Voices of a Distant Star

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Voices of a Distant Star
בימוי מאקוטו שינקאי עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט מאקוטו שינקאי עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה טנמון עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה נטפליקס, קראנצ'ירול עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 2 בפברואר 2002 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 25 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט יפנית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה דרמת אנימה ומנגה, מכה, אנימה ומאנגה מסוגת מדע בדיוני, romance anime and manga, סרט מדע בדיוני עריכת הנתון בוויקינתונים
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Voices of a Distant Starיפנית: ほしのこえ; באופן מילולי: "קולו של כוכב רחוק") הוא סרט אנימה יפני, מסוגת מדע בדיוני, אשר נוצר והונפש על ידי מאקוטו שינקאי.

הקרנת הבכורה של הסרט התקיימה ביפן במהלך פברואר 2002.

על בסיס הסרטון נוצר גם עיבוד מאנגה שאוייר על ידי מיזו סאהארה.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת הסרט עוקבת אחר חייהם של שני חברי ילדות קרובים, הנערה מיקאקו והנער נובורו, אשר מופרדים כאשר מיקאקו נשלחת לחלל על מנת לקחת חלק במלחמה נגד חייזרים המאיימים להשמיד את כדור הארץ. ככל שמיקאקו מתרחקת יותר ויותר מכדור הארץ, לוקח זמן רב יותר עד שהודעות הטקסט שהיא שולחת מהטלפון הסלולרי שברשותה מגיעות לכדור הארץ. הסרט עוקב בו זמנית גם אחר המלחמה בה היא לוקחת חלק, וכמו גם אחר החיים של נובורו בכדור הארץ אשר מקבל את הודעות הטקסט השונות ממנה לאורך השנים.

הדמויות הראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מיקאקו נגאמין – תלמידת תיכון אמיצה שהופכת לטייסת חלל בצבא, ונבחרת בהמשך לקחת חלק במשימת מיוחדת בה היא תילחם בגזע החייזרים טארסיאנים אשר מאיימים להשמיד את כדור הארץ. במהלך הסרט, מיקאקו מתמודדת עם האתגרים של מסע בחלל ולחימה בחייזרים, תוך כדי שהיא מתכתבת עם חברה נובורו שנמצא בכדור הארץ.
  • נובורו טרהאו – תלמיד תיכון וחברה של מיקאקו. בעוד שמיקאקו נמצאת בחלל ונלחמת בחייזרים, נובורו נשאר על כדור הארץ, והשניים מתקשרים זה עם זו באמצעות הודעות טקסט בטלפונים הסלולריים שלהם. ככל שהמרחק ביניהם הולך וגדל, נובורו חווה כמיהה עמוקה למיקאקו ונאבק בקושי הרגשי הכרוך בפרידה הממושכת ממנה. הוא מנסה לחיות חיים נורמליים תוך שהיא מקווה כל העת שמיקאקו תשוב בקרוב לכדור הארץ בשלום.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]