גאטה (טלנובלה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
גאטה
La gata
שיר הנושא " Vas A Querer Volver
סוגה רומנטיקה אופרת סבון
יוצרים

אינס רודנה

קרלוס רומרו
כותבים דולורס אורטגה
מריאנה אנטוניה קלטו גוטיירס
בימוי Claudio Reyes Rubio עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים מאיטה פרוני
דניאל ארנס
לורה זאפאטה
אריקה בואנפיל
מנואל אוידה
פסקול

חורחה אדוארדו מורגויה

מאוריציו אריאגה
ארץ מקור מקסיקו
שפות ספרדית
מספר עונות 1
מספר פרקים 121
הפקה
חברת הפקה טלוויזיה
הפצה טלוויסה עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור טלוויזיה
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 19 באוקטובר 2014 – 5 במאי 2014
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

גאטה (בספרדית: La Gata) היא טלנובלה מקסיקנית בכיכובם של השחקנים מאיטה פרוני ודניאל ארנס.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אמרסדלה\גאטה (מאיטה פרוני) אסמרלדה, המכונה "גאטה" (חתולה), היא אישה צעירה ויפה שגדלה ללא הוריה. מאז שהייתה ילדה, היא התגוררה אצל גברת ריטה, שאילצה אותה להתחנן ברחוב לכסף ומזון כדי לשרוד. הקשיים, שאיתם היא התמודדה בחיים, הפכו אותה לאישה בעלת אופי חזק ומרדני. את פבלו, בן העשירים, היא פגשה כשהייתה נערה ועד מהרה הוא הפך לחברה הטוב ביותר. כשבגרה, אסמרלדה הבינה שהיא מאוהבת בפבלו, אבל גם שיהיה עליהם להילחם כדי להיות יחד ולממש את אהבתם.
  • פבלו (דניאל ארנס) פבלו הוא בן למשפחה עשירה, אך הוא רגיש מאוד לכאב ולמחסור של אנשים עניים. הוא מתאהב באסמרלדה ומחליט להתחתן איתה, למרות שהם באים מעולמות שונים לחלוטין, פבלו הוא בחור צעיר ואימפולסיבי, שמהסס בנוגע לעתידו המקצועי. על אף אהבתו לאסמרלדה, הוא שומע בעצת אביו ונוסע ללמוד בחו"ל, בתקווה שאסמרלדה תחכה לו. הוא אינו יודע שעזיבתו תציב בסכנה גדולה את מערכת היחסים שלו עם אסמרלדה, שתיפול קורבן לתככים ולשקרים של משפחתו.
  • לורנסה (לאורה זפאטה) לורנסה היא אישה יהירה בעלת דעות קדומות ובשל כך היא מתייחסת בזלזול לאנשים עניים וחסרי השכלה. עוני עבורה הוא שווה ערך לזוהמה והיא אינה רוצה עניים בסביבתה. כאשר היא מבינה שבנה פבלו מאוהב באסמרלדה הענייה, היא תעשה הכול כדי להפריד ביניהם ואף תשדך לו אישה צעירה ועשירה. לורנסה מסוגלת לפגוע באושר של ילדיה רק כדי להגן על הדעות המגוחכות והמיושנות שלה.
  • מריאנו (חורחה פורסה) מריאנו הוא אחיו של פבלו ובין השניים מתפתחת יריבות מרה, בגלל שגם הוא מתאהב באסמרלדה. בהיעדרו של פבלו, הוא נחוש לכבוש את לבה של אסמרלדה והוא לא ייתן להוריו לתמרן אותו כפי שעשו עם פבלו. ללא ידיעתו, הוא יהפוך לאחד מאנשי סודו של אביה של אסמרלדה.
  • פרננדו(מנואל אוחדה) פרננדו נידון למאסר על לא עוול בכפו, ובאותו הרגע לא רק נלקח ממנו החופש, אלא גם משפחתו האהובה. הוא אדם נדיב, אבל הכלא הפך אותו לאדם קשה שמסתיר את רגשותיו האמיתיים מפני כולם. כשהוא משתחרר מהכלא, הוא רעב לנקמה והוא יעשה הכול כדי להרוס את חיי אלה, שהפכו את חייו לגיהנום.
  • בלנקה \פלה (אריקה בואנפיל) בלנקה שקעה בדיכאון לאחר שבעלה נידון למאסר ממושך ואחרי שבתה נלקחה ממנה. הדיכאון הקשה כמעט הביא למותה וזה שנים שהרגש וההיגיון שלה רדומים. לאחר שנים של נדודים, היא מגיעה במקרה לשכונת העוני שבה היא פוגשת שוב את בתה.
  • לטיסיה (לטיסיה פרדיגון) לטיסיה היא אישה רגישה ותומכת, שתמיד שמחה לעזור לאחרים. היא חברה טובה של אסמרלדה, שעליה היא מגוננת כמו אם. לטיסיה מתפרנסת בקושי ונלחמת מדי יום כדי לחיות חיים מכובדים והגונים.
  • אגוסטין (חואן ורדוסקו) אגוסטין הוא איש עסקים מצליח, שמחשיב עצמו לאדם בעל עקרונות עם מוסר גבוה. למעשה, הוא חי בפחד מתמיד כי הוא יודע ששלח אדם חף מפשע לכלא, רק כדי לגזול ממנו את הונו. אגוסטין גורם לבנו פבלו להאמין שהוא מקבל את מערכת היחסים שלו עם אסמרלדה, אבל בפועל הוא עושה כל שביכולתו כדי לשלוח אותו ללמוד בחו"ל ולהפריד ביניהם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "גאטה", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "גאטה", במסד הנתונים הקולנועיים KinoPoisk (ברוסית)
  • אתר רשמי (בספרדית)
  • לה גטה ב IMDb