NXT TakeOver: WarGames II

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT TakeOver: WarGames II

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של מגוון מתאבקים
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 17 בנובמבר 2018
עיר לוס אנג'לס, קליפורניה
אולם סטייפלס סנטר
מספר צופים 13,598
שיר (י) הנושא "Wonderful Life" בביצוע
Bring Me the Horizon (עם דני פילת')
"Mariana Trench" בביצוע ניטה שטראוס
"Voices" בביצוע Motionless in White
ספונסר (ים) League of Legends
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
היהלום שבכתר :NXT TakeOver
WarGames II
סדרת ההישרדות
סדרת אירועי NXT TakeOver
Brooklyn 4 :NXT TakeOver
WarGames II
Phoenix
סדרת אירועי NXT TakeOver: WarGames
2017 :NXT TakeOver
WarGames II
2019

NXT TakeOver: WarGames II היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך לארגון הפיתוח שלהם, NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-17 בנובמבר 2018, באולם סטייפלס סנטר שבלוס אנג'לס, קליפורניה וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע.[1] האירוע היה האירוע ה-22 בסדרת אירועי NXT TakeOver והשני בסדרת אירועי NXT TakeOver: WarGames.

חמישה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, פיט דאן, ריקושט וה-War Raiders (הנסון ורואו) ניצחו את The Undisputed Era בקרב WarGames. עוד ברשימת הקרבות, תומאסו צ'אמפה ניצח את ולווטין דרים ושמר על אליפות ה-NXT, אליסטר בלאק ניצח את ג'וני גרגאנו, ושיינה בייזלר ניצחה את קיירי סיין בקרב 2 מתוך 3 הכרעות ושמרה על אליפות הנשים של NXT.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network בשם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע היה אירוע השלם וצפה החמישי של NXT בשנת 2018.

ב-25 ביולי בפרק של התוכנית NXT, אליסטר בלאק איבד את חגורת האליפות של NXT לאחר הפסד לתומאסו צ'אמפה בשל התערבות מצד ג'וני גרגאנו. ב-8 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT, בלאק וגרגאנו התחרו בקרב שנגמר ללא הכרעה כתוצאה מתקיפתו של צ'אמפה על שניהם. קרב משולש נקבע ביניהם על התואר באירוע NXT TakeOver: Brooklyn 4. לאחר שהתוכנית נגמרה, בלאק נמצא מחוסר הכרה במגרש החניה של אולפני הצילומים. לאחר שבלאק היה מחוץ לפעילות עקב פציעה במפשעה, הקרב שונה לקרב יחידים מסוג מי שעומד אחרון בין צ'אמפה לגרגאנו, שבו צ'אמפה ניצח ושמר בהצלחה על התואר. ב-24 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT, גרגאנו נחשף כמי שתקף את בלאק במגרש החניה, מה שהפך אותו לדמות הרעה עקב מהלך זה. שבוע לאחר מכן, הג'נרל מנג'ר של התוכנית, ויליאם ריגל, נענה לדרישת בלאק וקבע קרב בינו לבין גרגאנו אשר יתרחש באירוע בקליפורניה.[2]

ב-31 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT, אדם קול ובובי פיש מקבוצת The Undisputed Era היו אמורים להתחרות נגד ה-War Raiders (הנסון ורואו) בקרב המרכזי, אך חברי קבוצת The Undisputed Era הותקפו על ידי הנסון ורואו במהלך הפרומו של הקבוצה. התקיפה נגררה לחצר של אולפני פול סייל. כשנראה ש-The Undisputed Era היו בדרך לצאת עם ידם על העליונה, ריקושט נכנס למריבה כדי לעזור להנסון ורואו. קבוצת The Undisputed Era הצליחה שוב להשתלט על העניינים, משום שהיא עדיין הייתה ביתרון מספרי, עד למצב שבו התיגרה נגררה לזירה ואז אלוף בריטניה של ה-WWE, פיט דאן הגיע כדי לאזן את הכוחות. בנקודה זו, הג'נרל מנג'ר של התוכנית, ויליאם ריגל, הצהיר ששני הצדדים יפגשו אחד את השני בקרב WarGames.[3]

