חבוב. :) --רועי אסולין\Keiser_Soze 15:20, 1 דצמ' 2004 (UTC)

ערכים שטותיים[עריכת קוד מקור]

אל תעלה ערכים שטותיים לויקי, אל תמציא שפות, אנשים או תגליות שלא היו מעולם. מחקתי את הערך "אמצעים להדלקת אש". אם יהיה לך יותר מ-5 אמצעים מסוג זה יש לאגדם לקטגוריה ולא לפתוח רשימה חדשה בהתאם להחלטה שהתקבלה אתמול במזנון. אם תמשיך לנהוג בדרך בה נהגת עד כה, תחסם. גילגמש 13:56, 1 דצמ' 2004 (UTC)

אל תתחזה למשתמשים אחרים[עריכת קוד מקור]

ואל תעצבן את הקהילה, תעשה טובה ותפרוש. גילגמש 10:51, 3 דצמ' 2004 (UTC)