Naughty Boy

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Naughty Boy
לידה 1 בינואר 1985 (בן 39)
ווטפורד, הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה שהאיד חאן
שם במה Naughty Boy עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2005 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה גראז' בריטי עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים וירג'ין EMI רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שהאיד חאןאורדו: شاهد خان; נולד ב-1 בינואר 1981), הידוע תחת שם הבמה Naughty Boy, הוא תקליטן, מפיק מוזיקלי, פזמונאי ומוזיקאי בריטי.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-28 בינואר 2010, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם אמילי סאנדיי והמוזיקאי וילי (אנ'), את הסינגל "Never Be Your Woman". השיר הגיע, בשיאו, למקום השמיני במצעד הסינגלים הבריטי ולמקום הרביעי במצעדי סינגלי ואלבומי ה-R&B הבריטיים. כמו כן, השיר זכה באישור הקלטה מסוג כסף מ-BPI.

ב-27 בנובמבר 2011, הוא התארח בסינגל "Daddy" של אמילי סאנדיי. השיר הגיע, בשיאו, למקום ה-21 במצעד הסינגלים הבריטי ולמקום השישי במצעדי סינגלי ואלבומי ה-R&B הבריטיים.

ב-19 באוקטובר 2012, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם אמילי סאנדיי, את הסינגל "Wonder". השיר הגיע, בשיאו, למקום העשירי במצעד הסינגלים הבריטי. כמו כן, השיר זכה באישור הקלטה מסוג כסף מ-BPI.

ב-18 במאי 2013, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם סם סמית', את הסינגל "La La La". השיר הגיע, בשיאו, למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי, למקום הראשון במצעד הדאנס הבריטי, ולמקום ה-19 בבילבורד הוט 100. כמו כן, זכה באישור הקלטה מסוג פלטינה כפולה מ-BPI ובאישור הקלטה מסוג פלטינה כפולה מ-RIAA.

ב-18 באוגוסט 2013, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם אמילי סאנדיי, את הסינגל "Lifted". השיר הגיע, בשיאו, למקום השמיני במצעד הסינגלים הבריטי ולמקום הרביעי במצעד הדאנס הבריטי.

ב-23 באוגוסט 2013, הוא הוציא את אלבום המוזיקה הראשון שלו, Hotel Cabana.‏[1] האלבום הגיע, בשיאו, למקום השני במצעד האלבומים הבריטי ולמקום השישי במצעד ה-Heatseekers.

ב-17 בנובמבר 2013, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם ויז קאליפה ואלה אייר, את הסינגל "Think About It". השיר הגיע, בשיאו, למקום ה-78 במצעד הסינגלים הבריטי ולמקום ה-12 במצעדי סינגלי ואלבומי ה-R&B הבריטיים.

ב-27 ביולי 2014, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם רומנס (אנ'), את הסינגל "Home". השיר הגיע, בשיאו, למקום ה-45 במצעד הסינגלים הבריטי, למקום ה-34 במצעד הסינגלים הסקוטי ולמקום ה-28 במצעד שירי הדאנס קלאב.

ב-17 בספטמבר 2015, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם ביונסה וארו בנג'מין (אנ'), את הסינגל "Runnin' (Lose It All)". השיר הגיע, בשיאו, למקום הרביעי במצעד הסינגלים הבריטי, למקום ה-34 במצעד השירים הקצביים, ולמקום ה-90 בבילבורד הוט 100. כמו כן, זכה באישור הקלטה מסוג פלטינה מ-BPI.

ב-18 בנובמבר 2016, הוא הוציא, בשיתוף פעולה עם קיילה (אנ') ופופקאן (אנ'), את הסינגל "Should've Been Me". השיר הגיע, בשיאו, למקום ה-61 במצעד הסינגלים הבריטי. כמו כן, זכה באישור הקלטה מסוג כסף מ-BPI.

ב-3 בדצמבר 2017, הוא התארח, יחד עם וייקליף ז'אן, בסינגל "Dimelo" של ראק-סו (אנ'). השיר הגיע, בשיאו, למקום השני במצעד הסינגלים הסקוטי, למקום השני במצעד הסינגלים הבריטי, למקום השמיני בניו זילנד ולמקום ה-29 במצעד הסינגלים האירי. כמו כן, זכה באישור הקלטה מסוג כסף מ-BPI.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 2013: Hotel Cabana

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Music – Hotel Cabana by Naughty Boy (אורכב 22.12.2017 בארכיון Wayback Machine). Amazon.de.