He Lives in You

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"He Lives in You"
סינגל בביצוע Lebo M
מתוך האלבום
יצא לאור 25 באוגוסט 1999 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה ג'יי-פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים וולט דיסני רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
כתיבה Jay Rifkin, מארק מנקינה עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה Jay Rifkin עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

He Lives in Youעברית: הוא חי בכם) הוא שיר של הזמר הדרום-אפריקאי "Lebo M" אשר נעשה במקור עבור האלבום "קצב קרקעות הגאווה". מאוחר יותר פתחה גרסה מקוצרת של השיר את "מלך האריות 2: מלכות סימבה", וכיום מושמע השיר פעמיים כחלק ממחזמר מלך האריות. השיר נכתב על ידי מארק מנקינה וג'יי ריפקין.

גרסאות השיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלך האריות 2: מלכות סימבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר משמש כחלק מרצף הפתיחה של "מלך האריות 2: מלכות סימבה" מ-1998 בגרסה מקוצרת. השיר הושמע כאשר הוצגה קיארה על ידי סימבה ונלה לחיות צוק התקווה. השיר סיפר כביכול כי מורשתו של מופאסה עדיין חיה ושומרת על כולם (זאת כאשר רוחו של מופאסה נראית מביטה על הקורה בשמיים).

בגרסה זו בוצע השיר על ידי הזמר "Lebo M", כמו באלבום המקורי.

מלך האריות - המחזמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

במחזמר מלך האריות בוצע השיר פעמיים, בשתי מערכות המחזמר. בפעם הראשונה בוצע השיר על ידי מופאסה, ופעם השנייה על ידי ראפיקי.

במערכה הראשונה בוצע השיר על ידי מופאסה לבנו סימבה כאשר הוא סיפר לו על המלכים הגדולים שחיים למעלה וחיים בך. מופאסה מבהיר לסימבה במהלך השיר כי הוא לעולם לא יהיה בודד כל עוד מישהו שומר עליו למעלה.

במערכה השנייה בוצע השיר על ידי ראפיקי, סימבה ומקהלת המחזמר. ראפיקי מזמן את רוחו של מופאסה המספרת לסימבה כי עליו לחזור לביתו האמיתי, צוק התקווה, ולהיות למלך, לאחר היעלמות רוחו של מופאסה מבין סימבה כי עליו לקחת אחריות ולחזור הביתה. בדרכו לצוק התקווה מצטרף סימבה לשירה.

גרסאות כיסוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]