NXT UK TakeOver: Cardiff

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT UK TakeOver: Cardiff

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של וולטר, טיילר בייט,
טוני סטורם וקיי לי ריי
מידע
ארגון WWE
מותג NXT UK
תאריך 31 באוגוסט 2019
עיר קארדיף, ויילס
אולם ארנת מוטורפוינט קארדיף
מספר צופים 3,600
שיר (י) הנושא "Brick by Brick" בביצוע Junior
"Hate You" בביצוע Boston Manor
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
סאמרסלאם :NXT UK TakeOver
Cardiff
התנגשות של אלופים
סדרת אירועי NXT UK TakeOver
:NXT UK TakeOver
Blackpool
:NXT UK TakeOver
Cardiff
Blackpool II

NXT UK TakeOver: Cardiff היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך למחלקת בריטניה של התוכנית NXT, ה-NXT UK. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-31 באוגוסט 2019, בארנת מוטורפוינט קארדיף שבקארדיף, ויילס וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע.[1] האירוע היה האירוע השני בסדרת אירועי NXT UK TakeOver.

שישה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, וולטר ניצח את טיילר בייט ושמר על אליפות בריטניה של ה-WWE. עוד ברשימת הקרבות, מארק אנדרוז ופלאש מורגן ובסטר ניצחו את האלופים לשעבר, Grizzled Young Veterans (זאק גיבסון וג'יימס דרייק) ואת חברי קבוצת Gallus (מארק קופי ו-וולפגנג) בקרב זוגות משולש וזכו באליפות הזוגות של NXT UK, וקיי לי ריי ניצחה את טוני סטורם וזכתה באליפות הנשים של NXT UK.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network בשם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. ארגון הפיתוח השני של החברה, ה-NXT UK, ערך את תחילת שידוריו באוגוסט 2018 ולאחר כשלושה חודשים אימץ את אירועי ה-TakeOver של NXT. האירוע היה אירוע השלם וצפה השני של NXT UK בשנת 2019.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT UK.

ב-19 ביוני בתוכנית NXT UK, קיי לי ריי ניצחה בקרב באטל רויאל אשר קבע את זהות המועמדת לקרב על אליפות הנשים של NXT UK נגד טוני סטורם בכל זמן שתבחר לעצמה. בקרב הבאטל רויאל היא ניצחה לאחר שהדיחה אחרונה את זאיה ברוקסייד. ב-17 ביולי בתוכנית NXT UK, ריי קטעה את סטורם והודיעה שקרב האליפות ביניהן ייערך באירוע בקארדיף.[2]

ב-3 ביולי בפרק של התוכנית NXT UK, במהלך קרב על אליפות הזוגות של NXT UK בין מאסטש מאונטיין (טרנט סבן וטיילר בייט) לבין האלופים Grizzled Young Veterans (זאק גיבסון וג'יימס דרייק), חברי קבוצת אימפריום (אלכסנדר וולף, פביאן אייכנר, מרסל ברטל ו-וולטר) גרמו לקרב להסתיים ללא הכרעה ולאחר מכן תקפו את טיילר בייט. ב-31 ביולי בפרק של התוכנית NXT UK, בייט חזר ותקף את קבוצת אימפריום. לאחר מכן, נודע על קיום קרב על אליפות בריטניה של ה-WWE בין וולטר לבייט באירוע בקארדיף.[3]

ב-7 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT UK, חברי קבוצת Gallus (מארק קופי ו-וולפגנג) ומארק אנדרוז ופלאש מורגן ובסטר טענו שהם ראויים לקבל קרב על אליפות הזוגות של NXT UK נגד Grizzled Young Veterans. מאוחר יותר באותו הערב, אנדרוז ווובסטר נאלצו להוכיח את עצמם כדי להוסיף את עצמם לקרב על אליפות הזוגות אשר יהפוך לקרב זוגות משולש באירוע בקארדיף. ב-14 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT UK, ובסטר ניצח את חבר קבוצת Gallus, מארק קופי, בעוד שבשבוע לאחר מכן, אנדרוז ניצח את ג'יימס דרייק, מה שגרם לקרב באירוע בקארדיף להפוך לקרב זוגות משולש על חגורות האליפות.[4]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור ויק ג'וסף
נייג'ל מקגינס
כרוז אנדי שפרד
שופטים דרייק וורץ
ג'ואל אלן
אדי אורנגו
שון מקלפלין
מראיין רדזי צ'ייניאנגאניה

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע נפתח עם הקרב בין נועם דר לטראוויס בנקס. בסיום, דר ביצע על בנקס את מהלך הסיום שלו, הנובה רולר, כדי להצמיד אותו לניצחון.

אז, איליה דרגונוב נענה לאתגר הפתוח שהציב סזארו בפני הרוסטר של NXT UK. סזארו ניצח בקרב לאחר שביצע על דרגונוב את מהלכי הפופ-אפ יורופיאן אפרקאט והניוטרלייזר.