באירוע אבולושן, שיינה בייזלר ניצחה את קיירי סיין והפכה לאלופת הנשים החדשה של NXT, הראשונה שזוכה בתואר פעמיים. ב-7 בנובמבר 2018 בפרק של התוכנית NXT, קיירי סיין מימשה את הסעיף בחוזה לקרב חוזר על האליפות באירוע בקליפורניה. הג'נרל מנג'ר של התוכנית, ויליאם ריגל, קבע שהשניים תיאבקנה בקרב 2 מתוך 3 הכרעות.[4]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית מאורו רנאלו
נייג'ל מקגינס
פרסי ווטסון
צוות השידור בספרדית קרלוס קבררה
מרסלו רודריגז
כרוזה קיילה ברקסטון
שופטים טום קסטור
דרייק וורץ
אדי אורנגו
דארל שארמה
פאנל לפני האירוע צ'ארלי קארוסו
סם רוברטס
פאט מקאפי

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע נפתח עם מאט רידל שדיבר על הקרב הצפוי לו נגד קסיוס אונו ביום רביעי במסגרת התוכנית NXT, ואף איתגר את אונו לקרב יחידים באותו הרגע. אונו נענה לאתגר בחיוב והקרב ביניהם נגמר כשניות בודדות לאחר שהתחיל. הקרב הסתיים לאחר שרידל קפץ על אונו עם ברך גבוהה, מה שהעניק לו את הניצחון המהיר בקרב.

לאחר מכן, שיינה בייזלר הגנה על אליפות הנשים נגד קיירי סיין בקרב 2 מתוך 3 הכרעות. בייזלר השיגה את ההכרעה הראשונה בקרב כתוצאה מכך שסיין נכנעה למהלך הקיריפודה קלאץ' לאור התערבות מצד ג'זמין דיוק ומרינה שפיר. סיין הצליחה להשוות ולהשיג את ההכרעה השנייה בקרב לאחר שביצעה על בייזלר מהחבל העליון את מהלך ה"מרפק המשוגע". סיום הקרב התנהל כך שדיוק ושפיר ניסו להפריע פעם נוספת, אך מהצד השני הגיעו המתאבקות דקוטה קאי ואיאו שיראי שהצליחו לעצור אותן; בסיום, סיין ניסתה לבצע את מהלך ה"מרפק המשוגע" פעם נוספת, אך בייזלר הצליחה לתפוס את סיין ולהפוך את מהלך זה להצמדה לספירת שלוש, שהעניקה לה את הניצחון בקרב והגנה מוצלחת על התואר.

בקרב השלישי, אליסטר בלאק התחרה נגד ג'וני גרגאנו. האחרון ביצע את מהלך הסלינגשוט DDT והצמיד את בלאק, אך ללא הצלחה. מנגד, בלאק ביצע את מהלך הדייבינג מטאורה, אך גם הוא לא הצליח להצמיד את גרגאנו לספירת שלוש מלאה. גרגאנו ביצע על בלאק את מהלך ההכנעה שלו, הגרגאנו אסקייפ, אבל בלאק הצליח לקטוע את המהלך לאחר שנגע בחבלים. בסיום, בלאק ביצע פעמיים את מהלכי הסיום שלו, המיסה השחורה, כדי לנצח בקרב.

