Code Red

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Code Red
אלבום אולפן מאת מוניקה
יצא לאור 18 בדצמבר 2015
הוקלט 2013–2015
סוגה R&Bהיפ-הופ
שפה אנגלית
אורך 52:30
חברת תקליטים RCA
הפקה מפיקים שונים[1]
כרונולוגיית אלבומים של מוניקה
New Life
(2012)
Code Red
(2015)
סינגלים מ-Code Red
  1. "Just Right for Me"
    תאריך יציאה: 4 במאי 2015

Code Redעברית: קוד אדום) הוא אלבומה השמיני של הזמרת מוניקה, אשר יצא ב-18 בדצמבר 2015 על ידי RCA רקורדס. על האלבום עבדה הזמרת עם בן דודה המפיק פאולו דה דון אשר עבד איתם גם על אלבומיה הקודמים. בנוסף עבדה גם עם כותבים ומפיקים כמו דנג'ה, די ג'יי הארד וורק, פאט בוי וכולי. בנוסף היא גם אירחה בחלק מהשירים באלבום את האמנים מיסי אליוט, טימבלנד וליל ויין.

עם שחרורו האלבום יקבל ביקורות מעורבות מרוב מבקרי המוזיקה. הוא הגיע למקום ה-37 בארצות הברית והפך לאלבום הראשון שלה שלא נכנס לעשירייה הפותחת במדינה מאז אלבום הבכורה שלה ומכר כ-35 אלף עותקים בשבוע הראשון ליציאתו ובכך הפך לאלבום הראשון שלה שמכר מתחת ל-50 אלף עותקים בשבוע הבכורה שלו מאז צאת אלבומה הראשון. בעקבות חוסר הצלחת האלבום יצא מתוכו רק סינגל אחד: "Just Right for Me" בשיתוף הראפר ליל וויין אשר לא נכנס למצעד האמריקאי הרשמי ולא לשום מצעד אחר בעולם מה שבעצם חיזק את ההחלטה שזהו יהיה הסינגל היחיד מהאלבום.

על מנת לקדם את האלבום יצאה הזמרת לסיבוב ההופעות הראשון שלה מזה שנים "The Code Red Experience" אשר התרחש בחורף אותה שנה בארצות הברית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ מוניקה, מלינדה דנסיל, פאולו דה דון, ניק ברונגרס, דנג'ה, פאט בוי, די ג'יי הארד וורק, דניאל ג'ונס, קיז בייבי, פופ ואואק, ג'ונתן סלון מיווט, טימבלד