לאחר מכן, Grizzled Young Veterans (זאק גיבסון וג'יימס דרייק) הגנו על אליפות הזוגות של NXT UK בקרב זוגות משולש נגד חברי קבוצת Gallus (מארק קופי ווולפגנג) ומארק אנדרוז ופלאש מורגן ובסטר. סיום הקרב התנהל כך שאנדרוז ביצע על גיבסון את מהלך השוטינג סטאר פרס בזמן שהאחרון ניסה להצמיד את ובסטר. לאחר מהלך זה, אנדרוז הניח את ובסטר על גיבסון, מה שהוביל את השניים לניצחון בקרב וזכייה באליפות הזוגות של NXT UK על אדמת מולדתם.

בקרב הרביעי, ג'ו קופי התחרה נגד דייב מסטיף בקרב מי שעומד אחרון. בסיום, קופי ומסטיף נפלו על אחת מתיבות ההפקה ועל שולחן. לאחר מכן, מסטיף לא הצליח לעמוד בתום ספירת עשר השניות, משום שקופי בעט בתיבה שבה נאחז מסטיף, מה שהוביל לכך שקופי ניצח בקרב.

בקרב הלפני אחרון, טוני סטורם הגנה על אליפות הנשים של NXT UK נגד קיי לי ריי. בסיום, ריי ביצעה על סטורם את מהלך הרופ-האנג גורי בומב ואז את מהלך הגורי בומב כדי לנצח בקרב ולזכות באליפות הנשים של NXT UK.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי של הערב הפגיש את אלוף בריטניה, וולטר, שהגן על תואר האליפות נגד טיילר בייט. וולטר ביצע על בייט את מהלך הפאוורבומב על דופן הזירה ואז את אותו המהלך על עמוד הזירה. מנגד, בייט ביצע על וולטר את מהלך הסיום שלו, הטיילר דרייבר 97', אך לא הצליח להצמיד אותו לספירת שלוש. בייט המשיך וביצע על וולטר את מהלך הקורקסקרו סנטון בומב מהחבל העליון. וולטר הצליח לצאת מההצמדה שבאה לאחר מכן בספירת שתיים ואז לבצע על בייט את מהלך הדייבינג ספלאש, אך גם זה לא עזר לוולטר לנצח בקרב. וולטר ביצע על בייט את מהלך הפולדינג פאוורבומב במרכז הזירה, אך למרבה הפתעתו של וולטר, בייט הצליח לצאת מניסיון ההצמדה בספירת שנייה אחת בלבד. אז, וולטר ביצע עליו את מהלך הקלוזליין בעוצמה רבה אשר הספיק לו כדי לנצח בקרב ולשמור על חגורת האליפות בהצלחה.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לארי קסונקה מהאתר 411Mania העניק לאירוע ציון של 8.5 מתוך 10. הוא תיאר את האירוע כ"הצלחה עצומה ושיפור נרחב על פני אירוע הטייקאובר הראשון שלהם. סזארו יצא ככוכב גדול, חילופי האלופים היו הגיוניים, הייתה רמת איכות גבוהה של היאבקות והקרב המרכזי בין וולטר לבייט היה קלאסיקה."[5]

העיתונאי של Wrestling Observer Newsletter, דייב מלצר, העניק לקרבות באירוע גם כן ציונים גבוהים: לקרב בין דר לבנקס העניק ציון של 2.5 כוכבים, לקרב בין סזארו לדרגונוב העניק ציון של 4 כוכבים, לקרב הזוגות המשולש על אליפות הזוגות של NXT UK העניק ציון של 4.5 כוכבים, לקרב מי שעומד אחרון העניק ציון של 2.5 כוכבים, לקרב על אליפות הנשים של NXT UK העניק ציון של 3.25 כוכבים ולקרב המרכזי על אליפות בריטניה העניק ציון של 5.25 כוכבים, מה שהפך אותו לקרב השלישי בהיסטוריה של ה-WWE שקיבל ציון שהוא מעל שיטת הדירוג המתקבלת של 5 כוכבים.[6]

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 נועם דר ניצח את טראוויס בנקס קרב יחידים[7] 13:55
2 סזארו ניצח את איליה דרגונוב קרב יחידים[8] 12:26
3 מארק אנדרוז ופלאש מורגן ובסטר ניצחו את Grizzled Young Veterans (זאק גיבסון וג'יימס דרייק) (א) ואת Gallus (מארק קופי ו-וולפגנג) קרב זוגות משולש על אליפות הזוגות של NXT UK[9] 20:17
4 ג'ו קופי ניצח את דייב מסטיף קרב מי שעומד אחרון[10] 16:03
5 קיי לי ריי ניצחה את טוני סטורם (א) קרב יחידים על אליפות הנשים של NXT UK[11] 09:52
6 וולטר (א) ניצח את טיילר בייט קרב יחידים על אליפות בריטניה של ה-WWE[12] 42:12
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT UK - מחלקת בריטניה של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]