ברנדה גנדיני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברנדה גנדיני
Brenda Gandini
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 8 באוגוסט 1984 (בת 39)
בואנוס איירס, ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2005
עיסוק דוגמנית, שחקנית
בן זוג גונסלו הרדיה (2010 - הווה)
צאצאים אלוי הרדיה גנדיני (נ. ב-2011)
אלפונסינה הרדיה גנדיני (נ. ב-2017)
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ברנדה גנדיניספרדית: Brenda Gandini, נולדה ב-8 באוגוסט 1984) היא שחקנית ודוגמנית ארגנטינאית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גנדיני נולד בצ'יפולטי, ריו נגרו בארגנטינה וגדלה עם אביה, אולם כאשר התבגרה, עברה לגור בבואנוס איירס כדי להיות קרובה יותר לאמה, השחקנית והדוגמנית דניאלה קרדון.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גנדיני התגלתה ב-2003 על ידי היוצרת והמפיקה כריס מורנה כשהגיעה לאודישן. פריצתה הגדולה של גנדיני בתחום המשחק התרחשה ב-2005 כאשר נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית המצליחה של היוצרת והמפיקה כריס מורנה, "פלוריסיינטה", לצידו של בנחמין רוחאס.

ב-2006 גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "Sos mi vida", בה גילמה את דמותה של מריה לצדם של פקונדו ארנה ונטליה אוריירו. באותה שנה, שיחקה בטלנובלה הארגנטינאית של היוצרת והמפיקה כריס מורנה, "קטנטנות 2006", בה גילמה את דמותה של קוני. בנוסף, באותה שנה, הופיעה בקליפ של הזמר לוסיאנו פריירה לשירו "Porque aún te amo".

שנה לאחר מכן, גנדיני נטלה חלק בתפקיד הראשי בסדרה הארגנטינאית "רומיאו וחולייטה", לצידם של אליאס וינולס, אינס פלומבו ובנחמין אמדאו. באותה שנה, שיחקה בעונה השנייה של "Cantando por un Sueño", הגיעה לגמר וסיימה במקום השני בתחרות.

ב-2008 גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "חיים גנובים", בה גילמה את דמותה של אגוסטינה, לצידם של פקונדו ארנה ופאביו די תומאסו. באותה שנה, שיחקה בקומדיה הארגנטינאית "Todos contra Juan", בה גילמה את תפקיד עצמה. בנוסף, באותה שנה הופיעה בתיאטרון בהצגה "La jaula de las locas".

ב-2009 גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "ניני" בה גילמה את דמותה של חסמין. בסוף אותה שנה, גנדיני הצטלמה בארגנטינה לטלנובלה שצולמה עבור מקסיקו, בשם "Los exitosos Pérez", בה גילמה את דמותה של אדריאנה. בנוסף, באותה שנה, גנדיני כיכבה בהצגת ילדים בשם "El hombre Araña".

ב-2010 גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "Malparida", בה גילמה את דמותה ברברה קסטרו, לצידם של גונסלו הרדיה ואסטבן פרס. באותה שנה, נטלה חלק בהצגה "Abrázame", בה גילמה את דמותה של כריסטינה.

ב-2012 גנדיני נטלה חלק בסדרה הארגנטינאית "La dueña", בה גילמה את דמותה של דלפינה, לצידם של בנחמין ויקוניה, פלורנסיה ברטוטי ופביאן ונה.

בין השנים 20122013, גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "Mi amor, mi amor", לצדם של חואן מנואל חיל נבארו, אינס פלומבו וחסמין סטוארט.

ב-2013 נטלה חלק בסרט הקולנוע הארגנטינאי "Mala", בו גילמה את דמותה של רוסריו. באותה שנה עד אמצע שנת 2014 גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "האישה הזו" לצידה של אנדריאה דל בוקה.

בין השנים 20142015 גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "יום ולילה", לצידם של פקונדו ארנה, רומינה גאטני וגסטון סופריטי.

ב-2017 גנדיני נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "האהבה שאחרי", לצידם של מריאנו מרטינס, איסבל מסדו, אלאונורה וקסלר ופדריקו אמאדור.

בשנת 2022 ביצעה הופעת אורח מאחד פרקי הסדרה האנתולוגית "Dos 20".

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסוף שנת 2010 גנדיני נכנסה למערכת יחסים עם השחקן הארגנטינאי גונסלו הרדיה, שהופיע לצידה בטלנובלה הארגנטינאית "Malparida". ב-16 באוגוסט 2011 נולד בנם הראשון. ב-22 באוגוסט 2017 נולדה בתם השנייה.[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]