בקרב הלפני אחרון, תומאסו צ'אמפה הגן על אליפות ה-NXT נגד ולווטין דרים. צ'אמפה ביצע על דרים את מהלך ה"פרויקט צ'אמפה" והצמיד אותו ללא הצלחה. מנגד, דרים ביצע את מהלך הפרפל ריינמייקר, אך גם ללא הצלחה. בנוסף לכך, דרים ניסה לבצע את אותו מהלך פעם נוספת על דופן הזירה, אך צ'אמפה התחמק, בעוד שדרים נפל על הרצפה מחוץ לזירה תוך כדי שהוא ספג מכה במרפק. בסיום, צ'אמפה ביצע על דרים את מהלך ה-DDT בתחום שמפריד בין שתי הזירות ולאחר מכן הצמיד את דרים לניצחון ושמר על תואר האליפות בהצלחה.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי של הערב היה קרב "משחקי מלחמה" (באנגלית: WarGames), שהפגיש את קבוצת The Undisputed Era (אדם קול, בובי פיש, קייל אוריילי ורודריק סטרונג) ואת הקבוצה של אלוף בריטניה של ה-WWE, פיט דאן, אלוף צפון אמריקה, ריקושט והצמד War Raiders (הנסון ורואו), כשקבוצת The Undisputed Era החזיקה ביתרון של כניסת מתאבק ראשון בכל סבב כניסות, לאחר שהשיגה זאת בפרק האחרון של התוכנית NXT לפני קיום האירוע. הקרב החל עם קול וריקושט בזירה. לאחר חמש דקות, אוריילי הצטרף לקול ולשניהם היו שלוש דקות נוספות לתקוף את ריקושט עד למצב שבו הנסון הצטרף לקרב. שלוש דקות מאוחר יותר, סטרונג הצטרף ויצר יתרון של שלושה נגד שניים. לאחר שלוש דקות נוספות, רואה נכנס אל הקרב ואיזן את מאזן הכוחות, כשהוא ביצע על אוריילי ועל סטרונג את מהלכי הפאוורסלאם והפאוור בומב, בהתאמה. לאחר שלוש דקות, פיש יצא מהכלוב שבו היה כלוא ונעל את דאן בכלוב שלו בעזרת המנעול שנעל את הכלוב של קבוצתו, כשאת המפתח של מנעול זה הוא השליך אל הקהל. לאחר מכן, פיש הגיע אל אזור הזירה, הוציא כיסאות מתחת לזירה ונתן אותם לקבוצתו. שלוש דקות לאחר מכן, השופטים ניסו לפתוח את הכלוב של דאן, אך כשלו בפתיחת המנעול השני שבו פיש נעל את הכלוב, כי מנעול הכלוב של קבוצת The Undisputed Era היה בעל מפתח שונה ממנעול הכלוב של קבוצתו של דאן. השופטים הצליחו לפתוח את מנעול הכלוב, לאחר ששברו אותו בעזרת מספריים גדולות לחיתוך מתכת. דאן עזב את הכלוב והגיע אל הזירה, בעוד שפיש ואוריילי שמרו על דלת הכלוב סגורה, אך דאן הצליח לפגוע באצבעות שלהם בעזרת מקל בקבוק. לאחר מכן, דאן הוציא מתחת לזירה כיסאות, שולחנות, פחי אשפה, שרשרת ברזל ומקלות במבוק, והכניס אותם אל הזירה כדי לעזור לקבוצה שלו. כשכל המתאבקים נכחו בזירה, קול הצליח לחמוק ממהלך הסיום של דאן, ה-Bitter End, ולהפוך אותו ל-DDT ובנוסף לבצע על דאן את מהלך ה-Last Shoot, שלא הספיקו לו כדי להצמיד את דאן לספירת שלוש. קול ניסה לבצע את מהלך זה פעם נוספת, אך דאן חמק מכך וביצע במקום את מהלך ה-Bitter End, כשריקושט הוסיף וביצע את ה-450° ספלאש. לאחר מכן, דאן וריקושט הצמידו ביחד את קול, הצמדה שהעניקה לקבוצתם את הניצחון בקרב.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 מאט רידל ניצח את קסיוס אונו קרב יחידים[5] 0:06
2 שיינה בייזלר (א) ניצחה את קיירי סיין בתוצאה 1–2 קרב 2 מתוך 3 הכרעות על אליפות הנשים של NXT[6] 10:55
3 אליסטר בלאק ניצח את ג'וני גרגאנו קרב יחידים[7] 18:10
4 תומאסו צ'אמפה (א) ניצח את ולווטין דרים קרב יחידים על אליפות ה-NXT[8] 22:25
5 פיט דאן, ריקושט וה-War Raiders (הנסון ורואו) ניצחו את The Undisputed Era (אדם קול, בובי פיש, קייל אוריילי ורודריק סטרונג) קרב WarGames[9] 47:10
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]